SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door dud0r op 13-02-2023 13:50:24 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zit je voor het gordijntjequote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
700 pietermannen voor een ticket business naar Boedapest![]()
Zal het nog gaan dalen?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je voor het gordijntje
Met die prijzen kun je net zo goed PH-GOV pakken jaquote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening kun je pappa niet even vragen of hij op en neer vliegt?
Dan weer leeg terug laten vliegen en je ophalen als je weer naar huis toe wil.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met die prijzen kun je net zo goed PH-GOV pakken ja
Kleine 1000 euro ben je dan toch wel klaar?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef gianni61 het volgende:
offerte voor een nieuwe cv ketel binnen.
ook best veel pietermannen
Warmtepomp eens proberen voor de gein. Dan valt het ineens best meequote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef gianni61 het volgende:
offerte voor een nieuwe cv ketel binnen.
ook best veel pietermannen
kleine 3000 eerderquote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine 1000 euro ben je dan toch wel klaar?
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
700 pietermannen voor een ticket business naar Boedapest![]()
Zal het nog gaan dalen?
ja, die zijn nog een tandje duurder.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warmtepomp eens proberen voor de gein. Dan valt het ineens best mee
Of een mooie NightJetquote:Op maandag 13 februari 2023 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.Kun je niet beter economy plus kiezen?
nja, bij mn vorige huis heb ik ook de ketel laten vervangen. dat was toen rond de 2000 euro dacht ik.quote:
Ik denk degene van Amazon die Gerrie een bericht stuurde welquote:
Al?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100053670_bc764cb7
Willem Engel
Dit is toch AI die met deze dommigheid komt of niet?
Hij is niet dom, helaas wel knettergekquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van deepfake; of is hij echt zo dom?
Teveel rode kaarten.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik Amalia op foto's zie denk ik: Die heeft toch zeker wel een personal trainer? Ze wordt steeds dikker.
Gewoon een levensgenieter, plus ze zit hier in het topic en het gaat constant over etenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik Amalia op foto's zie denk ik: Die heeft toch zeker wel een personal trainer? Ze wordt steeds dikker.
Wacht maar tot je een keer met Ballie gaat lopen; heb je een onhandige doos van 70+ kiloquote:Op maandag 13 februari 2023 14:38 schreef LTVDK het volgende:
En ik kan weer een item toevoegen aan mijn lange lijst van briljant ondoordachte acties. Dacht ik neem mijn progoedkoop bestelling wel even lopen mee want zo'n groot pakketje was het niet. Alleen even geen rekening mee gehouden dat drie kwartier met een onhandige doos van 5+ kilo rondlopen niet zo heel erg praktisch is
En 40k stappenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Was echt warm met lopen, 12 graden, strak blauwe lucht en geen wind. Heb bijna de hele tijd in mijn t-shirt gelopen
Maar die hoef ik niet het hele eind te tillen toch, toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met Ballie gaat lopen; heb je een onhandige doos van 70+ kilo
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met Ballie gaat lopen; heb je een onhandige doos van 70+ kilo
Neuh, maar 17,5k ofzoquote:
Oh dat wist je nog niet hequote:Op maandag 13 februari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die hoef ik niet het hele eind te tillen toch, toch?
Can't out train a crappy diet.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Can't out train a crappy diet.
Kwekgek maar hij ruikt financiële kansen, genoeg mensen momenteel die in de war zijn en eerder onzin geloven dan de waarheid.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van deepfake; of is hij echt zo dom?
Ja, het is ook alleen het plebs dat klaagt over dure boodschappen en de energierekening, de normale mensen feesten en genieten gewoon lekker door.quote:
Het is dan ook erg lekker weerquote:
Met dit soort afwijkende meningen waarheden kun je tegenwoordig wel makkelijk sponsoren vinden.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekgek maar hij ruikt financiële kansen, genoeg mensen momenteel die in de war zijn en eerder onzin geloven dan de waarheid.
Vroeger dansten die vrij anoniem in blote kont met een jointje op rond graancirkels of paddenstoelencirkels, tegenwoordig vind je ze terug in de media.
Het zal wat beter verdienen dan vage mensen danspasjes leren.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit soort afwijkende meningen waarheden kun je tegenwoordig wel makkelijk sponsoren vinden.
Maar als ik het zeg dat het prima in het T-shirt kan word ik voor gek verklaardquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Was echt warm met lopen, 12 graden, strak blauwe lucht en geen wind. Heb bijna de hele tijd in mijn t-shirt gelopen
Wie zegt datquote:Op maandag 13 februari 2023 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar als ik het zeg dat het prima in het T-shirt kan word ik voor gek verklaard
Of ze heeft pcos zoals zoveel vrouwen.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Juliana en Wilhelmina konden we ook al aan de straatstenen niet kwijt ook al waren het prinsesjes.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of ze heeft pcos zoals zoveel vrouwen.
Vind het vooral sneu voor Amalia iedereen vind er wat van en dan sta je continu in de spotlight. Ik ben maar wat blij dat ik niet in haar wieg geboren ben.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juliana en Wilhelmina konden we ook al aan de straatstenen niet kwijt ook al waren het prinsesjes.
Snap sws niet hoe je van een studie biofarmacie naar dansleraar gaat maar goedquote:Op maandag 13 februari 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zal wat beter verdienen dan vage mensen danspasjes leren.
Daar is het beter chickies hosselen.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap sws niet hoe je van een studie biofarmacie naar dansleraar gaat maar goed
Don flashquote:Op maandag 13 februari 2023 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij verstand hebben van chickies hosselen
Met dat vieze haarquote:Op maandag 13 februari 2023 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het beter chickies hosselen.
Denk dat die in het lab de verkeerde stofjes heeft gemengdquote:Op maandag 13 februari 2023 14:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap sws niet hoe je van een studie biofarmacie naar dansleraar gaat maar goed
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat geen torenvalk?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
Weet iemand welke vogel dit is? Hij is best wel groot.
[ afbeelding ]
Buizerd?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft jullie paps een hippe video gemaaktquote:
Af en toe moet je even leuk doen voor de persquote:Op maandag 13 februari 2023 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft jullie paps een hippe video gemaakt
https://nos.nl/artikel/24(...)-krijgen-uitnodiging
Ziet er wel uit alsof die voor het eerst in zijn leven een koksmes vast heeftquote:Op maandag 13 februari 2023 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Af en toe moet je even leuk doen voor de pers
@datismijnmening zei dat!quote:Op maandag 13 februari 2023 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie zegt datDan verspreiden ze leugens want het kan prima
. Al ben ik nog genoeg mensen tegengekomen die helemaal ingepakt met sjaal en muts rondliepen
Ja het prinsesje komt net terug uit de Caraībenquote:
quote:
Zat even op een website met "Greifvögel" te kijken, en inderdaad het lijkt het meeste op een buizerd of torenvalk. Maar net iets meer op een buizerd aan de plaatjes te zien.quote:
google lens zegt red tailed hawk als 1 van de opties maar als ik de andere opties bekijk komt een buizerd er meer in de buurtquote:Op maandag 13 februari 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken google lens niet, maar het klinkt handigquote:Op maandag 13 februari 2023 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
google lens zegt red tailed hawk als 1 van de opties maar als ik de andere opties bekijk komt een buizerd er meer in de buurt
ja, dat is Gerritquote:Op maandag 13 februari 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
google lens is een app die analyseert wat je ziet.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken google lens niet, maar het klinkt handig
wat is dezequote:
quote:
Knijntje?quote:
Die lijkt me wat onlogischquote:Op maandag 13 februari 2023 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
google lens zegt red tailed hawk als 1 van de opties maar als ik de andere opties bekijk komt een buizerd er meer in de buurt
quote:Deze soort leeft van West-Alaska en Noord-Canada tot Panama en de Antillen
Als je hard genoeg schudt rinkelt die misschien welquote:
als je het stukje iets verder leest staat er ook nog iets over wereldwijdquote:
Nee dat is raarquote:Op maandag 13 februari 2023 15:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu nog een romantisch kaartje en dan hebben we een leuk fok setje
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:20 schreef Karzai het volgende:
https://images.app.goo.gl/Txy82nRybiGtSVhM7
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je het stukje iets verder leest staat er ook nog iets over wereldwijd
Waar danquote:Verspreiding
Deze soort leeft van West-Alaska en Noord-Canada tot Panama en de Antillen. Het leefgebied van de roodstaartbuizerd is zeer gevarieerd en bestaat onder andere uit bossen, savannes en bergweiden.
De soort telt 12 ondersoorten:
B. j. alascensis: zuidoostelijk Alaska en zuidwestelijk Canada.
B. j. harlani: centraal Alaska en noordwestelijk Canada.
B. j. calurus: westelijk Noord-Amerika en Isla Socorro.
B. j. borealis: oostelijk Noord-Amerika.
B. j. suttoni: zuidelijk Baja California.
B. j. fuertesi: de zuidwestelijke Verenigde Staten en noordelijk Mexico.
B. j. fumosus: Tręs Marias (nabij het westelijke deel van Centraal-Mexico).
B. j. hadropus: centraal Mexico.
B. j. kemsiesi: van zuidelijk Mexico tot Nicaragua.
B. j. costaricensis: Costa Rica en westelijk Panama.
B. j. umbrinus: Florida, de Bahama's en Cuba.
B. j. jamaicensis: Jamaica, Hispaniola, Puerto Rico en de noordelijke Kleine Antillen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Roodstaartbuizerd
Bergweiden staat er toch. Klaarquote:Op maandag 13 februari 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Oh die Red-tailed hawk heet in het Nederlands ook gewoon Roodstaartbuizerd. Dus zal het waarschijnlijk een buizerd zijn geweest, maar dan een Europees neefje
in de engelse versie die m'n lens gaf stond er wel iets over meest verspreidde soort wereldwijdquote:
Plenty chocolate on site?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of ze heeft pcos zoals zoveel vrouwen.
post coītaal orgasme syndroom. De rest van je leven alleen nog maar klaarkomen.quote:
Lijkt me vermoeiend.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
post coītaal orgasme syndroom. De rest van je leven alleen nog maar klaarkomen.
Op een gegeven moment ben je daar ook wel ... klaar meequote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt er op een gegeven moment alleen nog maar stof uit lijkt mequote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is een vrouwendingetje.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er op een gegeven moment alleen nog maar stof uit lijkt me
ook daar kan stof uit komen!quote:
Een poederdoosquote:
Verkeerd gegeten of heeft die tandarts je stiekem antibiotica gegeven?quote:
Paar druppels water kun je daar toch wel hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Mja misschien wat wat water in mijn mond gekregen tijdens douchen of wat verkeerds gegeten
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van gewordenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar druppels water kun je daar toch wel hebben
Dan is het wel erg jaquote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef bitterbal het volgende:
het begon net te borrelen tijdens het eten. Toen had ik geen trek meer
IJsland kon ik gewoon water uit de kraan drinken; misschien iets voor de volgende keer.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van geworden
Ja daar moet je langzaam aan wennen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van geworden
ja bitterbal en IJSland samen in 1 zin klinkt niet lekkerquote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland kon ik gewoon water uit de kraan drinken; misschien iets voor de volgende keer.
dacht toen echt dat mijn laatste uurtje had geslagenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar moet je langzaam aan wennen.
Had dat op Cyprus ook, maar op een gegeven moment kon ik gewoon ijsblokjes van kraanwater in m'n glas gooien.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht toen echt dat mijn laatste uurtje had geslagen
Je hebt misschien wel gelijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bitterbal en IJSland samen in 1 zin klinkt niet lekker
Dat je dat durfde:pquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had dat op Cyprus ook, maar op een gegeven moment kon ik gewoon ijsblokjes van kraanwater in m'n glas gooien.
Ach 40-45 minuten roeien is een prima margequote:
Speaking of which.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach 40-45 minuten roeien is een prima marge
oh? mis ik weerquote:Op maandag 13 februari 2023 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestdag in Nederland vandaag. Iedereen vrij.
Netjes @onlogischquote:Op maandag 13 februari 2023 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of which.
[ afbeelding ]
Oh moet ik al kattengifje gaan zoekenquote:
liever geen gerriederrie-gifjequote:Op maandag 13 februari 2023 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet ik al kattengifje gaan zoeken
Nee nog nietquote:Op maandag 13 februari 2023 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet ik al kattengifje gaan zoeken
Nee daar wil ik ook liever niet op zoekenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
liever geen gerriederrie-gifje
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar wil ik ook liever niet op zoeken
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je de hele tijd naar beneden op een klein pluutje kijken
Jaquote:Op maandag 13 februari 2023 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarnaast een nog kleiner pluutje van Wattenschijfje.
Oh dacht dat dat al verschoven naar zaterdag/zondagquote:
Jongen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama @:CherryLips https://antiduur.nl/produ(...)ram-doos-a-40-stuks/
wat een feeder zegquote:
Sorryquote:
hopelijk verzuipen ze niet in een plasquote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stampend door de modder in kleine laarsjes
Krijg al buikpijn als ik er naar kijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama @:CherryLips https://antiduur.nl/produ(...)ram-doos-a-40-stuks/
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg al buikpijn als ik er naar kijk.
Het hoeft niet in 1 keer op he ...quote:Op maandag 13 februari 2023 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg al buikpijn als ik er naar kijk.
Het zit niet voor niet verpakt in 40 lossen verpakkingenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zit niet voor niet verpakt in 40 lossen verpakkingen
Dus als je een zak chocolaatjes koopt die per stuk verpakt zijn dan eet je ook maar netjes één? Paaseitjes bijv.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zit niet voor niet verpakt in 40 lossen verpakkingen
Nee, gewoon 2, of 3, of 4quote:Op maandag 13 februari 2023 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus als je een zak chocolaatjes koopt die per stuk verpakt zijn dan eet je ook maar netjes één? Paaseitjes bijv.
Nee ik ben met chocolade meestal best beschaafd, met een normale reep doe ik ook gerust 4/5 dagenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat zo'n zak leeg gaat hoor.
Oh nou als ik lekkere chocolade heb ga ik het geen 5 dagen redden.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben met chocolade meestal best beschaafd, met een normale reep doe ik ook gerust 4/5 dagen
Beiden is mogelijk?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef Senn88 het volgende:
Ben benieuwd of ik nog een romantisch berichtje krijg morgen of dat er een idioot een dickpick gaat sturen
Ik heb nog enige vorm van zelfcontrolequote:Op maandag 13 februari 2023 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou als ik lekkere chocolade heb ga ik het geen 5 dagen redden.
Snorkel op.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk verzuipen ze niet in een plas
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben met chocolade meestal best beschaafd, met een normale reep doe ik ook gerust 4/5 dagen
Heb je zoveel vieze mannetjes als stille aanbidders dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De kans op die dickpic is groter vrees ik
Ja ik weet dat ik soms rare dingen zegquote:
Ze zit op FOK!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je zoveel vieze mannetjes als stille aanbidders dan?
Goed punt, goed puntquote:
Nee ik heb alleen een voormalig scharrel dat sporadisch een berichtje stuurt. Ik weet niet wat die knul bezielt.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je zoveel vieze mannetjes als stille aanbidders dan?
Die met Ben&Jerry's?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:30 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe chocolonely schijnt lekker te zijn.
Welke smaak is dat dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:30 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe chocolonely schijnt lekker te zijn.
Maar dan zou je nu ook niet hier zitten?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ja dat is iets dat ik nooit had moeten joinen
Ik zal me inhoudenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De kans op die dickpic is groter vrees ik
Klopt dan had ik waarschijnlijk een man 2.1 kinderen en was ik huismoeder.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan zou je nu ook niet hier zitten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
' De snack die u probeert te bereiken is niet bereikbaar, probeert u het later nog een keer'quote:Op maandag 13 februari 2023 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een paar dagen je antwoordapparaat aanzetten
Brrrr.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt dan had ik waarschijnlijk een man 2.1 kinderen en was ik huismoeder.
Maar ze hebben al ooit iets met brownie gehad toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://tonyschocolonely.(...)donkere-melk-brownie
Lekker strijken, wassen, poetsen en kokenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt dan had ik waarschijnlijk een man 2.1 kinderen en was ik huismoeder.
Zelfcontrole wat is dat.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog enige vorm van zelfcontrole
Nou ik ga er niet op zitten wachten in ieder gevalquote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef Senn88 het volgende:
Ben benieuwd of ik nog een romantisch berichtje krijg morgen of dat er een idioot een dickpick gaat sturen
Ja volgens mij wel, daar schijnt hij ook gewoon naar te smaken.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ze hebben al ooit iets met brownie gehad toch?
Een beetje de interne SS'er in je oproepen om je in het gareel te houdenquote:
Doe ik nu ook alquote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker strijken, wassen, poetsen en koken
Ja al hoef je dan niet ernaast ook nog te werkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet op zitten wachten in ieder geval
Dat is voor mensen zonder vreugde in hun levenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/ommen/huis-88476332-beerzerweg-7-8/
![]()
Jammer van die erfpacht
Ik las Breezerwegquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
leuk huisquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
Precies en lekker de hele dag dingen kopen van gratis geld!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al hoef je dan niet ernaast ook nog te werken
Leuk optrekje jaquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
Wist je dat ze die weer terug op de markt hebben gebrachtquote:
Ik heb geen idee, ik heb ze niet zo vaak.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ze hebben al ooit iets met brownie gehad toch?
Ohquote:Op maandag 13 februari 2023 17:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mensen zonder vreugde in hun leven
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
Mooi hutje met potentie maar toen las ik dit moeilijke verhaalquote:De vraagprijs van de opstallen bedraagt ¤ 295.000,- k.k. en de (on)dergrond zal in erfpacht worden uitgegeven. De fiscaal aftrekbare canon bedraagt ¤ 13.000,- per jaar.
LET OP: banken financieren wel erfpacht maar in dit geval pas als het landhuis één woonbestemming heeft gekregen en het zijn nu nog twee woonbestemmingen.
De bestemmingsplanprocedure gaat nog een hele tijd duren dus alleen kandidaten die de middelen hebben om deze aankoop te kunnen bekostigen of kandidaten die een familiehypotheek kunnen regelen komen in aanmerking om dit bijzondere landhuis te gaan bezichtigen.
De uitgifte in erfpacht is onder voorbehoud van gunning door de grondeigenaar.
Nou ik associeer Valentijnsdag niet direct met vreugde in mijn leven eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mensen zonder vreugde in hun leven
Zag op de foto's nergens dat canon staan trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Mooi hutje met potentie maar toen las ik dit moeilijke verhaal
Ik heb altijd het idee als ik dat ga eten dat al mijn vullingen afbreken.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb ze niet zo vaak.
ik wel! 🥰quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet op zitten wachten in ieder geval
Alleen voor mensen die geen bank nodig hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Het ging om chocolade en je beheersen 😂quote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik associeer Valentijnsdag niet direct met vreugde in mijn leven eerlijk gezegd.
Het was vanochtend gewoon zo goed als licht toen ik weg reedquote:Op maandag 13 februari 2023 17:43 schreef Ama het volgende:
Lekker man dat het weer steeds wat langer licht is buiten.
Vooral ook dat laatste puntje, als je dat huis gewoon contant kunt aftikken kun je het mogelijk alsnog niet kopen omdat je kop de eigenaar niet aanstaatquote:Op maandag 13 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Die is idd te hardquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee als ik dat ga eten dat al mijn vullingen afbreken.
Maar je quote mijquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het ging om chocolade en je beheersen 😂
Denk dat ik mijn dm-box ook even moet ledigen nu alle dames wel durven omdat de bal ver weg isquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wel! 🥰
Hopelijk van een heleboel leuke dames berichtjes enzo.
Allemaal wanhopig omdat ik nu bezet ben enzo
Zit je de hele dag bij de brievenbus?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wel! 🥰
Nou die vrees lijkt me ongegrondquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wel! 🥰
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn dm-box ook even moet ledigen nu alle dames wel durven omdat de bal ver weg is
Nee, moet helaas naar kantoor toequote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je de hele dag bij de brievenbus?
Laat mijquote:Op maandag 13 februari 2023 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die vrees lijkt me ongegrond
Beste methode voor mij is gewoon goed pure chocolade te kopen, daar ben ik minder geneigd mee teveel te eten dan met witte of melkquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het ging om chocolade en je beheersen 😂
Ikquote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag op de foto's nergens dat canon staan trouwens.
puur loopt hier zo de deur uit daar vind ik niks aanquote:Op maandag 13 februari 2023 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste methode voor mij is gewoon goed pure chocolade te kopen, daar ben ik minder geneigd mee teveel te eten dan met witte of melk
Dat zegt CL ook altijdquote:Op maandag 13 februari 2023 17:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
puur loopt hier zo de deur uit daar vind ik niks aan
Nee zo ben ik nietquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit was een hint voor V-day
ze wil een dickpic
'ik ben geen 10, ik eet voor 10'quote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Moet echt lachen door mensen die zichzelf uitnodigen bij Willempie en met de redenen waarom
‘Ik kan zelf niet koken en woon toevallig in de buurt en mn ouders zijn vorig jaar gescheiden dusssquote:
Ik ben echt blind voor hintsquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit was een hint voor V-day
ze wil een dickpic
Nee joh, Gerrie is een zachtaardig schatjequote:Op maandag 13 februari 2023 18:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je weet dat ze je helemaal kapot maakt he. CL is echt een bad bitch
Komt omdat je neus blijft groeien. Je zalquote:Op maandag 13 februari 2023 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of mijn neushuid dunner aan het worden is, krab daar nu weer een ontsierende voor in voor de zoveelste keer de laatste tijd.
Was het trouwens ook niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeftquote:Op maandag 13 februari 2023 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
‘Ik kan zelf niet koken en woon toevallig in de buurt en mn ouders zijn vorig jaar gescheiden dusss’
Is die niet van hout?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je neus blijft groeien. Je zal
Inmiddels wel een Pinokkio neus hebben 😋
Bedoelen jullie haar met Gerrie😂quote:Op maandag 13 februari 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, Gerrie is een zachtaardig schatje
Minder coke snuivenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of mijn neushuid dunner aan het worden is, krab daar nu weer een ontsierende voor in voor de zoveelste keer de laatste tijd.
Ja onder andere, gerrie kan ook slaan op poepquote:
Heel ingewikkeld dit.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onder andere, gerrie kan ook slaan op poepStaat overigens wel los van elkaar, niet dat je allemaal rare associaties gaat krijgen
Mijn brein heeft niet echt drugs nodig om zich zeker, relaxed, lekker en geniaal te voelen.quote:
Ja ook nog eensquote:Op maandag 13 februari 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het trouwens ook niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft
Ik ook maar is ook lastig hoor, ene keer is het een hint en andere keer ‘gewoon’ aardigquote:
Volgens mij heeft het wel dezelfde oorsprong, CherryLips -> GerrieBips, en want komt er uit de bips?quote:
Ja en dan denk je een keer een hint te zien en de volgende seconde ben je een #metoodaderquote:Op maandag 13 februari 2023 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook maar is ook lastig hoor, ene keer is het een hint en andere keer ‘gewoon’ aardig
Vergeet ook nog niet de bat shit crazy figurenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook maar is ook lastig hoor, ene keer is het een hint en andere keer ‘gewoon’ aardig
Dan staat je radar niet goed afgesteld voor de edele kunst van het paren, als er 10 kilometer verderop een snaakse knipoog met mij in gedachten wordt gemaakt dan voel ik het al in mijn scrotum.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan denk je een keer een hint te zien en de volgende seconde ben je een #metoodader
Wat, hoe ga jij met hints omquote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan denk je een keer een hint te zien en de volgende seconde ben je een #metoodader
Ohja, die zijn het vervelendstquote:Op maandag 13 februari 2023 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vergeet ook nog niet de bat shit crazy figuren
Dat heb ik jou hier wel vaker horen zeggenquote:
Ik had een mi van een vrouw die een hand wilde geven om kennis te maken en dan een man die meteen een soort paringsdans staat uit te voeren tegen die vrouw aanquote:
Wanneer kunnen ze je helpen dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
K heb voordat k ging slapen 3 ibuprofen genomen en het doet nog steeds zo'n fucking pijn
Hahaha, ja is zoquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik jou hier wel vaker horen zeggen
Is dit vreemd dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had een mi van een vrouw die een hand wilde geven om kennis te maken en dan een man die meteen een soort paringsdans staat uit te voeren tegen die vrouw aan
‘Jij begon met uitlokken!!quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had een mi van een vrouw die een hand wilde geven om kennis te maken en dan een man die meteen een soort paringsdans staat uit te voeren tegen die vrouw aan
Omdat je ook paracetamol had moeten nemenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
K heb voordat k ging slapen 3 ibuprofen genomen en het doet nog steeds zo'n fucking pijn
Nee dat is gewoon USquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat heb k nietquote:Op maandag 13 februari 2023 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je ook paracetamol had moeten nemen
Hopelijk gaat het morgen dan beter!quote:Op maandag 13 februari 2023 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben vandaag al geweest. Ze heeft het schoon gemaakt
Wat is er gebeurd??quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Oh dacht dat je dat gisteren wel gebruikte? Anders morgen er naar op zoek gaan, en misschien weer naar de tandartsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |