quote:Op maandag 13 februari 2023 15:20 schreef Karzai het volgende:
https://images.app.goo.gl/Txy82nRybiGtSVhM7
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je het stukje iets verder leest staat er ook nog iets over wereldwijd
Waar danquote:Verspreiding
Deze soort leeft van West-Alaska en Noord-Canada tot Panama en de Antillen. Het leefgebied van de roodstaartbuizerd is zeer gevarieerd en bestaat onder andere uit bossen, savannes en bergweiden.
De soort telt 12 ondersoorten:
B. j. alascensis: zuidoostelijk Alaska en zuidwestelijk Canada.
B. j. harlani: centraal Alaska en noordwestelijk Canada.
B. j. calurus: westelijk Noord-Amerika en Isla Socorro.
B. j. borealis: oostelijk Noord-Amerika.
B. j. suttoni: zuidelijk Baja California.
B. j. fuertesi: de zuidwestelijke Verenigde Staten en noordelijk Mexico.
B. j. fumosus: Tręs Marias (nabij het westelijke deel van Centraal-Mexico).
B. j. hadropus: centraal Mexico.
B. j. kemsiesi: van zuidelijk Mexico tot Nicaragua.
B. j. costaricensis: Costa Rica en westelijk Panama.
B. j. umbrinus: Florida, de Bahama's en Cuba.
B. j. jamaicensis: Jamaica, Hispaniola, Puerto Rico en de noordelijke Kleine Antillen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Roodstaartbuizerd
Bergweiden staat er toch. Klaarquote:Op maandag 13 februari 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Oh die Red-tailed hawk heet in het Nederlands ook gewoon Roodstaartbuizerd. Dus zal het waarschijnlijk een buizerd zijn geweest, maar dan een Europees neefje
in de engelse versie die m'n lens gaf stond er wel iets over meest verspreidde soort wereldwijdquote:
Plenty chocolate on site?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of ze heeft pcos zoals zoveel vrouwen.
post coītaal orgasme syndroom. De rest van je leven alleen nog maar klaarkomen.quote:
Lijkt me vermoeiend.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
post coītaal orgasme syndroom. De rest van je leven alleen nog maar klaarkomen.
Op een gegeven moment ben je daar ook wel ... klaar meequote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt er op een gegeven moment alleen nog maar stof uit lijkt mequote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is een vrouwendingetje.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er op een gegeven moment alleen nog maar stof uit lijkt me
ook daar kan stof uit komen!quote:
Een poederdoosquote:
Verkeerd gegeten of heeft die tandarts je stiekem antibiotica gegeven?quote:
Paar druppels water kun je daar toch wel hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Mja misschien wat wat water in mijn mond gekregen tijdens douchen of wat verkeerds gegeten
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van gewordenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar druppels water kun je daar toch wel hebben
Dan is het wel erg jaquote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef bitterbal het volgende:
het begon net te borrelen tijdens het eten. Toen had ik geen trek meer
IJsland kon ik gewoon water uit de kraan drinken; misschien iets voor de volgende keer.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van geworden
Ja daar moet je langzaam aan wennen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. eerste keer in thailand heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater en daar ben ik onwijs ziek van geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |