quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
' De snack die u probeert te bereiken is niet bereikbaar, probeert u het later nog een keer'quote:Op maandag 13 februari 2023 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een paar dagen je antwoordapparaat aanzetten
Brrrr.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt dan had ik waarschijnlijk een man 2.1 kinderen en was ik huismoeder.
Maar ze hebben al ooit iets met brownie gehad toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://tonyschocolonely.(...)donkere-melk-brownie
Lekker strijken, wassen, poetsen en kokenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt dan had ik waarschijnlijk een man 2.1 kinderen en was ik huismoeder.
Zelfcontrole wat is dat.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog enige vorm van zelfcontrole
Nou ik ga er niet op zitten wachten in ieder gevalquote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef Senn88 het volgende:
Ben benieuwd of ik nog een romantisch berichtje krijg morgen of dat er een idioot een dickpick gaat sturen
Ja volgens mij wel, daar schijnt hij ook gewoon naar te smaken.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ze hebben al ooit iets met brownie gehad toch?
Een beetje de interne SS'er in je oproepen om je in het gareel te houdenquote:
Doe ik nu ook alquote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker strijken, wassen, poetsen en koken
Ja al hoef je dan niet ernaast ook nog te werkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet op zitten wachten in ieder geval
Dat is voor mensen zonder vreugde in hun levenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/ommen/huis-88476332-beerzerweg-7-8/
![]()
Jammer van die erfpacht
Ik las Breezerwegquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
leuk huisquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
Precies en lekker de hele dag dingen kopen van gratis geld!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al hoef je dan niet ernaast ook nog te werken
Leuk optrekje jaquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
Wist je dat ze die weer terug op de markt hebben gebrachtquote:
Ik heb geen idee, ik heb ze niet zo vaak.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ze hebben al ooit iets met brownie gehad toch?
Ohquote:Op maandag 13 februari 2023 17:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mensen zonder vreugde in hun leven
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Jammer van die erfpacht
Mooi hutje met potentie maar toen las ik dit moeilijke verhaalquote:De vraagprijs van de opstallen bedraagt ¤ 295.000,- k.k. en de (on)dergrond zal in erfpacht worden uitgegeven. De fiscaal aftrekbare canon bedraagt ¤ 13.000,- per jaar.
LET OP: banken financieren wel erfpacht maar in dit geval pas als het landhuis één woonbestemming heeft gekregen en het zijn nu nog twee woonbestemmingen.
De bestemmingsplanprocedure gaat nog een hele tijd duren dus alleen kandidaten die de middelen hebben om deze aankoop te kunnen bekostigen of kandidaten die een familiehypotheek kunnen regelen komen in aanmerking om dit bijzondere landhuis te gaan bezichtigen.
De uitgifte in erfpacht is onder voorbehoud van gunning door de grondeigenaar.
Nou ik associeer Valentijnsdag niet direct met vreugde in mijn leven eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mensen zonder vreugde in hun leven
Zag op de foto's nergens dat canon staan trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Mooi hutje met potentie maar toen las ik dit moeilijke verhaal
Ik heb altijd het idee als ik dat ga eten dat al mijn vullingen afbreken.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb ze niet zo vaak.
ik wel! 🥰quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet op zitten wachten in ieder geval
Alleen voor mensen die geen bank nodig hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Het ging om chocolade en je beheersen 😂quote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik associeer Valentijnsdag niet direct met vreugde in mijn leven eerlijk gezegd.
Het was vanochtend gewoon zo goed als licht toen ik weg reedquote:Op maandag 13 februari 2023 17:43 schreef Ama het volgende:
Lekker man dat het weer steeds wat langer licht is buiten.
Vooral ook dat laatste puntje, als je dat huis gewoon contant kunt aftikken kun je het mogelijk alsnog niet kopen omdat je kop de eigenaar niet aanstaatquote:Op maandag 13 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Die is idd te hardquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee als ik dat ga eten dat al mijn vullingen afbreken.
Maar je quote mijquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het ging om chocolade en je beheersen 😂
Denk dat ik mijn dm-box ook even moet ledigen nu alle dames wel durven omdat de bal ver weg isquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wel! 🥰
Hopelijk van een heleboel leuke dames berichtjes enzo.
Allemaal wanhopig omdat ik nu bezet ben enzo
Zit je de hele dag bij de brievenbus?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wel! 🥰
Nou die vrees lijkt me ongegrondquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wel! 🥰
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn dm-box ook even moet ledigen nu alle dames wel durven omdat de bal ver weg is
Nee, moet helaas naar kantoor toequote:Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je de hele dag bij de brievenbus?
Laat mijquote:Op maandag 13 februari 2023 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die vrees lijkt me ongegrond
Beste methode voor mij is gewoon goed pure chocolade te kopen, daar ben ik minder geneigd mee teveel te eten dan met witte of melkquote:Op maandag 13 februari 2023 17:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het ging om chocolade en je beheersen 😂
Ikquote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag op de foto's nergens dat canon staan trouwens.
puur loopt hier zo de deur uit daar vind ik niks aanquote:Op maandag 13 februari 2023 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste methode voor mij is gewoon goed pure chocolade te kopen, daar ben ik minder geneigd mee teveel te eten dan met witte of melk
Dat zegt CL ook altijdquote:Op maandag 13 februari 2023 17:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
puur loopt hier zo de deur uit daar vind ik niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |