ik geloof chiara niet die zei eerder tegen rodellien dat ze heel zwart wit is.. en dat ali heeft afgedaan bij haar.quote:
Bij mij doet mijn onderbroek dat ( ja, ik draag een onderbroek).quote:Op zondag 12 februari 2023 22:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn lange vingers de ballen tegenhouden.
Ali is ook niet te vertrouwen, die geeft je zo 'n zetje de afgrond in zonder te blikken of blozenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
ali spreekt uit dat hij niet weet of hij haar kan vertrouwen maar het wel wil
chiara : ik vertrouw jou niet
Omg hahaha duurde ff voor ik het door had.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij doet mijn onderbroek dat ( ja, ik draag een onderbroek).
gelijk heeft zijquote:Op zondag 12 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
ali spreekt uit dat hij niet weet of hij haar kan vertrouwen maar het wel wil
chiara : ik vertrouw jou niet
Hij zal BB wel nomineren nog.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:44 schreef ben34567 het volgende:
Wie kan Ali feitelijk nog nomineren na zijn beloftes ? Bart; Chiara; hele rode kamer; Jason (welja die heeft hij al gebroken) mag al niet. Mich; Rob en hemzelf ?
ben ik met je eens..quote:Op zondag 12 februari 2023 22:50 schreef ben34567 het volgende:
Ik moet zeggen Chiara is heel manipulatief. Misschien de meest manipulatieve van de laatste 3 jaar
dat geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Moeder Chiara niet blij met deelname
schalt jij ook alle 2 min om?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Moeder Chiara niet blij met deelname
quote:Op zondag 12 februari 2023 22:54 schreef suzi1 het volgende:
zij vindt dat ook leuk, om niet leuk gevonden te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |