jaaaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Denk eerder dat JW effe kwam polsen of Babs Esther niet zover krijgt dat ze afstand neemt, want hij heeft Esther ook nodig
Precies, daarom haar ook af en toe effe vastpakken, hand in hand lopen, op een feestje zeggen dat ze een geweldige vrouw is etcquote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa
anders moet hij alles zelf gaan doen
ze heeft heel veel meegemaaktquote:Op maandag 13 februari 2023 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Esthers verleden heel erg verdrietig ,mij moeder heeft ook zo'n soort verleden en dat gaat nooit meer weg ,maar nu ineens gaat het van JW naar GJ en naar haar verleden
Dan laat zij zich ook gebruiken , ik ben het daar niet mee eensquote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar zij is verliefd, hij gebruikt haar![]()
Vind hem een grotere lul
Ik vind gebruiken een groot woord, maar hij kan idd wel eens duidelijk wezen, maar des te langer ik het proggie kijk is JW daar ook te lomp voor om aan te geven.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar zij is verliefd, hij gebruikt haar![]()
Vind hem een grotere lul
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan laat zij zich ook gebruiken , ik ben het daar niet mee eens
Krijgt haar lollie niet iddquote:Op maandag 13 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
Esther gedraagt zich echt als een verwend blaag
Voor alle partijen het beste. Zelfs voor Estherquote:
JW geeft allerlei 'verkeerde' signalen af en al helemaal als ie gedronken heeft. Wil dan met haar naar Thailand, doet handtastelijk zowel in woord als gebaar, zit de hele dag bij haar. Terwijl ie in Esther eigenlijk een soort van bijvrouwtje ziet maar de lakens wil delen met Eunice of Babs. Voor ons allemaal vermakelijk totdat weer een eliminatie in de prullenbak.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan laat zij zich ook gebruiken , ik ben het daar niet mee eens
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
Martin loopt ineens weer gruwelijk mank
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat maar lekker zitten mopperen
Precies ditquote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW geeft allerlei 'verkeerde' signalen af en al helemaal als ie gedronken heeft. Wil dan met haar naar Thailand, doet handtastelijk zowel in woord als gebaar, zit de hele dag bij haar. Terwijl ie in Esther eigenlijk een soort van bijvrouwtje ziet maar de lakens wil delen met Eunice of Babs. Voor ons allemaal vermakelijk totdat weer een eliminatie in de prullenbak.
Voor haar is het echt beterquote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor alle partijen het beste. Zelfs voor Esther
Esther is een volwassen vrouw , ze wet zelf ook hoe het zit , dus zij heeft net zoveel aandeel in het geheelquote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW geeft allerlei 'verkeerde' signalen af en al helemaal als ie gedronken heeft. Wil dan met haar naar Thailand, doet handtastelijk zowel in woord als gebaar, zit de hele dag bij haar. Terwijl ie in Esther eigenlijk een soort van bijvrouwtje ziet maar de lakens wil delen met Eunice of Babs. Voor ons allemaal vermakelijk totdat weer een eliminatie in de prullenbak.
Puur uit medeleven. Heel goed bedoeld van Babette. Ik kan verder niets met die medelijdend wekkende vrouw(Esther)quote:Op maandag 13 februari 2023 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor haar is het echt beter![]()
En daarom zal Babbel ook voor haar willen stemmen mocht dat zo een keer komen
Mietje is hetquote:Op maandag 13 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
GJ zit ook maar met ovenhandschoenen te wrijven
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie heeft nu een fantasie, nu hij Wanda heen en weer ziet gaan
Ik heb haar voornamelijk zien likkenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Mirthe ook al zitten glijden?
Niet lelijk bedoeld, maar Moraima zou veel warmte met zich meebrengenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
nu zijn bijna alle dames(op babs Moraima en Esther na) op hun kont op het ijs gaan zitten
ow wacht Sas ook niet
die is echt veeeeel afgevallenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet lelijk bedoeld, maar Moraima zou veel warmte met zich meebrengen
Die is heel goed bezig idd.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is echt veeeeel afgevallen
hadden ze dan beter week 1 kunnen doen
had je wat meer gewicht erin kunnen gooien
Zou hij volle zalen trekken met een speedoquote:Op maandag 13 februari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
GJ
zolang het niet in bikini is
(over Esther denk ik )
nog steeds met de ovenhandschoen bezigquote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou hij volle zalen trekken met een speedo
Dat niemand daar iets van zegt, dat het geen nut heeft.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog steeds met de ovenhandschoen bezig
Sas is te preutsquote:Op maandag 13 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
nu zijn bijna alle dames(op babs Moraima en Esther na) op hun kont op het ijs gaan zitten
ow wacht Sas ook niet
ZOe heeft uiteindelijk best even gezetenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft echt geen doorzettingsvermogen vermogen.
Kan ze een keer geld verdienen haakt ze af. Het doeoeot echt pijijijijn hhhooor.
Esther zat in het begin wel in bikini in de hottub. Zo'n bikini met voor gevormde cups. Die kneep ze altijd uit . Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar dat was echt hilarisch.quote:
Precies, waar zijn die kerels in hun speedoquote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZOe heeft uiteindelijk best even gezeten
net als Kim
en Kenzi
en nu Wanda
de mannen laten het vooral afweten
Alleen Bern heb ik echt effectief bezig gezien van de mannen. Erik in het begin van de middag, maar ook die taaide snel af.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZOe heeft uiteindelijk best even gezeten
net als Kim
en Kenzi
en nu Wanda
de mannen laten het vooral afweten
Erik is iedere keer maar evenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen Bern heb ik echt effectief bezig gezien van de mannen. Erik in het begin van de middag, maar ook die taaide snel af.
En dan gaan diegene klagen, die geen fuck hebben gedaan. JW vooropquote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
morgen half 12 hebben ze 100 euro
en geen eten meer
Dat klopt, maar voor de rest is het maar heel magertjesquote:
hoooiiiiiquote:Op maandag 13 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Haaaai!
Schattig hoe Zoë voorleest
dyslectischquote:Op maandag 13 februari 2023 21:19 schreef tonja het volgende:
Wat leren ze tegenwoordig op school? Dit is echt vreselijk. (Zoë die voorleest)
Zolang het worden onder de drie lettergrepen zijn, gaat het primaquote:Op maandag 13 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Haaaai!
Schattig hoe Zoë voorleest
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Mogen ze alleen met kleding en lichaamswarmte werken?
Tot morgen 12.00 uur (ongeveer, was totaal 24 uur)quote:Op maandag 13 februari 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lastig.. en hoeveel tijd hebben ze?
Neeheeeee, mag nietquote:Op maandag 13 februari 2023 21:24 schreef tonja het volgende:
Als ze slim zijn pissen ze gewoon over het ijs. Ze zitten er al urenlang met hun poeperd overheen te wrijven, dus ik zie verder geen hygiënische bezwaren
Scheelt wel dat die twee kille bitches weg zijn danquote:Op maandag 13 februari 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Mogen ze alleen met kleding en lichaamswarmte werken?
of even jumping jacks doen om warm te worden iddquote:Op maandag 13 februari 2023 21:25 schreef spapaars het volgende:
Zie nog steeds niemand die even goed de handen op elkaar wrijven tot beide handen even goed warm zijn.
ze hebben vanmiddag al gesport om het ijsquote:Op maandag 13 februari 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of even jumping jacks doen om warm te worden idd
zonder etenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:26 schreef pingu66 het volgende:
Morgen lekker koken zonder olie/boter
om het ijs heen? Ehh..quote:Op maandag 13 februari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben vanmiddag al gesport om het ijs
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze zelf maar het gevoel hebben dat het werkt![]()
quote:
dat laatste snap ikquote:Op maandag 13 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
met de fietsen en de gewichten etc
en dan om de beurt 2 minuten op het ijs tijdens het parcours
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien mag een flinke 'nummer 2' wel
Ze hadden een beker warm water staan. Af en toe met je toch erin en dan likken op het ijsquote:Op maandag 13 februari 2023 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Hete thee drinken en dan met je warme tong likken?
Kleding in de droger, aantrekken en dan over het ijs ?
Sporten en dan wiebelen op het ijsblok?
handschoen/kleding magquote:Op maandag 13 februari 2023 21:31 schreef D. het volgende:
Ik zie GJ met handschoenen, dat mocht toch niet? Of worden ze weer gematst?
Dit was wel een opdracht voor Kim W geweest ja!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien mag een flinke 'nummer 2' wel
Wanda zit er ook al een half uur opquote:Op maandag 13 februari 2023 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hadden een beker warm water staan. Af en toe met je toch erin en dan likken op het ijs
Handdoeken gingen in de droger en waren dan lekker warm. Maar daar mocht je niet op het ijs, maar bv om je heen slaan
Wat Wanda nu doet: met blote bovenbenen heen en weer glijden op het ijs. Wendy deed dat vanmiddag een hele tijd.
wel knap, das echt kkkkoudquote:Op maandag 13 februari 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda zit er ook al een half uur op
cool!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hadden een beker warm water staan. Af en toe met je toch erin en dan likken op het ijs
Handdoeken gingen in de droger en waren dan lekker warm. Maar daar mocht je niet op het ijs, maar bv om je heen slaan
Wat Wanda nu doet: met blote bovenbenen heen en weer glijden op het ijs. Wendy deed dat vanmiddag een hele tijd.
Kleding die ze aan hebben. Ovenhandschoenen zou ik geen kleding willen noemenquote:
Dat ook natuurlijk, misschien dat ze het daarom toestaanquote:maar werkt natuurlijk voor geen meter
ze turvenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:36 schreef D. het volgende:
En als ze na 24 uur klaar zijn mag iedereen gokken hoeveel geld ze hebben binnengehaald, en wie er het verst van af zit moet naar huis
volgens mij noteren ze het.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:36 schreef D. het volgende:
En als ze na 24 uur klaar zijn mag iedereen gokken hoeveel geld ze hebben binnengehaald, en wie er het verst van af zit moet naar huis
Ow, flauwquote:Op maandag 13 februari 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze turven
dus gokken is niet nodig
Janet gaat er weer aan likken denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 21:37 schreef schizolientje het volgende:
Gewoon je plas laten lopen, wie ziet dat ( geintje )
n
ik neem wel een paaseitjequote:Op maandag 13 februari 2023 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
uit solidariteit ga ik nu maar even ijs eten
En nog fout ookquote:Op maandag 13 februari 2023 21:48 schreef IkFok het volgende:
hoofd schouders knie en teen zingt Erik
ohhhh dat sjaalkleedjesding... die wilde Esther eerder niet aanraken... daarom dus..quote:Op maandag 13 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
Ohjee
babbel heeft de rood geblokte sjaal van eunice geleend niet gevraagd
en niet terug gelegd
neequote:Op maandag 13 februari 2023 21:52 schreef D. het volgende:
De dames gaan knuffelen, maar weer terug naar zingende Erik dan
Dan hebben ze meer tijd samen, nu is ze te druk. Ik zie niet, dat ze heel druk is.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
Kenzi kan niet wachten tot ze manager af is
ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan hebben ze meer tijd samen, nu is ze te druk. Ik zie niet, dat ze heel druk is.
Krijg ook de indruk, dat ze het helemaal niet leuk vindquote:Op maandag 13 februari 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
nog niet 1 keer
als iemand wat vraagt heeft ze geen tijd
Esther zit in een depressieve modus. JW enzoquote:Op maandag 13 februari 2023 21:56 schreef schizolientje het volgende:
Doet Esther hieraan mee of drukt ze haar billen
ze doet geen rukquote:Op maandag 13 februari 2023 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Krijg ook de indruk, dat ze het helemaal niet leuk vind
Ik heb ze allemaal. Spaar Nederlandse munten en briefgeld en dan alleen de gulden en geen euro.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:56 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Erik stond Frans Hals op briefje van 1000 gulden.
Klopt weer niks van
Ploegendienst dus mensen slapen eerder om vannaacht met de billen bloot te gaanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
huh, waarom nu al donker beeld op de slaapkamer?
Voor mijn gevoel is ze nog geeneens begonnenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan hebben ze meer tijd samen, nu is ze te druk. Ik zie niet, dat ze heel druk is.
bezig?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Als je Kenzy bezig ziet vraag je je af hoe het kwam dat de andere managers zo'n beetje fulltime op kantoor woonden... ze zit er zelden...
nee dit is kenziquote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom wilde Kenzi dan manager zijn? Ik zie heel weinig lol, weinig zin om dingen te regelen, zie haar nooit enthousiast aanmoedigen of geinteresseerd zijn in mensen...
Komt het omdat ze nu met Mirthe bezig is?
Ik heb ze tot 100 gulden, daarna vond ik het teveel geldquote:Op maandag 13 februari 2023 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Spaar Nederlandse munten en briefgeld en dan alleen de gulden en geen euro.
Neem aan dat ze over een paar uur weer 'aan de bak' moet?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
gooien ze er nu al een slaapstream in
nee valt meequote:Op maandag 13 februari 2023 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze over een paar uur weer 'aan de bak' moet?
Dat is een shift. Slapen van 10 tot 1 uur volgens mij.Of van 1 tot 4 uur, kan ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
gooien ze er nu al een slaapstream in
nee valt meequote:Op maandag 13 februari 2023 22:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is een shift. Slapen van 10 tot 1 uur volgens mij.Of van 1 tot 4 uur, kan ook.
Wanda zit nu al een uur op het blokquote:Op maandag 13 februari 2023 22:07 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zou ermee stoppen.
Dan maar geld uit de prijzenpot.
Als ik zie hoe langzaam het gaat,hield ik ermee op.
ice queenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda zit nu al een uur op het blok
ik zou zeggen ga er nu maar even afquote:
Ze hebben toch niets anders te doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:07 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zou ermee stoppen.
Dan maar geld uit de prijzenpot.
Als ik zie hoe langzaam het gaat,hield ik ermee op.
Kan toch nooit goed zijn voor je edele delen zo langquote:Op maandag 13 februari 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen ga er nu maar even af
weet niet hoe goed dat is
een uur op ijs zitten
nee lijkt me ook nietquote:Op maandag 13 februari 2023 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan toch nooit goed zijn voor je edele delen zo lang
ja, dus, kan ze nu niet mee doen?? Dan ook zonder eten naar bedquote:Op maandag 13 februari 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther zit in een depressieve modus. JW enzo
Natuurlijk moet ze meedoen, mens moet niet zo jammeren. Puber gedragquote:Op maandag 13 februari 2023 22:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, dus, kan ze nu niet mee doen?? Dan ook zonder eten naar bed
Holiday on Ice, goede TT.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:11 schreef Thorelf het volgende:
zoals ze daar leven is het nu... holiday on ice
Ze is af en toe bezig met administratie maar zit daar geen uren te ouwehoeren met medebewoners, is veel maar beneden. En ik vind dat ze verbaal ook haar mannetje staat in de groepquote:
Omdat ze er vannacht uitgaat.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef Thorelf het volgende:
wow zet het beeld aan ..en het eerste wat ik hoor van de manager is... ik ga slapen
De anderen zaten boven uren te lullen met hun matties of vriendinnetje.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:16 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze is af en toe bezig met administratie maar zit daar geen uren te ouwehoeren met medebewoners, is veel maar beneden. En ik vind dat ze verbaal ook haar mannetje staat in de groep
Je kunt dezelfde klachten al verbranding op de huid oplopenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan toch nooit goed zijn voor je edele delen zo lang
1 uur en 20 minutenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:17 schreef mootie het volgende:
Wanda heeft er meer dan een uur opgezeten?
Klopt. Wanda verrekt van de pijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Je kunt dezelfde klachten al verbranding op de huid oplopen
Ik denk dat ze beter kortere sessies kunnen doen met die blote billen...quote:Op maandag 13 februari 2023 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zet tenminste zoden aan de dijk.
niet verstandig idd .....quote:Op maandag 13 februari 2023 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda heeft nu pijn in haar billen, ze is er misselijk van
Denk eigenlijk ook dat het echt niet goedis om zo lang op een blok ijs te zitten...
Hetgeen Wanda deed is alweer tenietgedaan door JWquote:Op maandag 13 februari 2023 22:16 schreef mootie het volgende:
Jw met de fantastisch 2-vingerwrijfmethode.
En meteen de 1 of 2 vingerwrijvers wegsturen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter kortere sessies kunnen doen met die blote billen...
Als hij het doet, gebruikt hij tenminste flink lichaamsoppervlak. Hij zorgt nu voor handdoeken en thee..quote:
JW Die weet hoe het moetquote:Op maandag 13 februari 2023 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij het doet, gebruikt hij tenminste flink lichaamsoppervlak. Hij zorgt nu voor handdoeken en thee..
Jw bezig met 1 hele vinger.
laag voor laagquote:Op maandag 13 februari 2023 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vraag m nu eigenlijk wel af hoe ze muntjes in water kunnen bevriezen...
Als je naar de zijkant van het blok kijkt dan zie je de lagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat is ook de enige manier die ik kan bedenken... wel een werk...
Janet is een toppertje met dit soort opdrachten. Hele middag heeft ze al zitten lebberen aan dat ijsblok.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:34 schreef Charmian het volgende:
Janet vind het wel erg leuk dat likken, sabbelen, wrijven wiebelen. Ik heb haar tot nu toe het meeste bezig gezien.
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:38 schreef mootie het volgende:
Mirthe en Eunice zie ik ook heel veel.
Maarja dat vind ik, dat is mijn meningquote:Op maandag 13 februari 2023 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
JW weer met z'n riedeltje : Ik vind 125 euro per dag eten ... als je 250 hebt, heb je 2 dagen eten.... 375.. 3 dagen.
Snapt er echt niks van.
Maar uiteindelijk kan 't 'm niks schelenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:45 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Maarja dat vind ik, dat is mijn mening
Echt elke dag he…quote:Op maandag 13 februari 2023 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
JW weer met z'n riedeltje : Ik vind 125 euro per dag voor eten ... als je 250 hebt, heb je 2 dagen eten.... 375.. 3 dagen.
Snapt er echt niks van.
En dat het niet te vreten is...Ook na elke maaltijd..quote:Op maandag 13 februari 2023 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt elke dag he…
Soms meerdere malen.
Vanmiddag beweerde hij rustig dat een maaltijdsalade zalm in Duitsland 1,39 kost.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:47 schreef pingu66 het volgende:
De man heeft echt geen idee wat alles kost
Hij zei net dat hij het knap vindt wat ze op tafel zetten elke dagquote:Op maandag 13 februari 2023 22:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
En dat het niet te vreten is...Ook na elke maaltijd..
Dan kijk en luister je niet vaakquote:Op maandag 13 februari 2023 22:48 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij het knap vindt wat ze op tafel zetten elke dag
Jawel, maar hij zegt net tegen Wanda dat hij het knap vindt wat ze elke dag op tafel zetten, neemt niet weg dat hij verder altijd loopt te klagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan kijk en luister je niet vaak
In 2001 ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag beweerde hij rustig dat een maaltijdsalade zalm in Duitsland 1,39 kost.
En waar wordt hij zo vadsig dikkig van dan, echt een buik!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:46 schreef pingu66 het volgende:
JW weer over het eten 125 euro per dag en op is op fruit toetjes vlee. Dan maar bij 250 euro2 dagen eten en de rest chips
Ja maar dan hebben ze al 2 dagen goed gegeten en kunnen ze daarna gewoon chips etenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Even gekeken, laatste verdienopdracht was 230 euro. hadden ze 2 dagen van kunnen eten. Volgens mij was die donderdag, dus nu al 2 dagen geen eten op de manier van JW.
Ja omdat hij te laf is om tegen Wanda zelf te zeggen dat hij haar eten niet te vreten vindt. ik hoop toch zo dat iedereen van d'r keuken zegt tegen JW Esther en Erik dat ze zelf moeten gaan koken samen met Babette GertJan en Bernquote:Op maandag 13 februari 2023 22:50 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Jawel, maar hij zegt net tegen Wanda dat hij het knap vindt wat ze elke dag op tafel zetten, neemt niet weg dat hij verder altijd loopt te klagen.
Chips kost ook niets namelijk.....quote:Op maandag 13 februari 2023 22:55 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben ze al 2 dagen goed gegeten en kunnen ze daarna gewoon chips eten
Ze hebben het samen weer voor elkaar. Echt triest ditquote:Op maandag 13 februari 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
Hij kreunt en steunt net zo lang tot ze hem weer masseert
[ afbeelding ]
Jan Willem zn plan he niet dat van mijquote:Op maandag 13 februari 2023 22:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Chips kost ook niets namelijk.....
het is gewoon een beetje zieligquote:Op maandag 13 februari 2023 22:59 schreef Flow3r het volgende:
Esther : ik lust zo ook wel weer een bakkie thee
stilte.....
na die massage zal die lul ook niet eens een keer opspringen
[ afbeelding ]
Echt een lulhannes die alleen maar aan zichzelf denkt...quote:Op maandag 13 februari 2023 22:59 schreef Flow3r het volgende:
Esther : ik lust zo ook wel weer een bakkie thee
stilte.....
na die massage zal die lul ook niet eens een keer opspringen
[ afbeelding ]
Hij wil niks van haar, maar als ze een keer geen aandacht voor hem heeft en zich lijkt te vermaken met Babet, komt ie toch wel even vragen of alles oke is en of ze wil tafelvoetballenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt een lulhannes die alleen maar aan zichzelf denkt...
Hij wil zijn sloofje niet kwijtquote:Op maandag 13 februari 2023 23:02 schreef pingu66 het volgende:
Esther mijn,mijn,mijn man. JW Ziet er weer doodongelukkig uit maar doet het toch echt zelf.
Ze sporen beide niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij wil niks van haar, maar als ze een keer geen aandacht voor hem heeft en zich lijkt te vermaken met Babet, komt ie toch wel even vragen of alles oke is en of ze wil tafelvoetballen
Als ze helemaal alleen zit boeit hem dat tafelvoetballen en Esther niets
ja waarom komt ie niet vragen of alles oke is als ze ergens helemaal alleen zit ?quote:Op maandag 13 februari 2023 23:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vindt hem eigenlijk wel een beetje smerig bezig....
RLS regel 1: geen vijanden maken.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vindt hem eigenlijk wel een beetje smerig bezig....
Misschien ziet hij een andere uitgang.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Rupie zou ook wel een goeie vrouwenminnaar zijn![]()
[ afbeelding ]
Denk niet dat het hier van toepassing is. Esther is niet gevaarlijk...Bijna niemand moet haar...quote:Op maandag 13 februari 2023 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
RLS regel 1: geen vijanden maken.
Maar zolang ze daar is heeft ze stemrecht.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk niet dat het hier van toepassing is. Esther is niet gevaarlijk...Bijna niemand moet haar...
Nou. Dat dacht ik ook. Jeetjequote:Op maandag 13 februari 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Rupie zou ook wel een goeie vrouwenminnaar zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ze heeft verder geen invloed en zal nooit stemmen op JWquote:Op maandag 13 februari 2023 23:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar zolang ze daar is heeft ze stemrecht.
Oh hij is gevlucht!quote:Op maandag 13 februari 2023 23:14 schreef Flow3r het volgende:
JW : zal ik even gaan ? ( met zijn ene vingertje )
Esther : Imadidin moet ook nog
Maar JW is al weg, Eunice warm houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |