ik geloof chiara niet die zei eerder tegen rodellien dat ze heel zwart wit is.. en dat ali heeft afgedaan bij haar.quote:
Bij mij doet mijn onderbroek dat ( ja, ik draag een onderbroek).quote:Op zondag 12 februari 2023 22:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn lange vingers de ballen tegenhouden.
Ali is ook niet te vertrouwen, die geeft je zo 'n zetje de afgrond in zonder te blikken of blozenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
ali spreekt uit dat hij niet weet of hij haar kan vertrouwen maar het wel wil
chiara : ik vertrouw jou niet
Omg hahaha duurde ff voor ik het door had.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij doet mijn onderbroek dat ( ja, ik draag een onderbroek).
gelijk heeft zijquote:Op zondag 12 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
ali spreekt uit dat hij niet weet of hij haar kan vertrouwen maar het wel wil
chiara : ik vertrouw jou niet
Hij zal BB wel nomineren nog.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:44 schreef ben34567 het volgende:
Wie kan Ali feitelijk nog nomineren na zijn beloftes ? Bart; Chiara; hele rode kamer; Jason (welja die heeft hij al gebroken) mag al niet. Mich; Rob en hemzelf ?
ben ik met je eens..quote:Op zondag 12 februari 2023 22:50 schreef ben34567 het volgende:
Ik moet zeggen Chiara is heel manipulatief. Misschien de meest manipulatieve van de laatste 3 jaar
dat geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Moeder Chiara niet blij met deelname
schalt jij ook alle 2 min om?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Moeder Chiara niet blij met deelname
quote:Op zondag 12 februari 2023 22:54 schreef suzi1 het volgende:
zij vindt dat ook leuk, om niet leuk gevonden te worden
Veel plezier met Rihannaquote:Op zondag 12 februari 2023 22:54 schreef B00STER het volgende:
Ik haak legendarisch vroeg af i.v.m. de Superbowl. Een hele fijne avond gewenst!
respect dat je nog naar hem kunt luisterenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:55 schreef suzi1 het volgende:
dit gaat sharton amal tegen jason gebruiken
hij zee dit en dat. terwijl hij het gesprek vollullde
Haar psycholoog ; je zal uzelf daar ontdekken en het moeilijk hebben ofzoiets. Ik denk dat het haar werd afgeraden om mee te doen.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben ik met je eens..
ze is echt slinks en manipulatief.
de psych had gezegd dat ze t wel kon doenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Haar psycholoog ; je zal uzelf daar ontdekken en het moeilijk hebben ofzoiets. Ik denk dat ze werd afgeraden om mee te doen.
heb er echt niks van onthouden, dat dan weer nietquote:Op zondag 12 februari 2023 22:59 schreef bpi het volgende:
Uurtje is voorbijgevlogen zo met chayron erbij😂
Was fijn om te horen wat Jason tegen die zeur zei, dat gedoe met Bart had ik gemist.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
respect dat je nog naar hem kunt luisteren
dan toch geen diagnose ? Ik kan me niet voorstellen dat ze met haar mogelijke diagnose zonder medicijnen zou worden toegelaten.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de psych had gezegd dat ze t wel kon doen
beetje raar wel
Heb het jammer genoeg he-le-maal gemistquote:Op zondag 12 februari 2023 22:59 schreef bpi het volgende:
Uurtje is voorbijgevlogen zo met chayron erbij😂
Oh dan vind ik Chiara nog een tikkeltje erger en wedden dat die twee tegenoverelkaar op de bank komen en dan kunnen we Chiara net zoals Rob nog niet het huis uitkrijgen Eerst Chiara van mij en dan Charonquote:Op zondag 12 februari 2023 22:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Chairon kan liegen dat het gedrukt staat
Eerst ff afwassen d'r zijn geen pannen meer schoon🤣quote:Op zondag 12 februari 2023 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Kom op sleep je luie kont van die bankpannenkoeken bakken
En het afwasmiddel is opquote:Op zondag 12 februari 2023 23:09 schreef Kayro het volgende:
[..]
Eerst ff afwassen d'r zijn geen pannen meer schoon🤣
Stom grapje, ff dom onvermogen richting Aliquote:Op zondag 12 februari 2023 23:09 schreef tassie127 het volgende:
Chiara gaat alleen Jason helpen als ze in die van Ali gaan tuffen 🤮
man man manquote:Op zondag 12 februari 2023 23:10 schreef Monique___ het volgende:
sjairon: besef de buikpijn zit in m'n rug
![]()
![]()
![]()
en hij gaat nu de ice tea van ali opzuipen
Alsnog weer zo’n kut opmerkingquote:Op zondag 12 februari 2023 23:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Stom grapje, ff dom onvermogen richting Ali
Gelukkig begrepen ze dit beide
Dan kunnen het de nieren zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron, de buikpijn zit ook in mijn rug
hij had die van haar als extra erbij genomenquote:Op zondag 12 februari 2023 23:11 schreef Angelique61 het volgende:
Ali is toch al 2 x geweest (de shift van Linds) dus die hoeft eigenlijk toch niet meer
ik zou het niet weten. iedereen krijgt tegenwoordig een stempel om therapiete kunnen krijgenquote:Op zondag 12 februari 2023 23:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dan toch geen diagnose ? Ik kan me niet voorstellen dat ze met haar mogelijke diagnose zonder medicijnen zou worden toegelaten.
enkeltje huisarts. dag sjaironquote:Op zondag 12 februari 2023 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Laat de huisarts maar aanrukken
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:14 schreef ben34567 het volgende:
Dit seizoen heeft een rare sfeer tegenover de vorige 2 jaren. Iemand akkoord ?
Kuurtje en niet zeuren, zal moeilijk zijn voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Laat de huisarts maar aanrukken
ja viel me ook al op, zijn handen zweefden eronderquote:Op zondag 12 februari 2023 23:17 schreef Kayro het volgende:
🤣🤣 MA haalt tot 2x toe zijn handen ruim weg
Geen bal komt omlaag..
Heeft Bart ze weer vastgelegd?
Ligt rob daar nog opgebaard?quote:Op zondag 12 februari 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
jolien vertelt iets over contract tekenen en wissel naar de rouwkamer
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:14 schreef ben34567 het volgende:
Dit seizoen heeft een rare sfeer tegenover de vorige 2 jaren. Iemand akkoord ?
Die man mot echt naar huisquote:
heeft jol ook. ook niet verbazing hequote:Op zondag 12 februari 2023 23:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
verbaasd me niet dat ze een relatief hoog IQ heeft
waar?quote:Op zondag 12 februari 2023 23:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Ik heb de hele tijd kramp.
Die probeert zn snor weer te drukken met z'n pijntjes.En dan opeens tegen zaterdag gaat het weerquote:
hoeveel heeft Ali ?quote:Op zondag 12 februari 2023 23:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft jol ook. ook niet verbazing he
stream 2quote:Op zondag 12 februari 2023 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar?
is zij nu op stream?
het is en kut dat vele
gewissel
Chiara heeft kramp aan haar benen.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar?
is zij nu op stream?
het is en kut dat vele
gewissel
Ze heeft kramp in haar sluitspier nu goed Marioquote:Op zondag 12 februari 2023 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar?
is zij nu op stream?
het is en kut dat vele
gewissel
bedanktquote:Op zondag 12 februari 2023 23:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Benen.
Chiara: Ik zit serieus te denken om wakker te blijven.
moet even z'n hoofd stoten ofzo tegen dat ding en dan ineens alles losquote:Op zondag 12 februari 2023 23:33 schreef suzi1 het volgende:
maar er valt iets tussen die ballen dat t zwaarder wordt?
oh ik snap niequote:Op zondag 12 februari 2023 23:35 schreef suzi1 het volgende:
ja ze hadden het erover dat t met de tijd sneller zou gaan. dus laatste uren zwaarder
Wellicht dat hij niet mee mag doenquote:Op zondag 12 februari 2023 23:37 schreef Monique___ het volgende:
apart dat niemand het over rob heeft.. dat die weer eens iets niet hoeft te doen
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
had je daarop 3 weken geleden 1 euro ingezet had je nu 1000 euro
Komt hij er wel weer makkelijk vanaf tochquote:Op zondag 12 februari 2023 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wellicht dat hij niet mee mag doen
voorheen werd daar nog wel eens over gezeurd meen dat het vooral danny en sjai toen waren. Nu wordt het doodgezwegenquote:Op zondag 12 februari 2023 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wellicht dat hij niet mee mag doen
Instructies van FEBOquote:Op zondag 12 februari 2023 23:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voorheen werd daar nog wel eens over gezeurd meen dat het vooral danny en sjai toen waren. Nu wordt het doodgezwegen
Die twee trekken puur naar elkaar omdat chiara om wat voor reden dan ook uit onmacht om zich heen slaat en Jason ziet dit en weet nu hij zelf ook beter in zijn vel zit hier mee om te gaan.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu wil ik ook pannenkoeken![]()
kodiak kijkt in de koelkast, ah er liggen nog pannenkoek van een niet nader te noemen bekend merk
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2023 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu wil ik ook pannenkoeken![]()
kodiak kijkt in de koelkast, ah er liggen nog pannenkoek van een niet nader te noemen bekend merk
precies!quote:Op zondag 12 februari 2023 23:50 schreef -river- het volgende:
LOL, Ali zegt dat Jason zo anders is nu.....neenee jullie doen nu anders tegen hem omdat jullie weten dat hij populair is.
Maar de pannenkoeken waren wel echt lekkerquote:Op zondag 12 februari 2023 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason vraagt aan Chiara hoe is nu tussen jou en Charlotte ?
Het lijkt beter te gaan tussen jullie
Chiara ik heb niks met haar
Dan houd het gesprek op aldus Jason
Dat droge van haar is wel fascinerend. De meeste mensen zouden er een heel verhaal van maken "ik vind haar wel leuk maar blablabla"quote:Op zondag 12 februari 2023 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason vraagt aan Chiara hoe is nu tussen jou en Charlotte ?
Het lijkt beter te gaan tussen jullie
Chiara ik heb niks met haar
Dan houd het gesprek op aldus Jason
Ik sta versteld van de invloed die Jason en Chiara op elkaar hebben. Ze worden beide een vorm van sociaal.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:55 schreef Hoylei het volgende:
Waarom blijven we nou niet bij Jason, Chiara en Ali.
Leuke vibes!
Ik bedoel meer als goed kunnen praten met elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:59 schreef suzi1 het volgende:
jason was toch al heel sociaal. de sociaalste daar
Denk dat ze elkaar onbewust meer begrijpen dan iedereen denktquote:Op zondag 12 februari 2023 23:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik sta versteld van de invloed die Jason en Chiara op elkaar hebben. Ze worden beide een vorm van sociaal.
ja omdat jason altijd vriendelijk is geblevenquote:Op maandag 13 februari 2023 00:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als goed kunnen praten met elkaar.
De enige daar naar mijn mening.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:59 schreef suzi1 het volgende:
jason was toch al heel sociaal. de sociaalste daar
ja snap wel wat je bedoeltquote:Op maandag 13 februari 2023 00:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als goed kunnen praten met elkaar.
100%quote:Op maandag 13 februari 2023 00:01 schreef suzi1 het volgende:
mss is het omdat jakkut weg is, dat die teveel nega invloed had op haar
Jason houdt niet zo van roddelen en is verder ook niet openlijk tactisch met het spel bezig. Dat is goed voor Chiara, want als ze gewoon sociaal doet vind ik er wel leuk overkomen. Niet negatief bezig zijn dus. MA is wat dat betreft ook wel goed.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik sta versteld van de invloed die Jason en Chiara op elkaar hebben. Ze worden beide een vorm van sociaal.
Nee, daar heb ik ook nog een licht vraagteken bij. Maar heb recent geen negatieve roddels over hem gehoord, dus geef haar graag het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef suzi1 het volgende:
kan ook zijn dat ze aardig tegen hem doet omdat t goeie vriend van mich is
maar daar ben ik nog niet over uit
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:27 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht eerst, die ias wilde erin omdat het hem leuk leek om te garpen met ali. groots fan
maar die had zich natuurlijk allang opgegeven voor bb
Ok en heeft Rob ook meegedaan of hoeft het niet op doktersadvies?quote:Op maandag 13 februari 2023 00:51 schreef suzi1 het volgende:
weet ik niet. ze denken zelf dat t mss tot een uur of 5 duurt.
om beurten met 2 daar gaan zitten en staan. pp een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |