Ik weet het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zegt Jolien he maar is helemaal niet waar Hij praat gewoon toch
Ik moest heel hard lachen toen ik dat las. Nick heeft ongeveer net zoveel onder een dekentje op de bank gelegen als ons Robjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat een huilie om aandacht deze nick
quote:
Chocola als het goed isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
maar eeh @:engine gefeliciteerd met het winnen van je weddenschap. wat heb je gewonnen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Jason inmiddels bezig aan zijn 18e pita?
[ afbeelding ]
Staat er ergens in de regels dat je per se met de spellen mee moet doen?quote:
en juist omdat hij geen PONs meer kan winnen is hij geen doelwit meer en kan hij slapend tot dicht in de finale komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Staat er ergens in de regels dat je per se met de spellen mee moet doen?
Hoeft toch niet. Hij haalt er geen voordeel uit door niet mee te doen.
Geen PON of vrijstellingen.
Hij toont juist ballen. Niet Big Brother bepaalt wat er gebeurd maar Rob.![]()
Gewoon die rit uitzitten en nominaties ontwijken/overleven. Living on the edge baby.
Ja hoor hem nu ook zeggen "ik mag die jongen wel".quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef Lillfex het volgende:
Zie je wel Bart spaart Ias wel Dat zei die ergens deze week ook al
Ja vind het ook wat vreemd. Ze moeten ook weer allemaal op verschillende tijden op.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik snap dat geslaagd niet nu als ze feestje hebben zitten ze ook tot 3 uur op
Is ze niet geweldig?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:19 schreef Lillfex het volgende:
Wat iew wijf Ik echt heb niet gauw een hekel aan iemand maar die Chiara haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
Ja je hoort geen fuckquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft de zendercheck voor de blauwe kamer
Is niet nodig he ze roddelen er gewoon op losquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft de zendercheck voor de blauwe kamer
It happened!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
pics or it didn't happen!
[ afbeelding ]
Hij is ziek, heeft vanmiddag ook al in de zon gezeten, het moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
pics or it didn't happen!
[ afbeelding ]
Ja is zo kan nooit een boeiend en interessant gesprek zijn daar. Is altijd slecht praten wat die kunnen. Totaal geen diepgangquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is niet nodig he ze roddelen er gewoon op los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |