4 toch, diner voor 4quote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef Angelique61 het volgende:
Begrijp ik nou dat niet iedereen mee mag eten met de gewonnen prijs?
okquote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bpi het volgende:
Jolien, Lindsey, Charlotte en jason mogen gaan eten.
Maakt mij niet uit wie, ben alleen al blij dat Jason mee mag..quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bpi het volgende:
Jolie, Lindsey, Charlotte en jason mogen gaan eten.
Dus de rest heeft verlorenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bpi het volgende:
Jolien, Lindsey, Charlotte en jason mogen gaan eten.
Ze waren ook bezig van kaartjes. Benieuwd of ze die bij het diner krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie, ben alleen al blij dat Jason mee mag..![]()
![]()
![]()
Als toetje mag hij de stroopwafels die ik hem met een kaartje gestuud heb.
Ik hoop het, morgen heb ik weinig tot geen tijd om te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze waren ook bezig van kaartjes. Benieuwd of ze die bij het diner krijgen.
Zal straks wel gaan zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer is dat etentje voor 4 ?
iemand dat opgevangen
Ja blijkbaar buiten de deurquote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer is dat etentje voor 4 ?
iemand dat opgevangen
Geen chayronquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Diner is volgens mij vanavond en dan krijgen ze kaartjes begreep ik. Jason en de dames mogen op Chiara na.
Jason zei 20/30 minuten geleden dat hij voor de 3e keer naar het kamertje moet, ik verwacht dus dat het weer in het kamertje isquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:04 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Anders bleef de rest liever in het huis.
Dat hoeft toch ook niet? Kost hem niks om langer te blijven en weet win je nog ergens wat.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Denkt Rob nu echt BB te kunnen winnen op deze manier?
10 jaar korting op zijn levenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Kost hem niks om langer te blijven en weet win je nog ergens wat.
oh fijn .. dr is genoeg paprika in de tokoquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Diner is volgens mij vanavond en dan krijgen ze kaartjes begreep ik. Jason en de dames mogen op Chiara na.
Volgens mij zij hij niet naar het kamertje wel uit het huis. Maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jason zei 20/30 minuten geleden dat hij voor de 3e keer naar het kamertje moet, ik verwacht dus dat het weer in het kamertje is
liggeld wrd keurig gestort , dat zal de motivatie zijn ??quote:Op maandag 13 februari 2023 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Denkt Rob nu echt BB te kunnen winnen op deze manier?
Hij zei idd uit het huis, precies hetzelfde wat BB zei toen hij 'eruit' werd genomineerdquote:Op maandag 13 februari 2023 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zij hij niet naar het kamertje wel uit het huis. Maar ik kan me verfissen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
Ah mijn bloemen zijn bezorgd voor de overledene zie ik![]()
[ afbeelding ]
Omg....quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
prachtig stuk heb je laten makenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
😆quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
bizar altijd die mega harde slik van hemquote:Op maandag 13 februari 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ias haal die microfoon weg uit je slokdarm viespeuk
Omg 🤣🤣🤣quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Of duw hem nog verder, mag ook!quote:Op maandag 13 februari 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ias haal die microfoon weg uit je slokdarm viespeuk
Leuk!!!quote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
We zijn Chiara en JacJac erg dankbaarquote:Op maandag 13 februari 2023 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Deze groep is totaal niet gezellig met elkaar. 1e week nog wel maar na komst van chiara en ook jaquelien is alles verpest door hun gestook.
Geen leven in mijn ogen maar heel veel negativiteit en slechtpraterij.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
We zijn Chiara en JacJac erg dankbaar![]()
Beetje leven in de brouwerij gebracht.
eenschquote:Op maandag 13 februari 2023 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
Deze groep is totaal niet gezellig met elkaar. 1e week nog wel maar na komst van chiara en ook jaquelien is alles verpest door hun gestook. Er is totaal geen humor in de groep alleen maar gestook en geroddel.
Er staat niet in dat ze een etentje voor 4 hebben gewonnenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
@:kodiak100 ik heb wat in het sv getikt. als het niet oke is dan laat maar weten
Ziet er top uit!quote:Op maandag 13 februari 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
@:kodiak100 ik heb wat in het sv getikt. als het niet oke is dan laat maar weten
Dat waren ze de eerste week ookquote:Op maandag 13 februari 2023 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eensch![]()
de lach momenten zijn zeldzaam
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
glijmiddel?quote:Op maandag 13 februari 2023 16:28 schreef ledn81 het volgende:
Geen idee wat erin zit, maar hij is er blij mee
[ afbeelding ]
Denk iets om mee te fappen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:28 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
is vast bang dat er water uit komtquote:Op maandag 13 februari 2023 16:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
linds nog niet bij dat ballending zien staan ?
Dasty?quote:Op maandag 13 februari 2023 16:28 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is vast bang dat er water uit komt
Vanacht ..al piepend en klagenc na 5 minquote:Op maandag 13 februari 2023 16:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
linds nog niet bij dat ballending zien staan ?
precies waar ik ook aan zat te denkenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:37 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoelang staat Charona nu al onder de douche, heeft denk ik niets meegekregen van de crisis waar we inzitten...
ik ga het erbij zettenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er staat niet in dat ze een etentje voor 4 hebben gewonnen
heerlijk genietenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:37 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoelang staat Charona nu al onder de douche, heeft denk ik niets meegekregen van de crisis waar we inzitten...
is niet zo grappig wat je zegdquote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
is toch mooi dat het haar niet boeitquote:Op maandag 13 februari 2023 16:31 schreef suzi1 het volgende:
jol moet toch vet jaloersie hebben zo mooi als cha en chi zijn
snap niet dat ze opmaakloos bij ze gaat zitten.
wanneer die babbelen beginnt slaaptquote:Op maandag 13 februari 2023 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij flirten Chiara en MA er zo af toe wel op los
dat gaat denk ik tegen jolien werken als ze genomineerd is.. dan stemmen de charlotte fans haar wegquote:Op maandag 13 februari 2023 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
En weer roddelen en kwaadspreken door jolien en chiara over charlotte. Die jolien verteld alles door van charlotte tegen chiara en nu ook tegen michelangelo. Ik vind die twee zo sfeerverpestend. Die stook en roddelmutsen verpesten elke keer de streams. Chiara zei zij heeft al een kaartje van iemand gehad en een pizza en nu weer etentje. Zegt jolien ja iedereen is bang van haar ik zeg ook niets
Ik heb al eerder gehoord dat bart een seintje gaf aan chiara dat ze de kist niet moest openen, wat er van waar is weet ik niet, we zien lang niet alles dus het zou kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:48 schreef ledn81 het volgende:
Ali weer stoken, Bart heeft wel gezegd wat Chayron waar heeft geplaatst, maar helemaal niet toen ze net uit de gameroom kwam. Achteraf toen iedereen terug was. Ali snapt het niet
stel ze smelt..quote:Op maandag 13 februari 2023 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Ali staat weer in de badkamer en Bart hoort het en komt erbij![]()
Nu krijgen we geen beelden van een douchende Lindsey
en hij heeft charlotte geseind dat die juist wel voor de kist moest gaanquote:Op maandag 13 februari 2023 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gehoord dat bart een seintje gaf aan chiara dat ze de kist niet moest openen, wat er van waar is weet ik niet, we zien lang niet alles dus het zou kunnen.
Dat is al 2x valsspel door chiara ook met jaq vorige x al. Nominatie!!!! Doei naar huisquote:Op maandag 13 februari 2023 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gehoord dat bart een seintje gaf aan chiara dat ze de kist niet moest openen, wat er van waar is weet ik niet, we zien lang niet alles dus het zou kunnen.
Verdiend dus!quote:Op maandag 13 februari 2023 16:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat gaat denk ik tegen jolien werken als ze genomineerd is.. dan stemmen de charlotte fans haar weg
Rood doet precies hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2023 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara je liegt dat je barst. Jij hebt het wel erover gehad dat iemand van jullie kamer moest winnen om van rood te kunnen nomineren
die weet niet meer wat ze allemaal bijelkaar neeltquote:Op maandag 13 februari 2023 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara je liegt dat je barst. Jij hebt het wel erover gehad dat iemand van jullie kamer moest winnen om van rood te kunnen nomineren
En ik ook als Chiara er niet opstaat De enige die dit veroorzaakt wat er nu in de douche gebeurd is Chiara Die is de veroorzaker hiervanquote:Op maandag 13 februari 2023 16:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat gaat denk ik tegen jolien werken als ze genomineerd is.. dan stemmen de charlotte fans haar weg
kloptquote:Op maandag 13 februari 2023 16:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat is al 2x valsspel door chiara ook met jaq vorige x al. Nominatie!!!! Doei naar huis
ik kenn somige twitter profiele datquote:Op maandag 13 februari 2023 16:57 schreef Hoylei het volgende:
Als ik Twitter mag gelovne is de conclusie:
Iedereen liegt, behalve Jason?
jah duhquote:
Jason is op een voetstuk geplaatst en zal bij de mensen niet meer gaan afvallen maar hij heeft net zo goed zijn foutenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:57 schreef Hoylei het volgende:
quote:
als er 10 mensen een spel mogen spelen en er mogen 4 winnen, verliest de rest tochquote:
zij deed maar niks foutquote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
als er 10 mensen een spel mogen spelen en er mogen 4 winnen, verliest de rest toch
O echt, ik heb geen druppel water horen vallen..quote:Op maandag 13 februari 2023 17:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
inmiddels is Linds gedoucht .. en zuks
lkkr fris alle kieren en gleuven gesopt
hopla
wel done woeman
Eens!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dan niet quoten met deze tekst, of de quote leegmaken.
Echt als die Jolien haar waffel eens open trekt met Chayron zijn "laten we de dag eens doornemen wat je is opgevallen" praatje elke avondquote:
Over wie heb ik het denk je? Je vergist je!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jeetje, deze opmerking kan dus echt niet, puur racisme!
En daarvoor? Kom op wat een gedoe om nietsquote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef BBERTJE het volgende:
En de rode kamer is helemaal tegen de blauwe kamer wie nomineerde er vorige week 3 van de blauwe kamer? Juist Ali
ik weet het niet precies maar dat kannquote:Op maandag 13 februari 2023 17:07 schreef czvt het volgende:
[..]
Over wie heb ik het denk je? Je vergist je!
Inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet het niet precies maar dat kann
bijna niet
ja en we beginnen opnieuw met leukere bewonersquote:Op maandag 13 februari 2023 17:14 schreef Lillfex het volgende:
Weet je wat We sturen ze allemaal naar huis wat een kleuter bende
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en we beginnen opnieuw met leukere bewoners
Die lult een banaan nog recht, tenminste net zolang de banaan rot isquote:Op maandag 13 februari 2023 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron probeert het gedrag van Ali recht te lullen
dus datquote:Op maandag 13 februari 2023 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
Bart dat ali dingen terug haalt van wat al gebeurt is in het verleden. Dat doet hij zelf toch ook op dingen die verteld zijn door chiara bij binnenkomst
Waar wedden we om?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:17 schreef Lillfex het volgende:
En ik wil wedden dat Jolien mag nomineren Wedden?
Dealquote:
Dat was achter een SLquote:Op maandag 13 februari 2023 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ik ben weer heel blij met de streamverslagen. Bedankt mensen! Zijn er filmpjes van de hond van Jolien trouwens? Wat leuk!
de hond was achter SL. Heb wel wat filmpjes gemaakt van de rest vd dag, maar ook heel druk met werk. Zal vanavond wat dingen uploaden.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ik ben weer heel blij met de streamverslagen. Bedankt mensen! Zijn er filmpjes van de hond van Jolien trouwens? Wat leuk!
Nee, was tijdens een SL.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:20 schreef Kinga het volgende:
niemand heeft dat gezien, komt in de uitzendingquote:Op maandag 13 februari 2023 17:20 schreef Kinga het volgende:
Klopt. Die heeft andere alleen gewezen op wat ze al gehad hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:57 schreef Hoylei het volgende:
Zijn gewoon zure wijven.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:24 schreef suzi1 het volgende:
ze verzuren wel met regelmaat
(jaja heb weer beeld)
Ja. Mensapen, baviaan, maar die zijn niet op de stream,quote:Op maandag 13 februari 2023 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet pavian de affe met de rode kont?
zou pluisje vanaaf in beeld zijn ?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:24 schreef -river- het volgende:
Volgens mij moeten we de uitzending van vanavond zeker niet missen.
Omdat ze hem eruit geschopt haddenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:24 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft andere alleen gewezen op wat ze al gehad hebben.
de is niet van deze dagquote:Op maandag 13 februari 2023 17:24 schreef -river- het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja. Mensapen, baviaan, maar die zijn niet op de stream.
We hebben allemaal een beetje Jason in ons zitten.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
negeer
zinloos zinloos
.. snap de cossers ook niet
oneindige geduld
Zoutloos en voorgekauwd door Chayron.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat gaan de hemsters eten ?
tafeltje strekje voor OPa
geziien.. nah laatste gedeeltequote:Op maandag 13 februari 2023 17:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, ik heb niets gezien.
Ik zag ze in de douche stappen maar heb ook niets gehoord van water.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, ik heb niets gezien.
Zat ik mij ook even af te vragen maar zal wel voor het etentje zo zijn. Extra cameras zijn daarquote:Op maandag 13 februari 2023 17:28 schreef suzi1 het volgende:
voor wie moet jol mooi zijn deze aaf
zelfde mensen, andere kamer
cams draaien altijd
pak je piesjama
Toch kon Chayron die eerlijkheid niet verdragen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat ze hem eruit geschopt hadden![]()
![]()
, dit was een beetje wraak
![]()
![]()
Aan zijn ballen?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Bart werd midden in de nacht wakker van de jeuk, maar nu is het weg gelukkig zegt hij.
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Toch kon Chayron die eerlijkheid niet verdragen.
waarom?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
deze dinner is weer de
komplette onzin
Michelangelo: Heeft u nog een ober nodig bij het diner?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
deze dinner is weer de
komplette onzin
valentinsdag is morgen en dinnerquote:Op maandag 13 februari 2023 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom?
hebben ze eerlijk gewonnen hoor
Zo een lage tafels hebben ze niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Michelangelo: Heeft u nog een ober nodig bij het diner?
Ik hoop dat er geen SL komtquote:Op maandag 13 februari 2023 17:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als ze morgen kaartjes krijgen hoop ik dat er filmpjes kunnen gemaakt worden, want ik ben wss de hele voormiddag in meeting.
Ze hebben toch gewonnen, niet iedereen kan winnen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
valentinsdag is morgen en dinner
is niet gewoon vor alle
Ik heb cursus van mijn werk tot 9quote:Op maandag 13 februari 2023 17:24 schreef -river- het volgende:
Komt allemaal via die ebox. Zelf de ziekenzorg enzo.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis duidelijk iets leukerder geregeld in Belgie
mbt Belastingen en zuks
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef -river- het volgende:
Al vanaf half een morgen dus geen streams geen uitzending, niets. Ik ga hem dronken voeren zodat ik toch een beetje op tijd thuis ben om alles terug te zien/lezen.
Ik ook, namens de FOK! Jason fans.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
En ik heb Jason zo'n mooi kaartje gestuurd!
Misschien is het wel liggend eten, in een zithoek, die koude sushi, dan zou Michelangelo kunnen bukken.quote:
Held !!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, namens de FOK! Jason fans.
ja kann kann, maar ik snap niet wat deden dequote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewonnen, niet iedereen kan winnen.
Nu wil ik weer sushiquote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien is het wel liggend eten, in een zithoek, die koude sushi, dan zou Michelangelo kunnen bukken.
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien is het wel liggend eten, in een zithoek, die koude sushi, dan zou Michelangelo kunnen bukken.
Nou ja, hij is zo een overdrijver, je weet wel. Een duur cadeau en iets lekkers te eten en dan weer weg gaan was leuker geweest dan een hele dag geslijm aanhoren. Hopelijk krijg ik wel een duur cadeau zodat mijn weggegooide dag toch leuk is.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
nee joh .. lkkr genieten![]()
![]()
dagje geen BB .. je mist naks
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Me too...quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
En ik heb Jason zo'n mooi kaartje gestuurd!
Ben je jaloers?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:42 schreef mario390 het volgende:
chalotte moet zich turlijk
overdreven opmaken
Dat is voor iedereen anders, ieder zijn voorkeur.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij is nep
mooi ben je met weinig
makeup zie chiara
Nooit gedacht dat ze het zouden reddenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef engine het volgende:
De dames zijn precies op tijd klaar. Het is een wonder
Die zag er vanmiddag oranje uit met die troep op haar gezichtquote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij is nep
mooi ben je met weinig
makeup zie chiara
Geen idee, want heb het niet gezien, als het al te zien was.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kann kann, maar ik snap niet wat deden de
anderen fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |