SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door dud0r op 13-02-2023 13:50:24 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zit je voor het gordijntjequote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
700 pietermannen voor een ticket business naar Boedapest![]()
Zal het nog gaan dalen?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je voor het gordijntje
Met die prijzen kun je net zo goed PH-GOV pakken jaquote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening kun je pappa niet even vragen of hij op en neer vliegt?
Dan weer leeg terug laten vliegen en je ophalen als je weer naar huis toe wil.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met die prijzen kun je net zo goed PH-GOV pakken ja
Kleine 1000 euro ben je dan toch wel klaar?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef gianni61 het volgende:
offerte voor een nieuwe cv ketel binnen.
ook best veel pietermannen
Warmtepomp eens proberen voor de gein. Dan valt het ineens best meequote:Op maandag 13 februari 2023 14:03 schreef gianni61 het volgende:
offerte voor een nieuwe cv ketel binnen.
ook best veel pietermannen
kleine 3000 eerderquote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine 1000 euro ben je dan toch wel klaar?
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
700 pietermannen voor een ticket business naar Boedapest![]()
Zal het nog gaan dalen?
ja, die zijn nog een tandje duurder.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warmtepomp eens proberen voor de gein. Dan valt het ineens best mee
Of een mooie NightJetquote:Op maandag 13 februari 2023 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.Kun je niet beter economy plus kiezen?
nja, bij mn vorige huis heb ik ook de ketel laten vervangen. dat was toen rond de 2000 euro dacht ik.quote:
Ik denk degene van Amazon die Gerrie een bericht stuurde welquote:
Al?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100053670_bc764cb7
Willem Engel
Dit is toch AI die met deze dommigheid komt of niet?
Hij is niet dom, helaas wel knettergekquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van deepfake; of is hij echt zo dom?
Teveel rode kaarten.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik Amalia op foto's zie denk ik: Die heeft toch zeker wel een personal trainer? Ze wordt steeds dikker.
Gewoon een levensgenieter, plus ze zit hier in het topic en het gaat constant over etenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer als ik Amalia op foto's zie denk ik: Die heeft toch zeker wel een personal trainer? Ze wordt steeds dikker.
Wacht maar tot je een keer met Ballie gaat lopen; heb je een onhandige doos van 70+ kiloquote:Op maandag 13 februari 2023 14:38 schreef LTVDK het volgende:
En ik kan weer een item toevoegen aan mijn lange lijst van briljant ondoordachte acties. Dacht ik neem mijn progoedkoop bestelling wel even lopen mee want zo'n groot pakketje was het niet. Alleen even geen rekening mee gehouden dat drie kwartier met een onhandige doos van 5+ kilo rondlopen niet zo heel erg praktisch is
En 40k stappenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Was echt warm met lopen, 12 graden, strak blauwe lucht en geen wind. Heb bijna de hele tijd in mijn t-shirt gelopen
Maar die hoef ik niet het hele eind te tillen toch, toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met Ballie gaat lopen; heb je een onhandige doos van 70+ kilo
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met Ballie gaat lopen; heb je een onhandige doos van 70+ kilo
Neuh, maar 17,5k ofzoquote:
Oh dat wist je nog niet hequote:Op maandag 13 februari 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die hoef ik niet het hele eind te tillen toch, toch?
Can't out train a crappy diet.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:37 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Can't out train a crappy diet.
Kwekgek maar hij ruikt financiële kansen, genoeg mensen momenteel die in de war zijn en eerder onzin geloven dan de waarheid.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van deepfake; of is hij echt zo dom?
Ja, het is ook alleen het plebs dat klaagt over dure boodschappen en de energierekening, de normale mensen feesten en genieten gewoon lekker door.quote:
Het is dan ook erg lekker weerquote:
Met dit soort afwijkende meningen waarheden kun je tegenwoordig wel makkelijk sponsoren vinden.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekgek maar hij ruikt financiële kansen, genoeg mensen momenteel die in de war zijn en eerder onzin geloven dan de waarheid.
Vroeger dansten die vrij anoniem in blote kont met een jointje op rond graancirkels of paddenstoelencirkels, tegenwoordig vind je ze terug in de media.
Het zal wat beter verdienen dan vage mensen danspasjes leren.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit soort afwijkende meningen waarheden kun je tegenwoordig wel makkelijk sponsoren vinden.
Maar als ik het zeg dat het prima in het T-shirt kan word ik voor gek verklaardquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Was echt warm met lopen, 12 graden, strak blauwe lucht en geen wind. Heb bijna de hele tijd in mijn t-shirt gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |