Nee zo ben ik nietquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit was een hint voor V-day
ze wil een dickpic
'ik ben geen 10, ik eet voor 10'quote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Moet echt lachen door mensen die zichzelf uitnodigen bij Willempie en met de redenen waarom
‘Ik kan zelf niet koken en woon toevallig in de buurt en mn ouders zijn vorig jaar gescheiden dusssquote:
Ik ben echt blind voor hintsquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit was een hint voor V-day
ze wil een dickpic
Nee joh, Gerrie is een zachtaardig schatjequote:Op maandag 13 februari 2023 18:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je weet dat ze je helemaal kapot maakt he. CL is echt een bad bitch
Komt omdat je neus blijft groeien. Je zalquote:Op maandag 13 februari 2023 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of mijn neushuid dunner aan het worden is, krab daar nu weer een ontsierende voor in voor de zoveelste keer de laatste tijd.
Was het trouwens ook niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeftquote:Op maandag 13 februari 2023 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
‘Ik kan zelf niet koken en woon toevallig in de buurt en mn ouders zijn vorig jaar gescheiden dusss’
Is die niet van hout?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je neus blijft groeien. Je zal
Inmiddels wel een Pinokkio neus hebben 😋
Bedoelen jullie haar met Gerrie😂quote:Op maandag 13 februari 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, Gerrie is een zachtaardig schatje
Minder coke snuivenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of mijn neushuid dunner aan het worden is, krab daar nu weer een ontsierende voor in voor de zoveelste keer de laatste tijd.
Ja onder andere, gerrie kan ook slaan op poepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |