Had die zich maar moeten aanmelden bij zijn plaatselijke bejaardenclub of De Zonnebloemquote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor de ouwe mopperkont.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet hier echt zo om lachen echt, dit zou heel nederland niet zien als hij verstandig was!!!!!, je gaat nu krijgen dat iedereen videotjes en gifjes het net over stuurt, en hij heeft er zelf voor gekozen he, hij kiest hier voor, met zn tekst'' of ik nou hier ben of thuis ik zit toch op de bank''quote:Op maandag 13 februari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor de ouwe mopperkont.![]()
[ afbeelding ]
Krukje op krukje ? En er dan af kukelen ? Kan MiMi naast Opa in de zetel gaan liggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr staat een voetenkrukje
krukje op krukje idee?
dank voor het openen , tis prima zoquote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef Monique___ het volgende:
@:StruisZVeugelT jij was de topic sluiter als je een andere tt wilt dan geef het door aan dotteke, denk dat je niet in de gaten had dat je sluiter was? (net als ik vaak)
Geeft wel leuke streambeeldenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krukje op krukje ? En er dan af kukelen ? Kan MiMi naast Opa in de zetel gaan liggen.
net hier in huis laten zienquote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik moet hier echt zo om lachen echt, dit zou heel nederland niet zien als hij verstandig was!!!!!, je gaat nu krijgen dat iedereen videotjes en gifjes het net over stuurt, en hij heeft er zelf voor gekozen he, hij kiest hier voor, met zn tekst'' of ik nou hier ben of thuis ik zit toch op de bank''
Hij kwam toch binnen op krukken, hoezoe zo niet voorgesteldquote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob had het zich niet zo voorgesteld toen hij in het huis kwam
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geeft wel leuke streambeelden
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kwam toch binnen op krukken, hoezoe zo niet voorgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |