Lijkt me vermoeiend.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
post coītaal orgasme syndroom. De rest van je leven alleen nog maar klaarkomen.
Op een gegeven moment ben je daar ook wel ... klaar meequote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt er op een gegeven moment alleen nog maar stof uit lijkt mequote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is een vrouwendingetje.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er op een gegeven moment alleen nog maar stof uit lijkt me
ook daar kan stof uit komen!quote:
Een poederdoosquote:
Verkeerd gegeten of heeft die tandarts je stiekem antibiotica gegeven?quote:
Paar druppels water kun je daar toch wel hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Mja misschien wat wat water in mijn mond gekregen tijdens douchen of wat verkeerds gegeten
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van gewordenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar druppels water kun je daar toch wel hebben
Dan is het wel erg jaquote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef bitterbal het volgende:
het begon net te borrelen tijdens het eten. Toen had ik geen trek meer
IJsland kon ik gewoon water uit de kraan drinken; misschien iets voor de volgende keer.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van geworden
Ja daar moet je langzaam aan wennen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van geworden
ja bitterbal en IJSland samen in 1 zin klinkt niet lekkerquote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland kon ik gewoon water uit de kraan drinken; misschien iets voor de volgende keer.
dacht toen echt dat mijn laatste uurtje had geslagenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar moet je langzaam aan wennen.
Had dat op Cyprus ook, maar op een gegeven moment kon ik gewoon ijsblokjes van kraanwater in m'n glas gooien.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht toen echt dat mijn laatste uurtje had geslagen
Je hebt misschien wel gelijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bitterbal en IJSland samen in 1 zin klinkt niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |