Hij leeft nog. Daar is vooralsnog alles wel mee gezegd...quote:
Wat had de veearts gezegd?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij leeft nog. Daar is vooralsnog alles wel mee gezegd...
Je hebt netjes 2 minuten gewacht.quote:
tramadol en moet met rust overgaanquote:
Opnieuw tramadol en paracetamol vocht komt niet uit het gewricht paar dagen moet het beter gaan.quote:
Met andere woorden... Rob zijn week zit er weer op.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tramadol en moet met rust overgaan
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:47 schreef suzi1 het volgende:
geen gewrichtspijn. is alleen de vocht
aftappen met pillen
Rot genoeg voor hem, denk niet dat hij hier op zit te wachten.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Met andere woorden... Rob zijn week zit er weer op.
Tis natuurlijk wel een manier om richting de finale te kruipen strompelen...quote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rot genoeg voor hem, denk niet dat hij hier op zit te wachten.
De kosten lopen de spuigaten uit met al die doktersbezoeken ookquote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Het is natuurlijk sneu voor Rob maar ik zou zelf toch wel de keuze gemaakt hebben om het huis te verlaten. Dit is niet houdbaar voor de redactie ook niet.
ik was steeds te laat met cap maar het ding ziet echt niet uitquote:Op maandag 13 februari 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, die douchemuts (nee niet chiara), daar wil je toch ook niet dood mee gevonden worden?
Vast niet maar blijft toch apart dat iemand die niet kan bewegen meedoet aan een programma waar je meerdere opdrachten per week moet doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rot genoeg voor hem, denk niet dat hij hier op zit te wachten.
hoe dan ook, het levert wel leuke filmpjes op zoals vanmorgen op de bankquote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Het is natuurlijk sneu voor Rob maar ik zou zelf toch wel de keuze gemaakt hebben om het huis te verlaten. Dit is niet houdbaar voor de redactie ook niet.
Doet de redactie geen pijn hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 13:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Hij heeft echt niet zelf dat vocht in zijn knie gespoten om overal onder uit te komen lijkt mij.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel een manier om richting de finale te kruipen strompelen...
Haha dan weer welquote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoe dan ook, het levert wel leuke filmpjes op zoals vanmorgen op de bank
Maar hij had er eerder geen last van, althans dat vertelde hij gisteren morgen, de laatste keer was 40 jaar geleden is toen ook geopereerd aan een meniscusquote:Op maandag 13 februari 2023 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vast niet maar blijft toch apart dat iemand die niet kan bewegen meedoet aan een programma waar je meerdere opdrachten per week moet doen.
Heeft die zelf geen nieuwe knie laten steken?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij had er eerder geen last van, althans dat vertelde hij gisteren morgen, de laatste keer was 40 jaar geleden is toen ook geopereerd aan een meniscus
Charlotte.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
jolien iets te veel weggeschoren net?
Geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd hebquote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft echt niet zelf dat vocht in zijn knie gespoten om overal onder uit te komen lijkt mij.
Hond terug naar België, poes door het putjequote:Op maandag 13 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
jolien iets te veel weggeschoren net?
dat zegt rob zelf ookquote:Op maandag 13 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd heb![]()
Maar waarom zou je thuis pijn gaan zitten lijden terwijl je dat hier ook kan met kans op geld...
Dat bedoelde ik... lekker blijven zitten, pijn is er toch wel...
Dus een manier om in dichterbij de finale te geraken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |