Daar gaat Ali zelf over. Zo op het 1e gezicht kan hij er wel om lachen en zit hij er niet mee.quote:
Jaquote:Op zondag 12 februari 2023 03:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
aanranding vind ik wel wat heftig, maar ik las voorheen vooral berichten over Ias die de aanstichter was. Maar in de beelden die ik zie zie ik Lesley Lindsey er net zo hard aan mee doen, dus vroeg me af of het om hetzelfde moment gaat.
Op een gegeven moment lacht hij niet meer... dacht zelfs af en toe joh die jongen stikt zewatquote:Op zondag 12 februari 2023 03:22 schreef suzi1 het volgende:
okay, dan zie ik t fout. blij mee
en ja ik zie ali ook zeker lachen
en lins die er volop aan meedoet.
het was niet zo fijn om te horen zonder beelden. en met beelden vond ik t ook naar
maar ga van jullie mening uit hoor. de mijne is denk even gekleurd. hoop ik echt
Meestal hebben ze de camera niet meer op zijn bed gericht en hoor je hem dus alleen in de nacht.quote:Op zondag 12 februari 2023 03:39 schreef ledn81 het volgende:
PAS OP PAS PAS OP PAS OP STOP... camera staat eens zeldzaam op Jason
slaap lekker!quote:Op zondag 12 februari 2023 03:45 schreef suzi1 het volgende:
ok de ogen beginne toe te vallen
wens ons allen een fijne nachtruste :x
Toen Ali na de eerste 'belaging' de slaapkamer uitkwam zei hij: "Dit is erover. Ze zijn me aan het aanranden in bed." Dat hij er klaar mee is, kan komen omdat hij zich enorm irriteert aan Ias en Lindsey omdat hij graag wil slapen, óf hij voelt zich daadwerkelijk aangerand. Later is hij ook aan het lachen. Dat hij lacht kan komen omdat hij plezier heeft, maar kan ook voortkomen uit ongemak. Dus ik snap je wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 03:22 schreef suzi1 het volgende:
okay, dan zie ik t fout. blij mee
en ja ik zie ali ook zeker lachen
en lins die er volop aan meedoet.
het was niet zo fijn om te horen zonder beelden. en met beelden vond ik t ook naar
maar ga van jullie mening uit hoor. de mijne is denk even gekleurd. hoop ik echt
Weet wel zeker...quote:Op zondag 12 februari 2023 03:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Toen Ali na de eerste 'belaging' de slaapkamer uitkwam zei hij: "Dit is erover. Ze zijn me aan het aanranden in bed." Dat hij er klaar mee is, kan komen omdat hij zich enorm irriteert aan Ias en Lindsey omdat hij graag wil slapen, óf hij voelt zich daadwerkelijk aangerand. Later is hij ook aan het lachen. Dat hij lacht kan komen omdat hij plezier heeft, maar kan ook voortkomen uit ongemak. Dus ik snap je wel.
Het is aan Ali zelf of hij zich daadwerkelijk aangerand voelt of niet. Ik weet zeker dat de productie dit voorval nog bij de betrokkenen zal aankaarten en met hen zal bespreken (dagboekkamer/achter de schermen).
Slaap lekker Ericquote:Op zondag 12 februari 2023 03:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga ook lekker slapen. Leuk hier weer even met jullie te zijn! Trusten!![]()
ja tooooop hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 04:10 schreef ledn81 het volgende:
Een van de leukste moment van het feestje![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |