jaaaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Denk eerder dat JW effe kwam polsen of Babs Esther niet zover krijgt dat ze afstand neemt, want hij heeft Esther ook nodig
Precies, daarom haar ook af en toe effe vastpakken, hand in hand lopen, op een feestje zeggen dat ze een geweldige vrouw is etcquote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa
anders moet hij alles zelf gaan doen
ze heeft heel veel meegemaaktquote:Op maandag 13 februari 2023 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Esthers verleden heel erg verdrietig ,mij moeder heeft ook zo'n soort verleden en dat gaat nooit meer weg ,maar nu ineens gaat het van JW naar GJ en naar haar verleden
Dan laat zij zich ook gebruiken , ik ben het daar niet mee eensquote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar zij is verliefd, hij gebruikt haar![]()
Vind hem een grotere lul
Ik vind gebruiken een groot woord, maar hij kan idd wel eens duidelijk wezen, maar des te langer ik het proggie kijk is JW daar ook te lomp voor om aan te geven.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar zij is verliefd, hij gebruikt haar![]()
Vind hem een grotere lul
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan laat zij zich ook gebruiken , ik ben het daar niet mee eens
Krijgt haar lollie niet iddquote:Op maandag 13 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
Esther gedraagt zich echt als een verwend blaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |