Het is roddel maar wat ze zeggen klopt wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef Lillfex het volgende:
Roddel roddel roddel Gaan ze weer Ik kom nog maar net terug en weet dat gezeik van die twee. Laten we eerlijk wezen het is Chiara week bij Febo deze week. Ik moet er van kotsen.
gewon op opnieuw klikkenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef mario390 het volgende:
videoland zegt me altijd ik zoll
stoppen met kijken
op de tv? even de app opnieuw opstarten of installeren. Ik heb dat ook vaker.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef mario390 het volgende:
videoland zegt me altijd ik zoll
stoppen met kijken
Ze is ook wel echt heel erg 2 facedquote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef suzi1 het volgende:
lins schoot jol bijna dod met haar ogern
Vind ik niet maar goed jij mag jouw mening hebbenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:27 schreef bpi het volgende:
[..]
Het is roddel maar wat ze zeggen klopt wel.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 12 februari 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
ze kan wel goed toneelspelen.. ik dacht dat ze eerlijk was eerder op de dag tegen charlotte.
nu zit ze chiara in de kont
Is gewoon een kontenkruiper waait met alle winden meequote:Op zondag 12 februari 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
ze kan wel goed toneelspelen.. ik dacht dat ze eerlijk was eerder op de dag tegen charlotte.
nu zit ze chiara in de kont
kloptquote:Op zondag 12 februari 2023 21:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is gewoon een kontenkruiper waait met alle winden mee
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef ben34567 het volgende:
Alles wat Chiara doet lukt zij wint gewoon BB23
De rest blinkt ook niet echt uit in fijne persoonlijkhedenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef Kinga het volgende:
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat je Chiara als favoriete bewoners hebt. Is het serieus omdat ze een leuke kop heeft? Waar ik het ook niet mee eens ben trouwens.. Maar blijkt maar weer... rotte persoonlijkheid, mooie kop en alles is je vergeven.
Ja die kan het spel niet alleen spelen Jacqueline eruit volgende slachtoffer is Jolien die kontekruiperquote:Op zondag 12 februari 2023 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bah bah bah
wat een vies mormel
in zemelaar zn muilquote:Op zondag 12 februari 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze dat balletje niet in dat centenbakkie van Chayron mikken...
Win-win situatie lijkt mij
Buiten Jason zitten er niet echt leuke of interessante karakters in dit jaar dus waarom als man niet gewoon voor de knappe bitch supporteren ? Er zit niet iets dieps achterquote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef Kinga het volgende:
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat je Chiara als favoriete bewoners hebt. Is het serieus omdat ze een leuke kop heeft? Waar ik het ook niet mee eens ben trouwens.. Maar blijkt maar weer... rotte persoonlijkheid, mooie kop en alles is je vergeven.
Daar gaat je nachtrustquote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef B00STER het volgende:
Nou en dan ook nog Ias zien in zijn boxershort. Mijn dag is weer compleet.
Ik hoor liever klaagmuur Rob klagen..quote:Op zondag 12 februari 2023 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
ping pong ping pong ping pong ping pong![]()
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef B00STER het volgende:
Nou en dan ook nog Ias zien in zijn boxershort. Mijn dag is weer compleet.
nee de lullos zijn de regiequote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat kunnen wij daar nou aan doen?!
heeft hij elke dag,om dat hijquote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeurron nog buikpijn
Lekker voor hem
Ohjee, here we goquote:Op zondag 12 februari 2023 21:38 schreef Kinga het volgende:
Mannen, die het hebben over welke pijn erger is, buikpijn of hoofdpijn...
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:38 schreef tassie127 het volgende:
Als echt die hele zandloper vol moet dan staan ze daar nog wel even!
mannen ... waar ?quote:Op zondag 12 februari 2023 21:38 schreef Kinga het volgende:
Mannen, die het hebben over welke pijn erger is, buikpijn of hoofdpijn...
Kom maar op met die doperwten, fantoompijnen binnen 20 minutenquote:
De lege batterijen worden opgehaaldquote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef GayGuy het volgende:
Gaat iets gebeuren in de voorraadkamer?
Ik kijk wel beter uit. Ik ben het namelijk helemaal met jullie eens.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom maar op met die doperwten, fantoompijnen binnen 20 minuten
Lekker Ping Ping spelen en straks klagen dat ze de balletjes niet meer omhoog kunnen houden omdat hun armen pijn doen 🙃quote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom maar op met die doperwten, fantoompijnen binnen 20 minuten
Ze komen de batterijen halen.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef GayGuy het volgende:
Uitdaging voor Rob, diverse pillen zonder etiket mag die er 2 uitkiezenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef GayGuy het volgende:
Zolang de blauwe pil er maar NIET bij zit😅quote:Op zondag 12 februari 2023 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Uitdaging voor Rob, diverse pillen zonder etiket mag die er 2 uitkiezen
zitten ook 'n paar Uppers tussenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zolang de blauwe pil er maar NIET bij zit😅
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pist die alvast niet op zijn schoenen.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
*denk aan de Matrix, denk aan de Matrix, niet visualiseren, niet visualiseren, nanananana*quote:Op zondag 12 februari 2023 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pist die alvast niet op zijn schoenen.
Nou, het kan hem misschien helpen bij die opdracht om de ballen omhoog te houden bedenk ik me net.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pist die alvast niet op zijn schoenen.
De handschoen waar ook Ias zijn hand in zat die dus niet zijn handen wast na toiletbezoek.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bah bah bah
wat een vies mormel
Dat maakte wel minder herriequote:Op zondag 12 februari 2023 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hadden we ooit WK petanquen met horizontale Nicx
Die van dat vage Belgische hitje, ja🤣quote:Op zondag 12 februari 2023 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hadden we ooit WK petanquen met horizontale Nicx
Heb het hem gisterenavond wel zien doen ondanks dat hij katje lam wasquote:Op zondag 12 februari 2023 21:47 schreef marky het volgende:
[..]
De handschoen waar ook Ias zijn hand in zat die dus niet zijn handen wast na toiletbezoek.
Vroeger op de camping (nee niet die van Rob) met zijn allen in de jeugdkantine helemaal uit je dakpan op dit nummerquote:Op zondag 12 februari 2023 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik maakte mijn moeder helemaal gek met dit nummer. De bas alleen al. Geweldig.
Ik begin in te zien waarom wij elkaars humor begrijpenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeger op de camping (nee niet die van Rob) met zijn allen in de jeugdkantine helemaal uit je dakpan op dit nummer
Chiara en Jolien, die denken slim te zijn maar kijkers kotsen ze uit dus zodra ze op de bank zitten worden ze met hun sneaky gedrag om de oren geslagen. Danny is voor aanzienlijk minder afgestraft...quote:Op zondag 12 februari 2023 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bah bah bah
wat een vies mormel
Niet die van Rob ? Kan jij wel zeggen @Ireth . Jij staat volgens mij op plaats 202 op de Kemping denk ik met een blikkie in de handquote:Op zondag 12 februari 2023 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeger op de camping (nee niet die van Rob) met zijn allen in de jeugdkantine helemaal uit je dakpan op dit nummer
In onze housepakkies (campingsmoking) op de eerste Nike air max (Ja zo lang geleden..) tot een uur of 4 en dan katjelam je caravan terug zien te vindenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begin in te zien waarom wij elkaars humor begrijpen
ja en dat veranderd niet meer..quote:Op zondag 12 februari 2023 21:53 schreef Lillfex het volgende:
Mijn god en dat is lerares Als je een kind niet mag dan is dat zo PFFFFFFF
en noemt de naam michelle ook nog..quote:Op zondag 12 februari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
"En dat is thuis ook...ik had een vriendin..als je kijkt...het is echt erg wat ik nu ga vertellen...we hadden een groepje van vier"
Is toch erg dat je alleen maar zwart kan zienquote:Op zondag 12 februari 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en dat veranderd niet meer..
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet die van Rob ? Kan jij wel zeggen @:Ireth . Jij staat volgens mij op plaats 202 op de Kemping denk ik met een blikkie in de hand
Ik denk dat onze bouwjaren redelijk overeen komenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
In onze housepakkies (campingsmoking) op de eerste Nike air max (Ja zo lang geleden..) tot een uur of 4 en dan katjelam je caravan terug zien te vinden
ja juist. gewoon echt een kut streekquote:Op zondag 12 februari 2023 21:56 schreef suzi1 het volgende:
andere vriendin bleef bij tinderdeet van ander??
ik denk ook z/w
Oeps. Ik enkele jaren op de Pekelinge (vrouwenpolder) geweest. Erg leuke camping in Zeeland.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]Onze camping werd opgedoekt voor een luxe resort die voor geen meter liep. 400 staanwagens werden 50 woonwagens...
Kan ik wel begrijpen hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:57 schreef ben34567 het volgende:
1 misstap en Chiara delete u uit haar leven
al haar vriendinnen hebben hetzelfde gedaan. dus dan hebben ze allemaal die diagnose?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:57 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik haar diagnose ken
maar dan nog, zoiets flik je niet. kop af
nur de haters kotsen over jo en chiaraquote:Op zondag 12 februari 2023 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Chiara en Jolien, die denken slim te zijn maar kijkers kotsen ze uit dus zodra ze op de bank zitten worden ze met hun sneaky gedrag om de oren geslagen. Danny is voor aanzienlijk minder afgestraft...
nee zij heeft hem zatquote:Op zondag 12 februari 2023 21:52 schreef ben34567 het volgende:
Ali moet niet meer bij Chiara komen voor knuffel
Da's met 1 serie gesprekjes niet verholpen, die moet minimaal 'n jaar 2x per weekquote:Op zondag 12 februari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft wel een serieus probleempje denk ik zo
Moet nog maar eens terug naar de psycholoog denk ik
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da's met 1 serie gesprekjes niet verholpen, die moet minimaal 'n jaar 2x per week
neequote:Op zondag 12 februari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft wel een serieus probleempje denk ik zo
Moet nog maar eens terug naar de psycholoog denk ik
Doe maar 3 gesprekken voor 2 jaarquote:Op zondag 12 februari 2023 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da's met 1 serie gesprekjes niet verholpen, die moet minimaal 'n jaar 2x per week
kater lijkt op mirgraine. geef naramig en ze kan weer doorquote:Op zondag 12 februari 2023 22:00 schreef bpi het volgende:
Lesley haar migraine is door precies. Zou haar thans goed doen zo een beetje in de frisse lucht wat gaan ontluchten.
Klopt. Bart zei het al voor geen discussie achteraf te krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:01 schreef BBERTJE het volgende:
Ali als die andere die beslissingen moesten maken hadden jullie dat ook
neequote:
ik herken t eeaquote:Op zondag 12 februari 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
het is wat ik denk dat ze heeften nee mag geen diagnose stellen hier, laat ik het zo formuleren , ze lijkt er trekken van te hebben
Ze zijn vast bang dat het anders op Twitter staat voordat het in de uitzending zitquote:Op zondag 12 februari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
regie doet bij elke wissel van de ballen een streamwissel.
begint wel op te vallen
Dat zingt Madonna toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
sjairon weer heel erg buikpijn
nu opeens stream rood ali en chelsea , gevoel dat bart niet eerlijk is
en chiara 'over the borderline'
Ja. Krijgt hij het wat deftig gezegd?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:04 schreef Kinga het volgende:
Over wie is Ali nou aan het zeuren in godsnaam? Bart?
nee in slaapkamerquote:Op zondag 12 februari 2023 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker schakelen!
stream 1 is weer buiten
Volgende week zaterdag op de straat.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon is ook niet achterlijk
man van de straat he
Nou ik ben het wel met hem eens hoor. Ik ben als de dood dat hij gaat praten, iedere keer weer.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:16 schreef Jockari het volgende:
Chayron wat leuteren bij Jason. Hij denkt dat iedereen bang voor hem is. Laat me nu lachen. Hij vertrekt volgende zaterdag.
hij heeft weinig te klagen hoor, begin al die shit met een korreltje zout te nemenquote:
zou juichenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag op de straat.
quote:Op zondag 12 februari 2023 22:18 schreef bpi het volgende:
Jason staat er ook maar bij en denkt van stop ermee man.
kame is on mukkefokkers!quote:Op zondag 12 februari 2023 22:18 schreef suzi1 het volgende:
aub zet die 2 naast elkaar./ lets goo sharon hahahah
hahaha zou ik echt geweldig vindenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:19 schreef Jockari het volgende:
Zo dadelijk vertrekt Jason uit eigen houtje na dat gezeur van Chayron.
hij heeft geen bang hequote:Op zondag 12 februari 2023 22:22 schreef suzi1 het volgende:
half uur zit hij nu te zwatelen over chi
in de hoop dat jason anders gaat denken omdat hij nu juist wat beter gaat met haar
Rode kamer is geobsedeerd door chiara.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:22 schreef suzi1 het volgende:
in de hoop dat jason anders gaat denken omdat hij nu juist wat beter gaat met haar
maar klopt wel dat ze snapt naar aliquote:Op zondag 12 februari 2023 22:22 schreef suzi1 het volgende:
nee dat chiara hem zo behandeld..quote:Op zondag 12 februari 2023 22:23 schreef B00STER het volgende:
Noemt Chayron Ali nou serieus iemand met een 'mentale' achterstand?
quote:Op zondag 12 februari 2023 22:23 schreef B00STER het volgende:
Zou Ali ook niet kunnen hebbenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar klopt wel dat ze snapt naar ali
Is ook wel natuurlijk. Ze hebben alles van diversiteit nodig in BB.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:23 schreef B00STER het volgende:
maar wrm ga je zo praten tegen iemand die ze allemaal zo snerpend bejegendenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar klopt wel dat ze snapt naar ali
Onzin, ik denk dat een hoop een 'act' is en hij is gewoon een grappenmaker, maar een mentale achterstand is wel erg overdreven. Dat zei Jason overigens letterlijk ook.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ook wel natuurlijk. Ze hebben alles van diversiteit nodig in BB.
Hij zocht een ander woord ervoor. Hij zei dat de andere denken dat Ali een mentale achterstand heeft.quote:
Ah ok, dan kreeg ik verkeerd mee. Excuus.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:26 schreef bpi het volgende:
[..]
Hij zocht een ander woord ervoor. Hij zei dat de andere denken dat Ali een mentale achterstand heeft.
hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 22:27 schreef bpi het volgende:
Jason moet er sewes nog een half uur bij staan. Ik zou gaan schijten dan.
Denk dat chiara een veel sterker karakter heeft dan Chayron.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk niet Chayron dat Chiara nog een gesprek met je wil voeren
Die steken vast.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:30 schreef tassie127 het volgende:
Jason laat dat ding gewoon los en er vallen geen ballen
Ik denk dat zijn lange vingers de ballen tegenhouden.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:30 schreef tassie127 het volgende:
Jason laat dat ding gewoon los en er vallen geen ballen
Er die had hij om het randje en liet daarna even los en er kwam niks uitquote:Op zondag 12 februari 2023 22:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn lange vingers de ballen tegenhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |