Dacht het welquote:Op maandag 13 februari 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
ik had niet door dat ik sluiter was
haha nee ik zag het net opeens en zie dat je nog lang gewacht hebtquote:Op maandag 13 februari 2023 11:11 schreef bpi het volgende:
Monique gaat het niet hebben doorgehad. TT goed voor je?
dat zou wel leuk zijn.. bij de eerste freeze wordt rob afgevoerd en bij de tweede komt er een leuk iemand binnenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die freeze opdracht was ook in andere BB's. Daar gebeurde er ook iets tijdens de freeze. Kwamen mensen binnen. Mochten niet reageren.
Ohhh dat klinkt wel leuk!quote:Op maandag 13 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die freeze opdracht was ook in andere BB's. Daar gebeurde er ook iets tijdens de freeze. Kwamen mensen binnen. Mochten niet reageren.
ja altijd in italienquote:Op maandag 13 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
kijk vanaf 2015 ned.realityquote:Op maandag 13 februari 2023 11:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
waarom kijk je als oostenrijker de Nederlandse BB eigenlijk ?
In Oostenrijk hebben we ook niet echt leuke reality. Dan moet je bij de Duitse meekijken, maar dat is ook minder leuk.quote:
Daar was zeker goed over nagedacht. Dat was eigenlijk het enige wat hij kon doen om haar een beetje te helpen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:19 schreef Hoylei het volgende:
Zit even wat filmpjes terug te kijken en Michelangelo heeft Chiara gewoon vrij duidelijk uitgelegd waarom hij de nominiatie bij haar had gezet. Hij had er toch echt wel over nagedacht en klinkt wel logisch. Was gewoon een tactische zet.
de duitsen hebben nur trashtv onzinquote:Op maandag 13 februari 2023 11:20 schreef Hoylei het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben we ook niet echt leuke reality. Dan moet je bij de Duitse meekijken, maar dat is ook minder leuk.
ripdeal in BBquote:Op maandag 13 februari 2023 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel dat er chocolade is geript aldus Ali
Ge zijt te rap content ;-)quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha nee ik zag het net opeens en zie dat je nog lang gewacht hebt![]()
Ik vind alles prima!
Kunt ge moeilijk nen "blonde" noemen. Is bij mij ook de rosse.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Chiara noemde Ias gisteren 'die rosse'
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:39 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we nou serieus bij elke Freeze dan een kloteSL???
Nou voor haar ookquote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Vind dit overigens wel heel zielig voor die hond...
ja dat is ook wel heel zielig, beestje blij en jolien staat daar stil..quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef xdiashalizx het volgende:
zal toch ook wel gebeurenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind dat jolien hem nu wel even mag knuffelen
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:42 schreef suzi1 het volgende:
er ligt kwijl op de grond van hond. ze pakt doekje en gaat die bewaren
Nou dat dus, hebben ze dat beest helemaal naar die hunkerbunker gebracht en dan reageert baasje niet eens tegen je...quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:42 schreef suzi1 het volgende:
er ligt kwijl op de grond van hond. ze pakt doekje en gaat die bewaren
Nou ze verwacht toch niet haar hond in huisquote:Op maandag 13 februari 2023 11:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens, maar Jolien weet waarom ze dit deed, diertje heeft geen notie..
Zie je. Precies hetzelfde als in andere BB's.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:39 schreef Ireth het volgende:
Ow ze hadden een Freeze met de hond van Jolien
Ze heeft niet eens geaaid?! Ik zou dat echt niet kunnen. Ook als het een hond van een ander was zou ik me niet kunnen inhouden 😂quote:Op maandag 13 februari 2023 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus, hebben ze dat beest helemaal naar die hunkerbunker gebracht en dan reageert baasje niet eens tegen je...
Dat beest snapt er geen klote van
Uiteraard niet, maar nogmaals...Jolien kan nadenken, diertje snapt er niets van..quote:Op maandag 13 februari 2023 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou ze verwacht toch niet haar hond in huis
ja en spinne vor jemandquote:Op maandag 13 februari 2023 11:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie je. Precies hetzelfde als in andere BB's.
Was toen ook een clown voor iemand met een fobie of.
Was achter SLquote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
aw.. liefffffffffffffff
hontie
eh ieman filmpje /caps
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaat vast kamervragen opleveren van de partij voor de dieren.
Daarnaast zou ik het mijn hond niet aan doen
Denk dat er nog wel een eten freeze komt en een feestje freeze etc.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit was het dan vwb de freeze denk ik, opdracht is gelukt..
Laat maar komen, ik vind het leuk..quote:Op maandag 13 februari 2023 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een eten freeze komt en een feestje freeze etc.
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat voor ras was het ook alweer een newfoundler?
Zie niets je mag ook zeggen hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 11:52 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Cnlnm98oQVE/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Dat zou echt belachelijk wezenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
Daarstraks was er hier iemand die het ook al opperde, maar het kan toch inderdaad niet zijn dat een bewoner (Rob) liggend naar de finale gaat.
Kan geen enkele opdracht mee doen, kan niets in het huishouden doen.
Tja als Febo je erin wil houden dan is dat zo Dan draaien ze het wel zo dat je blijftquote:Op maandag 13 februari 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
Daarstraks was er hier iemand die het ook al opperde, maar het kan toch inderdaad niet zijn dat een bewoner (Rob) liggend naar de finale gaat.
Op zich kan het wel. Maar hij kan dan alleen geen PON of vrijstellingen winnen en gewoon genomineerd worden gelijk de rest. Maar het is aan de kijker thuis om het moment te grijpen wanneer hij genomineerd is in plaats van hem altijd te saven.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
bb dit was jullie eerste freeze opdracht jolien mocht je je zorgen maken jackson is vrolijk en onderweg naar huis
voor mimi de ex
voor charlotte het horloge van papa voor haar neus
voor mimi: de navelstreng in zijn babyalbum
snap ik met 3 kinderen heb je dat gelukkig nietquote:Op maandag 13 februari 2023 12:01 schreef suzi1 het volgende:
sharon wil geen hond. teveel verantwoordelijkheid. teveel te doen en wil gaan en staan waar die wil
ja het bernt voor en bernt achter is weer begonnenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:03 schreef suzi1 het volgende:
nu weet jol ook dat bernt niet voor haar weggelopen is. ze heeft blij
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:05 schreef suzi1 het volgende:
zonder make up mag hij achter, met mag hij voor
we gaan het nog zien.. misschien moeten ze het in een andere hoek zoeken om de militair te verleidenquote:
zall wel in kinderdagen watquote:Op maandag 13 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
Waarom heeft chiara schrik van dieren
zal wel andersom zijn.. dieren bang voor haar die voelen haar ware aard aanquote:Op maandag 13 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
die krijgt vooral body nu denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De hond van jolien is nog niet volgroeit
nog breder/uitzwarenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Dieren hebben mensen kennis hequote:Op maandag 13 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
MiMi is geen hond !quote:Op maandag 13 februari 2023 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
bb dit was jullie eerste freeze opdracht jolien mocht je je zorgen maken jackson is vrolijk en onderweg naar huis
voor mimi de ex
voor charlotte het horloge van papa voor haar neus
voor mimi: de navelstreng in zijn babyalbum
jaquote:Op maandag 13 februari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
ik ben even weg geweest, maar @:Monique___ dit klopt ongeveer of ?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Naar mijn idee correcte weergavequote:Op maandag 13 februari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
ik ben even weg geweest, maar @:Monique___ dit klopt ongeveer of ?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Dat ras wordt volgens mij gebruikt in de bergen om de schaapskudde te beschermen tegen roofdieren.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia zegt bang te zijn voor honden en katten
,
leonberger van Jolien .. die honden is 1 brok liefde
ok, ben zo even 2 uurtjes sporten, buiten dus de next is voor julliequote:Op maandag 13 februari 2023 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naar mijn idee correcte weergave
Stoer van je!quote:Op maandag 13 februari 2023 12:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ok, ben zo even 2 uurtjes sporten, buiten dus de next is voor jullie
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ras wordt volgens mij gebruikt in de bergen om de schaapskudde te beschermen tegen roofdieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet gebeurdquote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef b_engeltje het volgende:
Heeft vhiara gezoend met ma...zit ze dat nu te vertellen..of juist dat het niet gebeurd is
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef b_engeltje het volgende:
Heeft vhiara gezoend met ma...zit ze dat nu te vertellen..of juist dat het niet gebeurd is
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Leonberger
Ik ken ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou dat auto/hobby gedoequote:Op maandag 13 februari 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
denkt volgens mij dat hij een maffioso is omdat hij italiaanse genen heeft.
Even stereotypje....mijn ervaring met italianen is dat ze allemaal wel iets van die houding hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
denkt volgens mij dat hij een maffioso is omdat hij italiaanse genen heeft.
Garnaal ...quote:Op maandag 13 februari 2023 12:28 schreef Jockari het volgende:
MA zal nog een half uurtje in de douche moeten blijven, tot zijn erectie volledig weg is.
Ja daar zit echt wel geldquote:Op maandag 13 februari 2023 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou dat auto/hobby gedoe
kost kapitalen
jan met de pet/of zonder pet
kan zoiets niet ophoesten
Dieren voelen aan hoe mensen zijn. Die moeten haar dus nietquote:Op maandag 13 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:34 schreef Jockari het volgende:
MA: mijn handdoekje was bijna gevallen. Als Bart er niet had geweest had het zeker gevallen.
Bart: mij stoort dat niet hoor. Ik heb al grotere dingen gezien
put some ice on that burn mimiquote:Op maandag 13 februari 2023 12:34 schreef Jockari het volgende:
MA: mijn handdoekje was bijna gevallen. Als Bart er niet had geweest had het zeker gevallen.
Ik kan Bart best wel hebben qua humorquote:Op maandag 13 februari 2023 12:34 schreef Jockari het volgende:
Niet als hij de douche daarna helemaal schoonsproeit.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
gatver bart snuit even zijn neus leeg onder de douche, staat een ander dadelijk weer op
Rob opeens kleinzerig of vindt hij het wel best om steeds op die bank te blijven liggen?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:38 schreef Monique___ het volgende:
chiara: rob als ze zeggen je gaat nu met ons mee, moet je zeggen ik wil nu eerst even afscheid nemen
rob: nee ik ga alleen maar erheen als ze dat vocht eruithalen maar dat doet pijn en dat vocht trekt wel weer weg
![]()
![]()
nee
![]()
niet alleen IN het huis mimi.. ook thuis denken mensen dat
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:38 schreef Monique___ het volgende:
zijn de dwangbuis nog even aan het goedleggen in de dbk
Misschien ff lekker douchen voor je naar de dokter gaat?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:38 schreef Jockari het volgende:
Rob is klaar voor de dokter
[ afbeelding ]
Ja hij laat het er ook niet uithalen als die optie er is, nee lekker zo in huis blijven lekker niets kunnen doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:37 schreef ben34567 het volgende:
Rob gaat niet weg (dat vocht trekt vanzelf weg)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zeg beter niets, maar bijquote:Op maandag 13 februari 2023 12:38 schreef Monique___ het volgende:
zijn de dwangbuis nog even aan het goedleggen in de dbk
Wat hij zegt dat vocht uit je knie halen dat doet ook echt zeer...maar daarna zegt hij ik wil een tandenborstel pakken maar dat gaat niet...quote:Op maandag 13 februari 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob opeens kleinzerig of vindt hij het wel best om steeds op die bank te blijven liggen?
Ja dat vocht eruit laten halen doet hij niet want dat doet pijn. Nee lekker zo blijven is fijnquote:Op maandag 13 februari 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob opeens kleinzerig of vindt hij het wel best om steeds op die bank te blijven liggen?
lindsy heeft een hele erge allergie.. voor water vooral als het warm is.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Hey warm water lindsey kan ook even douchen!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lindsy heeft een hele erge allergie.. voor water vooral als het warm is.
lkkr met je ouwe kaasflipquote:Op maandag 13 februari 2023 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien ff lekker douchen voor je naar de dokter gaat?
ze zal toch wel inmid door hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:46 schreef bpi het volgende:
Gesprek buiten over wie wanneer gaat douchen. Lesley zwijgt
het is hier al eens eerder geopperd maar misschien doucht ze als wij het niet zien.. wil ze niet dat dat wordt uitgezonden?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze zal toch wel inmid door hebben
dat ze dr buiten opstaat ..als
"vies ""
niet normaal imo...
zelfzorg skills brr
Is niet waar van die pijn of mijn moeder was keihard ! Bij haar haalde ze elke x vocht achter haar long weg.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat vocht eruit laten halen doet hij niet want dat doet pijn. Nee lekker zo blijven is fijn
tussen uitzenden /slockquote:Op maandag 13 februari 2023 12:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is hier al eens eerder geopperd maar misschien doucht ze als wij het niet zien.. wil ze niet dat dat wordt uitgezonden?
Lees op internet dat het juist wel heel pijnlijk is vocht uit je knie halen.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is niet waar van die pijn of mijn moeder was keihard ! Bij haar haalde ze elke x vocht achter haar long weg.
Bordel is Frans voor troepquote:Op maandag 13 februari 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
de generaal komt even orders geven, terug op kleine puntjes letten
bordel? wat is dat in het nederlands
jah en vocht achter de longenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is niet waar van die pijn of mijn moeder was keihard ! Bij haar haalde ze elke x vocht achter haar long weg.
Zei die niet gewoon bordeel?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
de generaal komt even orders geven, terug op kleine puntjes letten
bordel? wat is dat in het nederlands
Nou ik heb het gehad toen mijn been gebroken was en het vocht niet weg wilde das echt geen pretje Is erg pijnlijk. Vond ik tenminstequote:Op maandag 13 februari 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees op internet dat het juist wel heel pijnlijk is vocht uit je knie halen.
Dan was mijn moeder 2x in de week 3 mnd langquote:Op maandag 13 februari 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees op internet dat het juist wel heel pijnlijk is vocht uit je knie halen.
Dat is andersquote:Op maandag 13 februari 2023 12:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob; als we nou een paar dagen verder zijn
dan gaat het allemal wel..hoop ik
blijven lachen .. ghu ghu
Ook onzin..stoel onder je kont, stoel onder de knie gedeeltequote:Op maandag 13 februari 2023 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chia; wil je niet buiten zitten
Rob ; ik kan niet op een stoel zitten
ik ga straks ff douchen
heb mn tanden niet gepoetst gister ook niet
ikkkkkkk ga zo ff..
- als ik je ergens mee kan helpen wel zeggen hé??quote:Op maandag 13 februari 2023 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chia; wil je niet buiten zitten
Rob ; ik kan niet op een stoel zitten
ik ga straks ff douchen
heb mn tanden niet gepoetst gister ook niet
ikkkkkkk ga zo ff..
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ook onzin..stoel onder je kont, stoel onder de knie gedeelte
Geertje heeft de polissen van het dooienfonds al opgezochtquote:Op maandag 13 februari 2023 13:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
byzonder
je bek niet poetsen ..wegrotten door je knie
god behoede als die man ooit eens echt ziek wrd
dat vragen wij ons ook afquote:Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Zet streams aan, zeiken zeiken zeiken... rob ga lekker naar huis, wat doet hij daar nog?
Als hij slim is vraagt hij een douchekruk aan bbquote:Op maandag 13 februari 2023 13:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
- als ik je ergens mee kan helpen wel zeggen hé??
- ja ik ga zo eerst ff lekker douchen, laat het je wel weten...
Zal ie haar roepen voor het douchen??
Geertje dr ogen gaan openquote:Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geertje heeft de polissen van het dooienfonds al opgezocht
Dat is ook wel zoquote:Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef suzi1 het volgende:
je doet t meest van amal zegt rob tegen bart
Ik zeg, wedstrijd 30 meter sprint in de tuin verliezer moet meteen naar huisquote:Op maandag 13 februari 2023 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat vragen wij ons ook af
denk de fam van andre kandidaten ook
op deze manier mogen blijven ..
te idioot voor woorden
til lift/brancard .. flink uitpakkenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als hij slim is vraagt hij een douchekruk aan bb
Hahaquote:Op maandag 13 februari 2023 13:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
til lift/brancard .. flink uitpakken
Ik ben er juist aan oplettenbze werd wakker deed der staartje opnieuw ging uut bed kleed der eigen aan tanden poetsen en verder hupquote:Op maandag 13 februari 2023 12:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is hier al eens eerder geopperd maar misschien doucht ze als wij het niet zien.. wil ze niet dat dat wordt uitgezonden?
Spuit 11 hiero want aan het werk. Maar ik heb hier ook heel hard om moeten lachen. Ik vind het ook rot dat hij zoveel pijn heeft, dat wel. Nu even snel beetje bijlezen in de pauzequote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
net hier in huis laten zien![]()
weer lachen , ja het is zielig dat hij pijn heeft maar ja.. levert wel leuke beelden op. vind dat hij er al uit had moeten gaan.
rob wil nog medicijnen erbij.. art kan niet meer dan medicijnen voorschrijven zegt hij zelf.
Samen met Charlotte en soms chiara wil ik dat zeker geloven dat bart het meeste doetquote:Op maandag 13 februari 2023 13:04 schreef suzi1 het volgende:
je doet t meest van amal zegt rob tegen bart
zover was ik ook gekomenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik ben er juist aan oplettenbze werd wakker deed der staartje opnieuw ging uut bed kleed der eigen aan tanden poetsen en verder hup
Of alleen je eigen spullen opruimen en de rest van de troep laten voor wat het isquote:Op maandag 13 februari 2023 13:07 schreef suzi1 het volgende:
ik doe ook altijd klagen over mensen dat ze niks doen. doen nog steeds niks. mss een tegen ze gaan klagen ipv over
Bart en Lott maken er nog wat van.. mbt het huis de spullenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Samen met Charlotte en soms chiara wil ik dat zeker geloven dat bart het meeste doet
Ook niet veel, af en toe helpen met afwasquote:Op maandag 13 februari 2023 13:11 schreef suzi1 het volgende:
toen rob nog niet mank was, deed hij toen weleens wat naast het geklaag wat hij nu nog steeds kan?
Heb er nog niks van gehoordquote:Op maandag 13 februari 2023 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten we hoe het bij de dokter was gegaan?
TRamadol..voor een paar dagenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten we hoe het bij de dokter was gegaan?
ik heb hem wel eens met een theedoek in de keuken zien staan omdat er dan een secret gesprek was met bart jaq qiaraquote:Op maandag 13 februari 2023 13:11 schreef suzi1 het volgende:
toen rob nog niet mank was, deed hij toen weleens wat naast het geklaag wat hij nu nog steeds kan?
Geen paniek. Die hond weet nergens van. Jolien was nog niet geplamuurd, dus hij herkende haar toch niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben ze nou gewoon jolien der hond binnen gelaten, zo bruut! Dat vind ik niet kunnen en ze heeft alsnog niet bewogen?
Ias vind ik 'n stiekeme rat, krijg de kriebels van die engnekquote:Op maandag 13 februari 2023 13:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis af en toe net samsom en gert
Ali, Ias
Geen discussie voor COS maar voel wel met Joyce meequote:Op maandag 13 februari 2023 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen paniek. Die hond weet nergens van. Jolien was nog niet geplamuurd, dus hij herkende haar toch niet.
Waar nietquote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef ben34567 het volgende:
Rob was de eerste 2 weken nog de lieve opa en eerste op polls. Waar is het misgegaan
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:19 schreef ben34567 het volgende:
Rob vindt dat bepaalde bewoners te weinig doen. Voor dit soort comedy wil ik hem juist nog een paar weken in het huis
hij werd zichzelf in het huisquote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef ben34567 het volgende:
Rob was de eerste 2 weken nog de lieve opa en eerste op polls. Waar is het misgegaan
Einde scriptquote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef ben34567 het volgende:
tuurlijk welquote:Op maandag 13 februari 2023 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen paniek. Die hond weet nergens van. Jolien was nog niet geplamuurd, dus hij herkende haar toch niet.
Hij heeft bijna het record van Nickxke en Nawell gebroken.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
vind deze ook wel grappig over odok:
[ twitter ]
ja die heeft ook wat afgelegen (nawel) nick staat me zo niet meer bij..quote:Op maandag 13 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij heeft bijna het record van Nickxke en Nawell gebroken.
ze dachten dat hond haar mss niet kon herkennen aan haar geurquote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk wel
een snufen ruikje aan mama
ze bewoog ook
logisch
BB ; het is je vergeven
< hier ergens gelezen .was helaas achter een slock
😂😂😂😂quote:Op maandag 13 februari 2023 13:19 schreef ben34567 het volgende:
Rob vindt dat bepaalde bewoners te weinig doen. Voor dit soort comedy wil ik hem juist nog een paar weken in het huis
Coinsquote:Op maandag 13 februari 2023 13:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Blijf schrijven allemaal kan ik vanavond ff bij lezen maar moet ff echte Coens gaan verdienen 😁
je kan ook gwn leuk dom zijn, als persoonquote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef ben34567 het volgende:
En niemand buiten Chiara; Jolien en Danny (en misschien nog anderen die het niet durven zeggen) heeft door dat Ali zich expres dom en onwetend voordoet als tactiek
Om punt 4 heb ik het hardst gelachenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
vind deze ook wel grappig over odok:
[ twitter ]
Ali is gewoon een boer. Niet meer niet minder. Nogal duidelijk wat die daar doet.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef ben34567 het volgende:
En niemand buiten Chiara; Jolien en Danny (en misschien nog anderen die het niet durven zeggen) heeft door dat Ali zich expres dom en onwetend voordoet als tactiek
Bij Nick was het ook een kunst om een cap te doen waar hij verticaal stond ipv liggend onder dekentje.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die heeft ook wat afgelegen (nawel) nick staat me zo niet meer bij..
queen nawel wel
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze dachten dat hond haar mss niet kon herkennen aan haar geur
want ze ruikt nu naar bb
pfoe toen was hij extra boosquote:Op maandag 13 februari 2023 13:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Om punt 4 heb ik het hardst gelachen
tis er loos met een Boerquote:Op maandag 13 februari 2023 13:31 schreef czvt het volgende:
[..]
Ali is gewoon een boer. Niet meer niet minder. Nogal duidelijk wat die daar doet.
Dacht het ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
jolien zit staat haar poes te scheren
Nick was dat jaar toch ook de kok?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij Nick was het ook een kunst om een cap te doen waar hij verticaal stond ipv liggend onder dekentje.
Straks de riolering weer dicht.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
ze veegt de haardos nu met haar voet het putje in
en ik weet plots weer waarom ik gemeenschappelijke douches haatquote:Op maandag 13 februari 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
als kitty hem de kans gafquote:Op maandag 13 februari 2023 13:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Nick was dat jaar toch ook de kok?
Laat RRS maar komen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:36 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Kunnen de poesjes weer gewassen worden? Is de freeze uitdaging al geweest?
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
jolien zit staat haar poes te scheren
Kok ? Rode sausmaker.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hahahahaha ! Kortwieken !!!quote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
nu charlotte haar poes aan het kortwieken
Niet zo netjes dat ze de camera daarop zetten wat mij betreft. Gewoon alleen het geluid is toch voldoende om het gesprek te volgenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
poenie kweekerij int putje op maandagquote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
omdat ze gister al de zwabber gewassen heeftquote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze ein-de-lijk lekker douchen, staat ze met een douchemuts op???
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
poenie kweekerij int putje op maandag
Al had ik het gisteren 10x gewassen, had nu toch echt volledig alles gedaan, ff lekker genietenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
omdat ze gister al de zwabber gewassen heeft
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Neen, dit is gewoon een uitdrukking. Wat dit wil zeggen is dat hij respectloos is (zeker tegen meisjes/vrouwen), dom is , opschepper is en geen manieren heeft. BB heeft allicht marginalen in het huis toegelaten opdat de kijkers zich kunnen vermaken met hun onkunde.
[..]
tis er loos met een Boer
snap niet wat je boelt
komt hij van n Boerderij
was /is hij boerenknecht
meen dat hij voetballes was/is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |