Heel ingewikkeld dit.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onder andere, gerrie kan ook slaan op poepStaat overigens wel los van elkaar, niet dat je allemaal rare associaties gaat krijgen
Mijn brein heeft niet echt drugs nodig om zich zeker, relaxed, lekker en geniaal te voelen.quote:
Ja ook nog eensquote:Op maandag 13 februari 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het trouwens ook niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft
Ik ook maar is ook lastig hoor, ene keer is het een hint en andere keer ‘gewoon’ aardigquote:
Volgens mij heeft het wel dezelfde oorsprong, CherryLips -> GerrieBips, en want komt er uit de bips?quote:
Ja en dan denk je een keer een hint te zien en de volgende seconde ben je een #metoodaderquote:Op maandag 13 februari 2023 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook maar is ook lastig hoor, ene keer is het een hint en andere keer ‘gewoon’ aardig
Vergeet ook nog niet de bat shit crazy figurenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook maar is ook lastig hoor, ene keer is het een hint en andere keer ‘gewoon’ aardig
Dan staat je radar niet goed afgesteld voor de edele kunst van het paren, als er 10 kilometer verderop een snaakse knipoog met mij in gedachten wordt gemaakt dan voel ik het al in mijn scrotum.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan denk je een keer een hint te zien en de volgende seconde ben je een #metoodader
Wat, hoe ga jij met hints omquote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan denk je een keer een hint te zien en de volgende seconde ben je een #metoodader
Ohja, die zijn het vervelendstquote:Op maandag 13 februari 2023 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vergeet ook nog niet de bat shit crazy figuren
Dat heb ik jou hier wel vaker horen zeggenquote:
Ik had een mi van een vrouw die een hand wilde geven om kennis te maken en dan een man die meteen een soort paringsdans staat uit te voeren tegen die vrouw aanquote:
Wanneer kunnen ze je helpen dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
K heb voordat k ging slapen 3 ibuprofen genomen en het doet nog steeds zo'n fucking pijn
Hahaha, ja is zoquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik jou hier wel vaker horen zeggen
Is dit vreemd dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had een mi van een vrouw die een hand wilde geven om kennis te maken en dan een man die meteen een soort paringsdans staat uit te voeren tegen die vrouw aan
‘Jij begon met uitlokken!!quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had een mi van een vrouw die een hand wilde geven om kennis te maken en dan een man die meteen een soort paringsdans staat uit te voeren tegen die vrouw aan
Omdat je ook paracetamol had moeten nemenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
K heb voordat k ging slapen 3 ibuprofen genomen en het doet nog steeds zo'n fucking pijn
Nee dat is gewoon USquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat heb k nietquote:Op maandag 13 februari 2023 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je ook paracetamol had moeten nemen
Hopelijk gaat het morgen dan beter!quote:Op maandag 13 februari 2023 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben vandaag al geweest. Ze heeft het schoon gemaakt
Wat is er gebeurd??quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |