ja die hebben het wel gezellig samenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een duo is dit ook, knotsgek samen
Gooi er alleen geen alcohol in.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die hebben het wel gezellig samengoede flow samen
Ik ook! Net een stel uit SNLquote:Op zondag 12 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
sorry moet er wel mee lachen met die 2
Heb het geloof ik niet in gesprek horen langs komen, maar blijkbaar heeft Chayron dus tegen Jason gezegd dat hij hem bij de start van het spel geen halve nominatie had gegeven. Wat volgens Chiara wel zo was toen zij als eerste de gameroom in ging.quote:
Aha. Daar moet ik Chiara dan weer gelijk in geven, ze heeft hem namelijk door. Vanmiddag zei ze: ik vertrouw hem voor geen meter, hij vertelt al weken achter elkaar leugensquote:Op zondag 12 februari 2023 20:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb het geloof ik niet in gesprek horen langs komen, maar blijkbaar heeft Chayron dus tegen Jason gezegd dat hij hem bij de start van het spel geen halve nominatie had gegeven. Wat volgens Chiara wel zo was toen zij als eerste de gameroom in ging.
Jas van Ias ging het over.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolie vnd dat Jason een andre jas moet kopen
deze is niet mooi
oh te klasiek
Jason vnd de jas wel mooi
Jolien ; het kan bij u iets sportievver,snap je
meid bemoei ff met jezelf
Kan nog wel, ik heb dit ook een keer gehad. Hij moet doorkneden en het deeg neerslaan, dan wordt het vaster. Edit: en hij moet zijn handen even schoonmaken en opnieuw beginnen 😂quote:
Ge bedoelt toch niet Ias !!!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:08 schreef suzi1 het volgende:
hij lijkt ook een beetje op jim kerr, van de simple minds
"het is echt een kansloze missie...dit gaat hem niet meer worden dit brood"quote:Op zondag 12 februari 2023 20:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kan nog wel, ik heb dit ook een keer gehad. Hij moet doorkneden en het deeg neerslaan, dan wordt het vaster.
dombo en domboquote:Op zondag 12 februari 2023 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarvoor staat de glu van Gluwijn voor glute vrij aldus Ias
😂😂😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarvoor staat de glu van Gluwijn voor glute vrij aldus Ias
Zou Jason een boot hebbenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Ik vind ze leuk samen in de keuken
[ afbeelding ]
werd niks hij is 7jaren jongerquote:Op zondag 12 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Ik vind ze leuk samen in de keuken
[ afbeelding ]
zall hij zich selfs melk makenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali schreeuwt even naar Chiara voor warme chocolademelk
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Alle bewoners naar de woonkamerAli moet blijven staan.
Topperquote:Op zondag 12 februari 2023 20:18 schreef ledn81 het volgende:
En wie zit er weer als eerste op de bank. Rob is ook een die hard speler he. BB hoeft maar te roepen en hij zit er![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:18 schreef ledn81 het volgende:
En wie zit er weer als eerste op de bank. Rob is ook een die hard speler he. BB hoeft maar te roepen en hij zit er![]()
![]()
[ afbeelding ]
Graag een bounty en een snicker gooien boodschap aan d'r zus 😉quote:Op zondag 12 februari 2023 20:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh .. of er iemand om 22uur daar wil gaan schreeuwen
chiara is een beetje zenuwachtig
ze had een oproep gedaan
ja maar in deze ding s de vrouw 7 jaren ouderquote:Op zondag 12 februari 2023 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Jij kijkt ook naar jongere meisjes
Ik biggie brotherquote:Op zondag 12 februari 2023 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Met dank aan Ali heb ik de rest van de avond de crazy frog in mijn hoofd zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
doggiebag/dogdepoquote:Op zondag 12 februari 2023 20:19 schreef Kayro het volgende:
[..]
Graag een bounty en een snicker gooien boodschap aan d'r zus 😉
Waar maak jij je druk omquote:Op zondag 12 februari 2023 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in deze ding s de vrouw 7 jaren ouder
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik biggie brother
🤭SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou opstaan en gaan poepen... "ow tis de heks..."quote:Op zondag 12 februari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
JacJac
Haai lieve bewoners [ afbeelding ]
jaq is thuisquote:Op zondag 12 februari 2023 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jac met dr hoofd in het toiltet ?
geluid
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
denk aan mij als je je poes wast. hier de coin
bb vroeg aan chi, wie denk je dat de munten van ali heeft gepiktquote:Op zondag 12 februari 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
chiara denkt dat jaqueline met de munten van ali gister m&m's heeft gekocht
want ali was munten kwijt
dat zei zij?quote:Op zondag 12 februari 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
denk aan mij als je je poes wast. hier de coin
Zo lang ze niet blauw zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
rob gooit er nog maar wat pillen in
beter een hele strip een een fles bacardiequote:Op zondag 12 februari 2023 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
hoezo houd ali dat ding buitenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
lees TTquote:Op zondag 12 februari 2023 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo houd ali dat ding buiten
zolang vast ?
zou ik ook doen, hele tijd stil staanquote:Op zondag 12 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
Chiara gaat nu haar thermo kleding aan doen.
johquote:Op zondag 12 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
Jolien had liever gehad dat ze de opdracht binnen gedaan hadden
Beter gooit hij een xtc-pil er in gaat hij iedereen weer lief vinden.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
😂😂😂😂 Eerste keer dat ik haar iets grappigs hoor zeggenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:32 schreef engine het volgende:
Jolien had liever gehad dat ze de opdracht binnen gedaan hadden
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte moet nog even de juiste stand vinden
Ja al een paar uur geloof ik.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chay in dromenland ..op de bank
De here waakt over hemquote:Op zondag 12 februari 2023 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chay in dromenland ..op de bank
Lindsey ligt in dr nestquote:Op zondag 12 februari 2023 20:35 schreef BBERTJE het volgende:
Eigelijk iedereen een zendercheck die nu slaapt in de woonkamer
Lindsey voelt zich niet goed dus Ali heeft het van haar overgenomen👍🏼quote:Op zondag 12 februari 2023 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Lindsey ligt in dr nest
..
kanjers zijn het
afzien doen ze
![]()
Nou laat eigenlijk maar gewoon liggen... lekker rustigquote:Op zondag 12 februari 2023 20:35 schreef BBERTJE het volgende:
Eigelijk iedereen een zendercheck die nu slaapt in de woonkamer
Met haar idiote staartjes op haar leeftijd.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
typisch Jolien
eerst ff wat zeggen en dan weer zo draaien ..
mokkel..
En dat betekent??quote:Op zondag 12 februari 2023 20:38 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Twee zwarte ballen vlakbij de tuit
Lindsey heeft gisteren te veel gezopenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:37 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Lindsey voelt zich niet goed dus Ali heeft het van haar overgenomen👍🏼
Dat weet niemandquote:
Juist, dat dacht ik ook. S'avonds een ventquote:Op zondag 12 februari 2023 20:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Lindsey heeft gisteren te veel gezopen
is dat 24 uren houden?quote:Op zondag 12 februari 2023 20:39 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine sjiara houd wel van thee, is dit een probleem?
Jaquote:Op zondag 12 februari 2023 20:39 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine sjiara houd wel van thee, is dit een probleem?
kater ..quote:Op zondag 12 februari 2023 20:37 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Lindsey voelt zich niet goed dus Ali heeft het van haar overgenomen👍🏼
ja dat zal toch wel komen ook nog.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:44 schreef Dragonbullet het volgende:
De opdrachten en thema's dit jaar zijn nieuw, maar ik hoop dat ze de aflevering waarop ze uitspraken of misschien wel beelden van elkaar zien erin houden! Wie moet zich dan het meest zorgen maken..? Ik kan weer eens niet kiezen.
Robquote:Op zondag 12 februari 2023 20:44 schreef Dragonbullet het volgende:
De opdrachten en thema's dit jaar zijn nieuw, maar ik hoop dat ze de aflevering waarop ze uitspraken of misschien wel beelden van elkaar zien erin houden! Wie moet zich dan het meest zorgen maken..? Ik kan weer eens niet kiezen.
lkkr losse Balquote:Op zondag 12 februari 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
er ligt 1 bal los op de hand van charalotte maar ze mogen het niet terug naar boven duwen..
Dat denk ik ook, chayron zal er dan al uit zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zal toch wel komen ook nog.
confession week
denk dat chiara & rob zich dan het meeste zorgen moeten maken..
Is al vanaf het beginquote:Op zondag 12 februari 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
er ligt 1 bal los op de hand van charalotte maar ze mogen het niet terug naar boven duwen..
eerst zat alles vast.. bart raakte het niet eens echt aan.. niks vielquote:Op zondag 12 februari 2023 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en de rest zit vast geklemd in de bak
dat is al vanaf de start
Ja he en Jolien toch ook welquote:Op zondag 12 februari 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zal toch wel komen ook nog.
confession week
denk dat chiara & rob zich dan het meeste zorgen moeten maken..
en dat is nu gewoon nog steeds zo hequote:Op zondag 12 februari 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eerst zat alles vast.. bart raakte het niet eens echt aan.. niks viel
hopelijk wel jaquote:Op zondag 12 februari 2023 20:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, chayron zal er dan al uit zijn.
nee dat gaat nu niet meer dan valt er 1, rest zit wel nog klemquote:Op zondag 12 februari 2023 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dat is nu gewoon nog steeds zo he
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hier krijg ik "I see dead people" vies van🥶
om 18:26 staat bart met 1 bal in z'n hand de rest klemt nogquote:Op zondag 12 februari 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat gaat nu niet meer dan valt er 1, rest zit wel nog klem
Zag net wel nog 2 of 3 balen bewegenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om 18:26 staat bart met 1 bal in z'n hand de rest klemt nog
situatie is nog precies hetzelfde
oh dan heb ik het mis, mijn excuusquote:Op zondag 12 februari 2023 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zag net wel nog 2 of 3 balen bewegen
is geld he, totale waarde van alles is 5000 euroquote:Op zondag 12 februari 2023 20:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zit een balletje met 25 dr op in
hebben all balletjes een nr ?
betekend het iets ?
zwart is over en uit vertelde ali netquote:Op zondag 12 februari 2023 20:56 schreef suzi1 het volgende:
wat eruit valt is dan poer bal -25
zwart eruit -1ooo?
zitten 3 zwarte in toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zwart is over en uit vertelde ali net
Jason gaat dan toch gewoon niet op dat krukje staan.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott; het is voor grote mensen niet gemaakt
ik ga dat aan Jason zeggen
ik moet door mn knieen buigen
Lott .. de bal tegenhoudster ..ali is gezelschap
hij had alles klem gezetquote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om 18:26 staat bart met 1 bal in z'n hand de rest klemt nog
situatie is nog precies hetzelfde
ja dat weet ikquote:Op zondag 12 februari 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij had alles klem gezetdaarna kwam de 1e sl in dit spel
ze weten niet hoe lang het duurt.. bb kennende wellicht om 12 uur klaar voor vandaag.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason het is BB geen extreem overlevingsspel dus ze gaan het geen 4 dagen laten vallen
Zwarte bal is spel klaar volgens Jason
De zandloper loopt en die gaat niet echt vooruit. Zitten 4 of 5 balletjes op de bodem na 3 uur.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze weten niet hoe lang het duurt.. bb kennende wellicht om 12 uur klaar voor vandaag.
stagiares willen ook slapen
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:02 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Shayron het verpest, heeft ie weer geld uit de pot gespeeld
Salarquote:Op zondag 12 februari 2023 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia verw8 zo meteen bezoek
poort gillers
.
Had ik ook al gezegdquote:Op zondag 12 februari 2023 21:02 schreef Ireth het volgende:
Hoop zo dat hij alles laat vallen.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:02 schreef Ireth het volgende:
op twitter schreef iemand dat ze rob trombose spuitjes moeten geven met al dat liggenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zemelaar krijgt een klisma
deze slock is om ons te beschermen
Met dit weer moet je haast wel gek zijn daar heen te gaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia verw8 zo meteen bezoek
poort gillers
.
Of een schop onder zijn kont.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op twitter schreef iemand dat ze rob trombose spuitjes moeten geven met al dat liggen
prima weerquote:Op zondag 12 februari 2023 21:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Met dit weer moet je haast wel gek zijn daar heen te gaan.
Wensambulancequote:Op zondag 12 februari 2023 21:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n speciaal busje voor hem regelen? Dat ie horizontaal kan.
Op Twitter zijn de kindjes nog wakker. De Charlotte stans. Tijd voor jullie bed in te kruipen want morgen school.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op twitter schreef iemand dat ze rob trombose spuitjes moeten geven met al dat liggen
Valt vast wel te regelen, heb wel wat connecties in die hoekquote:Op zondag 12 februari 2023 21:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n speciaal busje voor hem regelen? Dat ie horizontaal kan.
Ben je jaloersquote:Op zondag 12 februari 2023 21:12 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we weer dat kutflessie met hondenhaar...
Naja laat ik er maar verder geen grappen over maken, voor de mensen die hem echt nodig hebben.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Valt vast wel te regelen, heb wel wat connecties in die hoek
Nee dat is nog de chocomel van gisteren.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is klaar met Ali
Jolien kotst er van
boulimiaquote:Op zondag 12 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is klaar met Ali
Jolien kotst er van
nou nouquote:Op zondag 12 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is klaar met Ali
Jolien kotst er van
jammerquote:Op zondag 12 februari 2023 21:17 schreef Monique___ het volgende:
mensen bij het hek werden net weggestuurd en ze hoorde iemand zeggen: meneer het is mijn auto
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Brief van Hello Fresh "We missen u!"
Of zo een boot of trein Hoorn.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je een punt wil maken schroef je gewoon een paar hoornluidsprekers op je dak en roep maar naar die bewoners
Die beveiliging houd je niet tegen
Het huis grenst aan de openbare weg. Bij het huis in Almere kwamen ze zelfs met honden op ons af, maar konden ze ons niet weg sturen.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jammer
niets is van u wat op ons terein staat
u bent aangehouden
3,2,1
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het huis grenst aan de openbare weg. Bij het huis in Almere kwamen ze zelfs met honden op ons af, maar konden ze ons niet weg sturen.
ze bedankt haar zus, later zegt ze nog bedankt joris dat je met mijn zus mee was. 1+1=2 hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |