4 toch, diner voor 4quote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef Angelique61 het volgende:
Begrijp ik nou dat niet iedereen mee mag eten met de gewonnen prijs?
okquote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bpi het volgende:
Jolien, Lindsey, Charlotte en jason mogen gaan eten.
Maakt mij niet uit wie, ben alleen al blij dat Jason mee mag..quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bpi het volgende:
Jolie, Lindsey, Charlotte en jason mogen gaan eten.
Dus de rest heeft verlorenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bpi het volgende:
Jolien, Lindsey, Charlotte en jason mogen gaan eten.
Ze waren ook bezig van kaartjes. Benieuwd of ze die bij het diner krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie, ben alleen al blij dat Jason mee mag..![]()
![]()
![]()
Als toetje mag hij de stroopwafels die ik hem met een kaartje gestuud heb.
Ik hoop het, morgen heb ik weinig tot geen tijd om te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze waren ook bezig van kaartjes. Benieuwd of ze die bij het diner krijgen.
Zal straks wel gaan zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer is dat etentje voor 4 ?
iemand dat opgevangen
Ja blijkbaar buiten de deurquote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer is dat etentje voor 4 ?
iemand dat opgevangen
Geen chayronquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Diner is volgens mij vanavond en dan krijgen ze kaartjes begreep ik. Jason en de dames mogen op Chiara na.
Jason zei 20/30 minuten geleden dat hij voor de 3e keer naar het kamertje moet, ik verwacht dus dat het weer in het kamertje isquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:04 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Anders bleef de rest liever in het huis.
Dat hoeft toch ook niet? Kost hem niks om langer te blijven en weet win je nog ergens wat.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Denkt Rob nu echt BB te kunnen winnen op deze manier?
10 jaar korting op zijn levenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Kost hem niks om langer te blijven en weet win je nog ergens wat.
oh fijn .. dr is genoeg paprika in de tokoquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Diner is volgens mij vanavond en dan krijgen ze kaartjes begreep ik. Jason en de dames mogen op Chiara na.
Volgens mij zij hij niet naar het kamertje wel uit het huis. Maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jason zei 20/30 minuten geleden dat hij voor de 3e keer naar het kamertje moet, ik verwacht dus dat het weer in het kamertje is
liggeld wrd keurig gestort , dat zal de motivatie zijn ??quote:Op maandag 13 februari 2023 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Denkt Rob nu echt BB te kunnen winnen op deze manier?
Hij zei idd uit het huis, precies hetzelfde wat BB zei toen hij 'eruit' werd genomineerdquote:Op maandag 13 februari 2023 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zij hij niet naar het kamertje wel uit het huis. Maar ik kan me verfissen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
Ah mijn bloemen zijn bezorgd voor de overledene zie ik![]()
[ afbeelding ]
Omg....quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
prachtig stuk heb je laten makenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
😆quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
bizar altijd die mega harde slik van hemquote:Op maandag 13 februari 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ias haal die microfoon weg uit je slokdarm viespeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |