Hij leeft nog. Daar is vooralsnog alles wel mee gezegd...quote:
Wat had de veearts gezegd?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij leeft nog. Daar is vooralsnog alles wel mee gezegd...
Je hebt netjes 2 minuten gewacht.quote:
tramadol en moet met rust overgaanquote:
Opnieuw tramadol en paracetamol vocht komt niet uit het gewricht paar dagen moet het beter gaan.quote:
Met andere woorden... Rob zijn week zit er weer op.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tramadol en moet met rust overgaan
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:47 schreef suzi1 het volgende:
geen gewrichtspijn. is alleen de vocht
aftappen met pillen
Rot genoeg voor hem, denk niet dat hij hier op zit te wachten.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Met andere woorden... Rob zijn week zit er weer op.
Tis natuurlijk wel een manier om richting de finale te kruipen strompelen...quote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rot genoeg voor hem, denk niet dat hij hier op zit te wachten.
De kosten lopen de spuigaten uit met al die doktersbezoeken ookquote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Het is natuurlijk sneu voor Rob maar ik zou zelf toch wel de keuze gemaakt hebben om het huis te verlaten. Dit is niet houdbaar voor de redactie ook niet.
ik was steeds te laat met cap maar het ding ziet echt niet uitquote:Op maandag 13 februari 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, die douchemuts (nee niet chiara), daar wil je toch ook niet dood mee gevonden worden?
Vast niet maar blijft toch apart dat iemand die niet kan bewegen meedoet aan een programma waar je meerdere opdrachten per week moet doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rot genoeg voor hem, denk niet dat hij hier op zit te wachten.
hoe dan ook, het levert wel leuke filmpjes op zoals vanmorgen op de bankquote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Het is natuurlijk sneu voor Rob maar ik zou zelf toch wel de keuze gemaakt hebben om het huis te verlaten. Dit is niet houdbaar voor de redactie ook niet.
Doet de redactie geen pijn hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Hij heeft echt niet zelf dat vocht in zijn knie gespoten om overal onder uit te komen lijkt mij.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel een manier om richting de finale te kruipen strompelen...
Haha dan weer welquote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoe dan ook, het levert wel leuke filmpjes op zoals vanmorgen op de bank
Maar hij had er eerder geen last van, althans dat vertelde hij gisteren morgen, de laatste keer was 40 jaar geleden is toen ook geopereerd aan een meniscusquote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vast niet maar blijft toch apart dat iemand die niet kan bewegen meedoet aan een programma waar je meerdere opdrachten per week moet doen.
Heeft die zelf geen nieuwe knie laten steken?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij had er eerder geen last van, althans dat vertelde hij gisteren morgen, de laatste keer was 40 jaar geleden is toen ook geopereerd aan een meniscus
Charlotte.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
jolien iets te veel weggeschoren net?
Geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd hebquote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft echt niet zelf dat vocht in zijn knie gespoten om overal onder uit te komen lijkt mij.
Hond terug naar België, poes door het putjequote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
jolien iets te veel weggeschoren net?
dat zegt rob zelf ookquote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd heb![]()
Maar waarom zou je thuis pijn gaan zitten lijden terwijl je dat hier ook kan met kans op geld...
Dat bedoelde ik... lekker blijven zitten, pijn is er toch wel...
Dus een manier om in dichterbij de finale te geraken..quote:
ALS we al wat horen..quote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen wel te horen krijgen dat ze het huis beter schoon moeten houden oid
Zou mooi zijn, helaas is BB softquote:Op maandag 13 februari 2023 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen wel te horen krijgen dat ze het huis beter schoon moeten houden oid
Ik vermoed dat dit gebeurd is tijdens die kruipopdracht in de 2de week dacht ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft echt niet zelf dat vocht in zijn knie gespoten om overal onder uit te komen lijkt mij.
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hond terug naar België, poes door het putje
Dat zeg ik ook niet tochquote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd heb![]()
Maar waarom zou je thuis pijn gaan zitten lijden terwijl je dat hier ook kan met kans op geld...
Dat bedoelde ik... lekker blijven zitten, pijn is er toch wel...
Ramadan bedoelt hij waarschiinlijk. Da's pas volgende maand. Kan hij misschien thuis nog doen.quote:
zet jij hem in sv?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
Jullie hebben gedurende verblijf al op verschillende manieren jullie kwaliteiten laten zien.
Vandaag spelen we voor coördinatie en evenwicht
Er komen 4 winnaars uit voor een bijzonder etentje
nou is wel duidelijk dat bb niet heeft gezegd: prima rob dan doe je maar nergens aan mee deze week...quote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef Fikkert2 het volgende:
BB probeert discussie los te maken,... rob kan je echt niet???, zeker weten???, aaaahhhhhhh, pls???
Lekker in zn skelter laten zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Jammer dat Mich niet mee mag doen, volgens mij zou het echt goed doen!
zij heeft amper wimpers. als ze die zwart zou verven is t al voorruitgangquote:Op maandag 13 februari 2023 14:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij sommigen is make-up een echte uitkomst...
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lekker in zn skelter laten zitten
Nee hij kan niets rot lekker opquote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef Ireth het volgende:
Rob kan ook niet op zijn ballen letten...
MA heeft kruisje
Uh omdat die wat moet doenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
weer bb of rob niet wil kijken en dan beslist of hij mee doet of niet
waarom rob zo pushen?
ik hooop hetquote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef Jockari het volgende:
BB vraagt of Rob zich realiseert dat hij geen kans maakt op het winnen van een dinner. Ja dat realiseert hij zich.
Tot hij straks die Turk en die Lange ziet schransen... Gaan we weer wat horen.
Kreupel, kan niks en dan ook nog privilegesquote:Op maandag 13 februari 2023 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob mag het spel mogen zien en kijken of hij mee doet
hoor em kreunen danquote:Op maandag 13 februari 2023 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee hij kan niets rot lekker op
Je naait Mich een oor aan en dan nog zeggen kutzooi!
Op voorhand al nee zeggen pff
BB denkt aan de andersvaliden.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kreupel, kan niks en dan ook nog privileges
nou datquote:Op maandag 13 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kreupel, kan niks en dan ook nog privileges
Nou dan zou ik toch de eer aan mijzelf houden en toch vrijwillig vertrekken.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou is wel duidelijk dat bb niet heeft gezegd: prima rob dan doe je maar nergens aan mee deze week...
Afzien zal hijquote:Op maandag 13 februari 2023 14:12 schreef Monique___ het volgende:
bb pusht rob zo over het randje heen![]()
ja ik denk veel mensen met jou.. maar rob nietquote:Op maandag 13 februari 2023 14:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou dan zou ik toch de eer aan mijzelf houden en toch vrijwillig vertrekken.
Hij wil gewoon niet eens. En dan nog zeggen ben normaal een doorzetter whahaha laat me niet lachuhquote:
sneu?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is sneu maar dit kan toch niet Rob loopt als iemand van 100
Ja eens, maar ik bedoel dit gaat niet langer, gewoon hup naar huisquote:Op maandag 13 februari 2023 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sneu?
had hij niet gezopen en lopen springen .. enz
eigen schuld dit hoor
zn Ego is de baasquote:Op maandag 13 februari 2023 14:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou dan zou ik toch de eer aan mijzelf houden en toch vrijwillig vertrekken.
Geertje wil em nietquote:Op maandag 13 februari 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
oproepje aan de fam van rob: laat hem naar huis komen svp of stuur hem naar de camping:)
tijd voor een ander persoon erin die wel mobiel is en een beter humeurtje in het algemeen heeft.
er zijn er al meerdere die daar wat over gezegd hebben.. maar ze doen er in de dbk niks mee.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Wanneer gaan de bewoners door krijgen dat hij hun naait door dit vol te houden je merkt nu al dat MA erdoor word beinvloed, hij gaat nu na de wc, vast om er onderuit te komen
Iemand moet daar staan om die ballen tegen te houden.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had dan maar MA mee laten doen en Rob laten liggen. Ze hebben vast wel klepje lid om die ballen tegen te houden
vrees dat ze van Febo.. er niets over mogen tokkenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Wanneer gaan de bewoners door krijgen dat hij hun naait door dit vol te houden je merkt nu al dat MA erdoor word beinvloed, hij gaat nu na de wc, vast om er onderuit te komen
Je gaat je huis toch niet doen als je geen SL hebt dat had je nu kunnen doenquote:
Dacht ik ook al ja, in een stoel met een stok ofzo, hij mankeert toch niets aan z'n handen...quote:Op maandag 13 februari 2023 14:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had dan maar MA mee laten doen en Rob laten liggen. Ze hebben vast wel klepje lid om die ballen tegen te houden
Snap ik maar die ballen waren er ook al in toen er nog niemand stond dus zal vast ergens mee afgesloten kunnen wordenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:17 schreef bpi het volgende:
[..]
Iemand moet daar staan om die ballen tegen te houden.
Ja klopt want chiara vanmorgen begon erover dat zielig was voor rob en meteen draaide de camera weg naar binnenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vrees dat ze van Febo.. er niets over mogen tokken
veel te braaf die hamsters over zijn gedrag
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja, in een stoel met een stok ofzo, hij mankeert toch niets aan z'n handen...
charlotte en roddelien hadden het er vanmiddag over in de badkamerquote:Op maandag 13 februari 2023 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vrees dat ze van Febo.. er niets over mogen tokken
veel te braaf die hamsters over zijn gedrag
Belachelijk!quote:Op maandag 13 februari 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er zijn er al meerdere die daar wat over gezegd hebben.. maar ze doen er in de dbk niks mee.
ja en nu ze dit doen kunnen ze wel zeggen: we hebben je echt de kans gegeven om mee te doen.. maar het lukt niet dusquote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Wellicht dat ze hem ook niet kunnen verplichten te betrekken contract technisch gezien
Zoiets, juridisch is dit namelijk naar mijn mening nogal grijs gebiedquote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en nu ze dit doen kunnen ze wel zeggen: we hebben je echt de kans gegeven om mee te doen.. maar het lukt niet dus![]()
Nee geen reserve meer wat mij betreft gewoon geen exit zaterdagquote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zouden er nog ergens reserve kandidaten zwerven ??
een lijst met indien nodig ?
Nee. Nu eentje eruit wordt niet meer vervangen. Dan gaat er gewoon niemand uit bij de stemming en komt die er de week erna terug op.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zou je echt denken dat als hij nu gaat dat je dan nog een vervanger krijgt?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Klopt. Juridisch is sowieso grijs gebied op zichquote:Op maandag 13 februari 2023 14:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zoiets, juridisch is dit namelijk naar mijn mening nogal grijs gebied
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou je echt denken dat als hij nu gaat dat je dan nog een vervanger krijgt?
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Wellicht dat ze hem ook niet kunnen verplichten te vertrekken contract technisch gezien
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en nu ze dit doen kunnen ze wel zeggen: we hebben je echt de kans gegeven om mee te doen.. maar het lukt niet dus![]()
ow jij schreef niet
maar neem aan dat je om daar te komen en mee te mogen doen, wel nog in staat moet zijn om iets te doen.
nou , contract he..quote:Op maandag 13 februari 2023 14:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zoiets, juridisch is dit namelijk naar mijn mening nogal grijs gebied
ja dat hebben ze ook al eens vertelt. alles vervalt dan.. maar dat zal nu toch wel anders zijn, febo zal hier ook niet blij mee zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:23 schreef Angelique61 het volgende:
Ik las ergens dat als je zelf beslist om weg te gaan dat je je dagvergoeding niet krijgt misschien dat de reden
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:23 schreef Angelique61 het volgende:
Ik las ergens dat als je zelf beslist om weg te gaan dat je je dagvergoeding niet krijgt misschien dat de reden
dr zit iets achterquote:Op maandag 13 februari 2023 14:23 schreef Angelique61 het volgende:
Is hij ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Charon weer zeiken dat z'n buik pijn doet...pffff, wordt je toch simpel van!!
Dan kijk ik liever Sl. Als die weer staat te praten zoals deze morgenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:24 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom geen beeld op de ballenjongen
heb nu even snel gedaan. normaal slaap ik tjdens sl om gewekt te worden door een krijssend jankende jolquote:Op maandag 13 februari 2023 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je gaat je huis toch niet doen als je geen SL hebt dat had je nu kunnen doen![]()
kan wel imoquote:Op maandag 13 februari 2023 14:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zou je echt denken dat als hij nu gaat dat je dan nog een vervanger krijgt?
Nou op twitter hebben ze geen goed woord over voor rob hoor dus denk dat die polls niet meer gaan kloppenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:26 schreef ben34567 het volgende:
Rob leeft nog onder de roes dat hij na Jason de tweede populairste inwoner van het huis is. Moest hij de huidige polls zien zou hij denk ik ook zeggen van het is genoeg geweest
Rob staat derde laatste in de Facebook poll van Olivier. Ias en jolien staan nog achter hem. Jolien wel met maar 1 punt minder. Ias met 36 puntenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou op twitter hebben ze geen goed woord over voor rob hoor dus denk dat die polls niet meer gaan kloppen
Als bedoeld op Twitter waar kijk je dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
haha op twitter zijn mensen huilie huilie aan het doen omdat mimi niet mee mag doen
'hij is groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk' zoals mimi het zelf vanmorgen al aangaf toen hij ging bedelen voor een hogere kruk
bij wat metdoen?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
haha op twitter zijn mensen huilie huilie aan het doen omdat mimi niet mee mag doen
'hij is groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk' zoals mimi het zelf vanmorgen al aangaf toen hij ging bedelen voor een hogere kruk
ik zoek op #bigbrothernlbe en dan op nieuwste.. zie daar idd ook veel negativiteit over rob.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Als bedoeld op Twitter waar kijk je dan?
tread met #bigbrothernlbe of/en #bigbrother2023quote:Op maandag 13 februari 2023 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Als bedoeld op Twitter waar kijk je dan?
Die heeft gewoon zijn tactiek aangepast, die past nu de ROB tactiek toe.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Charon weer zeiken dat z'n buik pijn doet...pffff, wordt je toch simpel van!!
Die komt wel weer terug.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:00 schreef ben34567 het volgende:
Blijft Rob echt nog in het huis enkel om zijn dagvergoeding te cashen ? Die man is een held![]()
Dan kom ik op de algemene twitter van Big brother en daar zie ik allemaal oude tweets. Wat ik al zei ik zit zelf nooit op twitter.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tread met #bigbrothernlbe of/en #bigbrother2023
https://mobile.twitter.co(...)nlbe&src=typed_queryquote:Op maandag 13 februari 2023 15:05 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dan kom ik op de algemene twitter van Big brother en daar zie ik allemaal oude tweets. Wat ik al zei ik zit zelf nooit op twitter.
https://mobile.twitter.com/bigbrothernlbe
https://mobile.twitter.com/bigbrothernIbe
Haha dat moeten we hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Nu ook Lesley tegen Ias, wordt steeds gezelliger daar..![]()
Loop altijd met koptelefoon op te luisteren terwijl je je dingen doet. Elke keer diezelfde SL er door met geschreeuw ben je snel zat. Ga ik wel naar een live kanaal op Twitch luisteren komt bij dat geswitch tussen de kanalen niet te volgen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:13 schreef Donna1000 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder kijk door de vele SL, jammer hoor.
Zonder ook maar wat te doen, alleen aanwezig zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel een manier om richting de finale te kruipen strompelen...
Wasda?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Loop altijd met koptelefoon op te luisteren terwijl je je dingen doet. Elke keer diezelfde SL er door met geschreeuw ben je snel zat. Ga ik wel naar een live kanaal op Twitch luisteren
Wat is dan het voordeel van twitch?, of puur omdat het gratis is?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Loop altijd met koptelefoon op te luisteren terwijl je je dingen doet. Elke keer diezelfde SL er door met geschreeuw ben je snel zat. Ga ik wel naar een live kanaal op Twitch luisteren komt bij dat geswitch tussen de kanalen niet te volgen.
Snap je is het enige wat ik versta...quote:Op maandag 13 februari 2023 15:16 schreef Jockari het volgende:
En nu ook woorden tussen Ias en Lindsey.
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Snap je is het enige wat ik versta...
Twitch is niet gratis als je geen reclame`s er door verdraagt kan je wel Twitch turbo aanschaffen ben je daar vanafquote:Op maandag 13 februari 2023 15:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van twitch?, of puur omdat het gratis is?
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:22 schreef Fikkert2 het volgende:
Allemaal leuk dat gezeik over ali, maar juist de backstabbers zeiken erover, ali zegt het in je gezicht, misschien wel iets te agressieve houding.... het is weer vingertjes wijzen
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ; daar heb je het weer
ik kan dingen op mn hoofd laten balanceren
dat had wat voor mij geweest
Wat kan die vent zemelen zeg poeeeehhhquote:Op maandag 13 februari 2023 15:25 schreef Ireth het volgende:
Wanneer krijgt Shayron eigenlijk zijn witte boordje??
jij toch deze keer?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:27 schreef Ireth het volgende:
Dikke respect voor diegene die hier een SV van weet te maken![]()
haha hoorde het hem ook zeggen liggend op de bankquote:Op maandag 13 februari 2023 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ; daar heb je het weer
ik kan dingen op mn hoofd laten balanceren
dat had wat voor mij geweest
Die 10k hebben ze zelf eerlijk gewonnen en is ze gegund/gegeven door jason, moeten ze dan nu dingen afslaan want ze hebben al iets?, ik vind van niet. En bij elk spel komt het weer ter sprakenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:26 schreef Monique___ het volgende:
haha gezellig weer
begreep binnen (jolien, charlotte) dat ze onder het spel moesten discussiëren wie ze het gunden..
chiara mocht niet mee doen want die was al af, bart heeft zich opgeofferd en gezegd ik deed mee om het spel, dat is gelukt .. en is afgestapt van iets
daarna werd er door mensen tegen ias en sjairon gezegd: jullie hebben al 10 k , gun ons dit ook..
sjariron ging er eerst tegenin maar is uiteindelijk af gestapt (meer door lindsy begreep ik)
ias werd boos op lindsy meen ik te begrijpen net binnen en zei: dan blijf ik juist staan!
iemand een idee wie nu de 4 zijn die gewonnen hebben?
Te zot voor woordenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef ben34567 het volgende:
En tussen al die discussies door zit Rob lekker in zijn hoekje te slapen
Eindbaas. Horizontaal naar de finale....lekkerrrr man!quote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef ben34567 het volgende:
En tussen al die discussies door zit Rob lekker in zijn hoekje te slapen
Had je liever 10x een Bart gehad? Tis geen omroep Max hé...quote:Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef czvt het volgende:
BB zou zich moeten schamen om de 3 marginale Bonobo's te hebben toegelaten in het huis. Ik heb het over Lindsey, Cheyron en Ali. Die 3 zouden zich moeten schamen met hun gezever. Die praten en praten maar zeggen helaas niets. Bart daarentegen blijft desondanks kalm en beheerst. Dat siert hem wel. Gooi die 3 armoezaaiers, die trouwens ook niet veel doen in het huis (lees profiteren van anderen) eruit i.p.v. chaos te presenteren voor de kijkers.
Je moet ergens keuzes maken toch? Als iedereen de voet stijf houdt, komt er nooit een consensus. Wat is dan de reden dat zij er 'recht' op zouden hebben?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die 10k hebben ze zelf eerlijk gewonnen en is ze gegund/gegeven door jason, moeten ze dan nu dingen afslaan want ze hebben al iets?, ik vind van niet. En bij elk spel komt het weer ter spraken
??quote:Op maandag 13 februari 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had je liever 10x een Bart gehad? Tis geen omroep Max hé...
Hahaquote:Op maandag 13 februari 2023 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas. Horizontaal naar de finale....lekkerrrr man!
ik had chiara erbij voorspeld (lindsy niet) dit zal wel leuk etentje worden met deze 4quote:Op maandag 13 februari 2023 15:28 schreef marky het volgende:
Het lijkt erop dat Linsey, Charlotte, Jolien en Jason gaan.
Degene die wel voor spraakmakende beelden zorgen, er uit gooien?? Juist dat soort personen zorgen voor situaties waardoor mensen blijven kijken.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 15:34 schreef suzi1 het volgende:
sharon had hemal geen last. stond super stabiel. had zo nog een uur kunnen staan
buik en rugwee inene weg he
Tis echt verbale diarree... er blijft bij mij ook echt niks hangen van wat die vent uitkraamt...quote:
Blijft nog steeds ?? Zij die het verdienen erin houden en de Bonobo's eruit.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Degene die wel voor spraakmakende beelden zorgen, er uit gooien?? Juist dat soort personen zorgen voor situaties waardoor mensen blijven kijken.
Sinds Ali PON heeft gehad is hij diep aan het vallen. Heeft altijd wel iets tegen Bart. Gisteren ook 2 keer terwijl Bart het rustig vraagt altijd.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
juist Ali ...![]()
Bart .. Ali is niet achterlijk .. je denkt van wel he
maaaaaaar .. jammer joh
Ali![]()
![]()
![]()
begreep van het gesprek binnen dat lindsy ook veel gezegd heeft tegen sjairon, chiara en charlotte meen hun, dachten dat hij door linds is afgestapt.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:45 schreef suzi1 het volgende:
maar heb ik het nou goed dat jason de enige is geweest die in al die tijd tegenspraak (ontzettend rustig zelfs) gaf bij sharon?
Groot gelijk hoor. Die snapt het toch niet Ali.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:48 schreef missmistreated het volgende:
Bart is klaar met dat gereutel van Ali
je spreekt in raadselen voor mijquote:Op maandag 13 februari 2023 15:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
begreep van het gesprek binnen dat lindsy ook veel gezegd heeft tegen sjairon, chiara en charlotte meen hun, dachten dat hij door linds is afgestapt.
Ali is hier de grootste pannenkoek die het niet snapt.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oke klaar
Zeikstraal kenniewachtenie om ook ff over Ali te mekkeren
helaas..
woonkamer leeg
Je weet het of je weet het niet. Als je het niet weet dan moet je niet doen alsof je het weet. Chayron en Ali zijn luiaards.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart .. denkr altijd gelijk te hebben
this his way of noway
sjuus Bart ..
je zit niet bij de kemando's he
tis TV maken conjo
-knip-quote:Op maandag 13 februari 2023 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou Pikk.. toe maar
alle Turken ..
tik tak tik tak
Sorry hoor, maar dit gaat te ver..quote:Op maandag 13 februari 2023 15:51 schreef bpi het volgende:
[..]
Die liggen toch allemaal onder het puin
dit is zo uit zijn comfort zonequote:Op maandag 13 februari 2023 15:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Nee Bart, het zal je geen worst wezen, anders zat je er nu niet zo bij.
Snap het hoor, lijkt me ook harstikke lastig om hier mee om te gaan als je zolang op elkaars lip zit.
Moet hij maar niet zo dreigen. Kan je dit verwachten.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit gaat te ver..
ik heb wel op deze posting een tr gezet. dit kan echt niet!quote:Op maandag 13 februari 2023 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb nog nooit een TR gezet
deze posting kan echt niet
...haal weg
Dit BB spel mag toch wel een beetje pit hebben, wat hebben we anders aan dit spel, zou dan toch geen kijkers trekken ook stelletje bejaarden op de bank ?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:29 schreef czvt het volgende:
BB zou zich moeten schamen om de 3 marginale Bonobo's te hebben toegelaten in het huis. Ik heb het over Lindsey, Cheyron en Ali. Die 3 zouden zich moeten schamen met hun gezever. Die praten en praten maar zeggen helaas niets. Bart daarentegen blijft desondanks kalm en beheerst. Dat siert hem wel. Gooi die 3 armoezaaiers, die trouwens ook niet veel doen in het huis (lees profiteren van anderen) eruit i.p.v. chaos te presenteren voor de kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |