ja die hebben het wel gezellig samenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een duo is dit ook, knotsgek samen
Gooi er alleen geen alcohol in.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die hebben het wel gezellig samengoede flow samen
Ik ook! Net een stel uit SNLquote:Op zondag 12 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
sorry moet er wel mee lachen met die 2
Heb het geloof ik niet in gesprek horen langs komen, maar blijkbaar heeft Chayron dus tegen Jason gezegd dat hij hem bij de start van het spel geen halve nominatie had gegeven. Wat volgens Chiara wel zo was toen zij als eerste de gameroom in ging.quote:
Aha. Daar moet ik Chiara dan weer gelijk in geven, ze heeft hem namelijk door. Vanmiddag zei ze: ik vertrouw hem voor geen meter, hij vertelt al weken achter elkaar leugensquote:Op zondag 12 februari 2023 20:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb het geloof ik niet in gesprek horen langs komen, maar blijkbaar heeft Chayron dus tegen Jason gezegd dat hij hem bij de start van het spel geen halve nominatie had gegeven. Wat volgens Chiara wel zo was toen zij als eerste de gameroom in ging.
Jas van Ias ging het over.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolie vnd dat Jason een andre jas moet kopen
deze is niet mooi
oh te klasiek
Jason vnd de jas wel mooi
Jolien ; het kan bij u iets sportievver,snap je
meid bemoei ff met jezelf
Kan nog wel, ik heb dit ook een keer gehad. Hij moet doorkneden en het deeg neerslaan, dan wordt het vaster. Edit: en hij moet zijn handen even schoonmaken en opnieuw beginnen 😂quote:
Ge bedoelt toch niet Ias !!!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:08 schreef suzi1 het volgende:
hij lijkt ook een beetje op jim kerr, van de simple minds
"het is echt een kansloze missie...dit gaat hem niet meer worden dit brood"quote:Op zondag 12 februari 2023 20:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kan nog wel, ik heb dit ook een keer gehad. Hij moet doorkneden en het deeg neerslaan, dan wordt het vaster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |