echt buikpijn manquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Shayron heeft buikpijn....nu nog buikloop...lekker joh...
Crybabyquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha sukkel sjairon janken over de gegeven coins he
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt buikpijn man
[ afbeelding ]
Jolien heeft gezegd ik ben niet dom.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef BB-King het volgende:
Heeft Jolien dat echt gezegd tegen Chiara dat ze 3 van de roze kamer eruit wil werken?
O en iemand heeft waspoeder in Ali's puddingpot gegooid?
wat in puuding?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef BB-King het volgende:
Heeft Jolien dat echt gezegd tegen Chiara dat ze 3 van de roze kamer eruit wil werken?
Het wasmiddel heeft naast de vla gestaan, het is gewoon eetbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef BB-King het volgende:
Ze moeten zo een foto nabootsen voor een après-ski feestje.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
Krijgen ze nog drank en muziek,meestal toch na de live?
Super negatief mens, en erg jaloers.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen naar haar kunnen luisteren en haar dan oprecht leuk vinden. Mooie dame hoor, maar echt een slang. Getsie.
Apres ski party als ze een opdracht goed uitvoeren (als ik het goed gehoord heb)quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
ze krijgen straks een foto te zien, die moeten ze na maken, als dat lukt winnen ze een feestje. anders niet. dat verklapte geraldine vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze moeten zo een foto nabootsen voor een après-ski feestje.
Zal mij benieuwen of het gaat lukkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Apres ski party als ze een opdracht goed uitvoeren (als ik het goed gehoord heb)
Mag niet te leuk wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
nou dat hoop ik toch wel zeg!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Zal mij benieuwen of het gaat lukken
Wij mogen het vast niet zien
Nee gegarandeerd een streamlock.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Zal mij benieuwen of het gaat lukken
Wij mogen het vast niet zien
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee gegarandeerd een streamlock.
Hij is popi he,daarom vind ze hem nu geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:36 schreef tassie127 het volgende:
Chiara: Rob is er nog en Jason is er nog maw dan is het goed. Sinds wanneer is ze team Jason? Dacht dat die haar zo irriteerde..
Maar Geraldine zei dat we naar de stream moesten kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee gegarandeerd een streamlock.
Weeral die zelfde diagnose !quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Shayron heeft buikpijn....nu nog buikloop...lekker joh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt ze altijd maar als het puntje bij paaltje komt SLquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar Geraldine zei dat we naar de stream moesten kijken
En we trappen er elke keer weer in.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar Geraldine zei dat we naar de stream moesten kijken
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ias moet 3 postzakken valentijnspost voor Jason halen in de DBK
Toch zeker 2 van die 3 jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:40 schreef Jockari het volgende:
Volgende weken: Chayron er uit, Jolien er uit en dan Lindsey. En dan begint het echte spel.
oh wat enig , dat dit mag in de Cosquote:
Dat is mooi, dan kan hij elke dag post brengen bij Jasonquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "Misschien gewoon postweek"
rob heeft bij de post gewerkt. Dat ie dan alle klusjes mag doen in huis
van zijn gay vriends?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ias moet 3 postzakken valentijnspost voor Jason halen in de DBK
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
Oh ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:38 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hij is popi he,daarom vind ze hem nu geweldig
Waar zie jij bloemen staan? Beter lezen Marioquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
van zijn gay vriends?
bloemen kregen toch nur
meiden
Ik reageer op een screenshot van Chiara, de Ice Queen, indien je nog extra uitleg nodig had.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh wat enig , dat dit mag in de Cos
lkkr heur
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Ze kijken foto van Mies
Jolien : "uw moeder komt me zo bekend voor he"
Mies : "Mijn moeder is actrice geweest he"
Chiara : "Ja!"
Mies : "Nee"
Ik dacht dat ze Ias zeiquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:48 schreef Lillfex het volgende:
Chiara zegt nu dat Jason alles doorvertelt aan de andere kamer Hoe komt ze erbij
misschienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon en ias over dat rob heeft gezegd dat jolien misschien naar de kamer komt
ali er nu oook bij. streampie 2
Volgens mij ging dat niet over Jasonquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:48 schreef Lillfex het volgende:
Chiara zegt nu dat Jason alles doorvertelt aan de andere kamer Hoe komt ze erbij
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:47 schreef 36Chambers het volgende:
Rob zegt dat Jolien van kamer gaat wisselen??
Gaat ze eindelijk kleur bekennen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:47 schreef 36Chambers het volgende:
dan zou ze heel dom zijn, maar ze is niet eens naar chiara toegegaan nu nog dus hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:47 schreef 36Chambers het volgende:
Nee ze bedoelde iemand van hun kamer en Ian slaapt daar niet dus kan alleen Jason zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:50 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over Jason
Gaat als een lopend vuurtje. Heeft Charlotte het al gehoordquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon en ias over dat rob heeft gezegd dat jolien misschien naar de kamer komt
ali er nu oook bij. streampie 2
''Hij zit er gewoon bij en vertelt alles door aan zijn eigen kamer''quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee ze bedoelde iemand van hun kamer en Ian slaapt daar niet dus kan alleen Jason zijn
Dan is het mijn fout want ik hoorde hun eigen kamerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
''Hij zit er gewoon bij en vertelt alles door aan zijn eigen kamer''
Dat hoorde ik iig, en dat kan niet over Jason gaan
En Mich A die doet het ook en Ias nu ook dusquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:54 schreef ben34567 het volgende:
Jolien is de beste dubbel dubbelspion ooit
Zeker. We kunnen op camera haar bijna de hele dag volgen en wij hebben zelfs geen idee bij welk kamp ze hoort!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:54 schreef ben34567 het volgende:
Jolien is de beste dubbel dubbelspion ooit
Zou ze het zelf wel wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zeker. We kunnen op camera haar bijna de hele dag volgen en wij hebben zelfs geen idee bij welk kamp ze hoort!
Ach dat roept hij elke weekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Rob gaat mopperend een nieuwe week in. De knuppel door het hoenderhok vanaf morgen.
Als ie maar oppast, straks verrekt ie zijn schouderquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Rob gaat mopperend een nieuwe week in. De knuppel door het hoenderhok vanaf morgen.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
dat hoorte ik ook in de uitzendingquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Verschrikkelijk, dat is toch tenenkrommend om naar te kijken en te luisteren.. die man doet mij denken aan zo'n mopperkont uit de Muppet Showquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ie maar oppast, straks verrekt ie zijn schouder
aw,....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw,....
Rob de Haan en de hoenders
gekkie
Ze heeft ook mondhoeken die standaard naar beneden hangen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Eten of gegeten worden, en ze heeft honger
ik geloof ardappelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou wat eet ze dan vertel het ons is
Religieus geneuzel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
nee geen sjairon stream alsjeblieft come on
Met de vis en ….quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hebben nog geen aardappel gehad in BB huis
pudding ? met mes en gabel neequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee die hebben ze niet, ze at pudding uit een kommetje, nu klaar?
🤣🤣quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:08 schreef Jockari het volgende:
Jehovah's getuigen zijn bezig op Goplay-stream .
Gelukkig heeft ze de foto's nog🙄😮💨quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
pfff nu ook weer sjarlotte emo verhaal
Lekker !!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
bechamel makt mutti zu karfiol (bloemkoel)
Twijfel dat iemand Jason (de lange) er voorlopig durft op te zetten. Ze voelen wel dat hij steeds als eerste er terug staat.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:12 schreef Kayro het volgende:
Koffer uitpakken challenge...
Iedere week dat Jason erop staat
Timer aan 7 minuten
jason eet kwark, hele dikke yoghurtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef mario390 het volgende:
witte pudding ook nog niet gezien
wat jason et
Laten we het hopen, kreeg van dit clubje wel de indruk😉quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel dat iemand Jason (de lange) er voorlopig durft op te zetten. Ze voelen wel dat hij steeds als eerste er terug staat.
Wann kann ich kommen und mit dir essen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
bloemkol,schinken en bechamelsaus
Flauwekul Is niet waar Ja de blauwe kamer ergert zich aan hemquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Laten we het hopen, kreeg van dit clubje wel de indruk😉
Heb ook wel goede hoop dat ze het nu snappen. Maar kan hij idd ook weer om gebruikt worden!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Laten we het hopen, kreeg van dit clubje wel de indruk😉
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef Kayro het volgende:
Alert!!
Meestal heeft Bart onder zijn jeans geen onderbroek aan!
ja wens hem de flotte ottoquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jason eet kwark, hele dikke yoghurt
Chiara helpt, zoekt nieuwe vrienden😉😁quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Flauwekul Is niet waar Ja de blauwe kamer ergert zich aan hem
in aprilquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wann kann ich kommen und mit dir essen?
Idem dito hier. Ben getrouwd maar bewust niet voor de kerk. Kinderen ook niet gedoopt of vormsel. Wel leuke feestjes gehouden in de plaats. Er kwam zelfs een zanger Rob Groendendijk... grapje.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:15 schreef tassie127 het volgende:
Al dat religieus geneuzel. Ik ben niet gedoopt en heb dus ook mijn kinderen niet laten dopen. Moesten we vorige maand naar een vormsel. Zegt mijn dochter: Pfft mama ik ben blij dat je ons niet hebt laten dopen. Al die drama!😇
Alles of nietsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:18 schreef rinardo het volgende:
race tegen de klok , koffer uitruimen in 7 minuten
Bomkoffer lukte ook met ruim tijd over🤣🤣quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:18 schreef rinardo het volgende:
race tegen de klok , koffer uitruimen in 7 minuten
Hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idem dito hier. Ben getrouwd maar bewust niet voor de kerk. Kinderen ook niet gedoopt of vormsel. Wel leuke feestjes gehouden in de plaats. Er kwam zelfs een zanger Rob Groendendijk... grapje.
Is ingehuurd door BB als de Mol.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:20 schreef Krambo het volgende:
Chiara, die 2 dagen geleden nog zei dat ze zich aan alles ergert wat die Jason doet of zegt, gaat nu samen met hem zijn koffer uitpakken
Kan vreemd verkeren?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:20 schreef Krambo het volgende:
Chiara, die 2 dagen geleden nog zei dat ze zich aan alles ergert wat die Jason doet of zegt, gaat nu samen met hem zijn koffer uitpakken
Tis een beetje haar irritante broertjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:20 schreef Krambo het volgende:
🤣🤣quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:21 schreef marky het volgende:
[..]
Tis een beetje haar irritante broertje
als het mislukt Chiara exitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:20 schreef mario390 het volgende:
is de kofferaktie gespelt
of en opdracht?
?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:20 schreef mario390 het volgende:
is de kofferaktie gespelt
of en opdracht?
Ik vind het nog steeds een prachtige vrouw om te zien, maar qua karakter heeft ze voor mij echt wel afgedaan inmiddels. En ik was echt fan toen ze binnenkwam. Maar ieder zijn eigen ding uiteraard.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij mag van mij nog even blijven.
ja iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron die zakken kunnen ook met kranten gevuld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:24 schreef Jockari het volgende:
Liedje voor JacquelinePas je op, straks trekt die struisvogel zijn kop weer uit de pot met zand van JakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij zit rob dbk loop ik achter?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:25 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god, Bart begint nog een keer over de verjaardag van zijn dochter. Ik begin ook klaar te worden met die man.
Rob begint ook nog eens over zijn kleindochter, dat ie het misschien eerder had moeten roepen. Ja misschien een week eerder
Ik loop achter vanwege opnemen van nog wat leuke stukjes. ben bijna bijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bij mij zit rob dbk loop ik achter?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:08 schreef Jockari het volgende:
Jehovah's getuigen zijn bezig op Goplay-stream .
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:24 schreef Jockari het volgende:
Liedje voor Jacquelineengl.version is helemal beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er niks aan doen maar heb geen hekel aan Chiara. Ze speelt het spel hard maar is geen slecht persoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:28 schreef Lillfex het volgende:
Deze week word het Mich an Chiara week wedden?
Ik heb ook geen hekel aan haar, ik vind haar ook geen slecht persoon, maar ik kan slecht tegen mensen die zo'n spel zo kunnen spelen, want dat moet toch in je karakter liggen. Daarom zou ik overigens ook niet geschikt voor zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen maar heb geen hekel aan Chiara. Ze speelt het spel hard maar is geen slecht persoon.
Ik niet. En ik heb ze constant beiden open (eentje met het geluid uit, anders word je gek).quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:33 schreef tassie127 het volgende:
Misschien even een beetje een ot vraagje maar hebben er meer mensen last van haperende of vastlopende streams op Videoland sinds deze week?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:33 schreef tassie127 het volgende:
Misschien even een beetje een ot vraagje maar hebben er meer mensen last van haperende of vastlopende streams op Videoland sinds deze week?
Ja Videoland geeft ook hier problemen. Ik heb wel 2 streams tegelijk, maar ik moet zeker 3 of 4x per dag heel de browser sluiten en opnieuw openen. Dat lost het voor jou misschien ook op.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:33 schreef tassie127 het volgende:
Ik kijk gewoon via een laptop met win10quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]kijk hier in combinatie met Apple TV
Ja hij heeft dan ook aan dat hij niet kan refreshen omdat de pagina niet reageert. Is pas sinds deze weekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja Videoland geeft ook hier problemen. Ik heb wel 2 streams tegelijk, maar ik moet zeker 3 of 4x per dag heel de browser sluiten en opnieuw openen. Dat lost het voor jou misschien ook op.
ja freaky had ook al problemen. ik ook al. ik vermoed dat er iets niet goed zit bij videoland. lijkt inderdaad sinds afgelopen week te zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:34 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via een laptop met win10
Klopt heb ik ook. Is Firefox. Zeker als je de terugspoel functie misschien gebruikt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:35 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja hij heeft dan ook aan dat hij niet kan refreshen omdat de pagina niet reageert. Is pas sinds deze week
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja freaky had ook al problemen. ik ook al. ik vermoed dat er iets niet goed zit bij videoland. lijkt inderdaad sinds afgelopen week te zijn.
Beidequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Betekent dat dat er iets staat te gebeuren? Of word je gewoon blij van batterijen? haha.
Ik ook !quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil zijn rug gekieteld hebben voor Valentijn door Chiara
Contact opnemen met Videoland, heb ik ook al gedaan maar reageren niet. Misschien als meerdere hier dat doen dat het meer effect gaat hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:37 schreef tassie127 het volgende:
Thanks allemaal. Zijn er dus meerdere met problemen. Weet dat mijn internet hier niet heel erg stabiel is, maar het was idd alleen Videoland met problemen deze week. Dus vond het al vreemd. Maar dan is het nu duidelijk ☺
Geen problemen mee, Windows laptop en chrome loopt soepelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:33 schreef tassie127 het volgende:
Nee gewoon Chromequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook. Is Firefox. Zeker als je de terugspoel functie misschien gebruikt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Beide
Zo komt dan de aankondiging van het nieuwe weekthema
Als parttime zendertechnicus wordt ik altijd blij van een batterij wissel
Heb ook al geklaagd en zelfs een UTP Kabel gelegd vanaf de router naar de Apple TVquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Contact opnemen met Videoland, heb ik ook al gedaan maar reageren niet. Misschien als meerdere hier dat doen dat het meer effect gaat hebben.
Ik vind dat ze niet altijd even slim aanpakt maar ze heeft af en toe opmerkingen dat ik echt moet lachen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen maar heb geen hekel aan Chiara. Ze speelt het spel hard maar is geen slecht persoon.
Ja hier win10 en Chrome maar stottert heel erg en loopt vast. Overigens niet alleen de streams maar ook andere programma’s op Videoland! YouTube, Netflix, Prime en Disney+ werken prima!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen problemen mee, Windows laptop en chrome loopt soepel
Hier dezelfde situatie en bekabeld maar mijn Apple TV doet het vooralsnog prima, maar kijk niet heel vaak naar de streams via mijn Apple TV.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ook al geklaagd en zelfs een UTP Kabel gelegd vanaf de router naar de Apple TV
en Ali er nog bij !quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
Mich, Chiara en jason geven leuke vibes af. Als die nou gewoon een clubje vormen wat overal verder schijt aan heeft.
Ja graag!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
Mich, Chiara en jason geven leuke vibes af. Als die nou gewoon een clubje vormen wat overal verder schijt aan heeft.
nooit, werkt super, heel de dag 2 streams aanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:33 schreef tassie127 het volgende:
Kan ik volgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
Ja ik kan geen utp leggen. Heb alleen WiFi maar de rest werkt prima behalve Videoland. Maar zie nu dat er dus meer problemen mee hebben dus ligt niet aan mijn verbinding. Dus ik weet genoeg en kunnen we weer OnTopic!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hier dezelfde situatie en bekabeld maar mijn Apple TV doet het vooralsnog prima, maar kijk niet heel vaak naar de streams via mijn Apple TV.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:44 schreef ben34567 het volgende:
Mich; Chiara en Jason zijn toch een veel leuker team om tot in de finale te hebben dan Charlotte; Lindsey en Chayron pfff. Hoop dat de kijker bijdraait
Nou ik draai niet bij Vind de blauwe kamer op Jason na sum kotsenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:44 schreef ben34567 het volgende:
Mich; Chiara en Jason zijn toch een veel leuker team om tot in de finale te hebben dan Charlotte; Lindsey en Chayron pfff. Hoop dat de kijker bijdraait
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:44 schreef Jockari het volgende:
Het is zaterdagnacht. Dus deze moet kunnen. Wie van de jeugd kent deze nog ? Geen enkele jonge Belg volgens mij.Ik ken die maar ben ook geen jonge Belg😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zaterdagnacht. Dus deze moet kunnen. Wie van de jeugd kent deze nog ? Geen enkele jonge Belg volgens mij.Mijn grote heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zaterdagnacht. Dus deze moet kunnen. Wie van de jeugd kent deze nog ? Geen enkele jonge Belg volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu klaarstaan voor skipika achter sl
We gaan het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou ik draai niet bij Vind de blauwe kamer op Jason na sum kotsen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]Spijtig genoeg nooit live gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu klaarstaan voor skipika achter sl
Blijf live kijken en volg de streams na de liveshowquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:44 schreef Krambo het volgende:
De onvermijdelijke zaterdagavond streamlock
voetbalkijk momentje
Ik ben dan ook niet meer de jongste belg hier.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik ken die maar ben ook geen jonge Belg😂
Ja dit dus en dan gebeurt er niks of een SLquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Blijf live kijken en volg de streams na de liveshow
inleiding nieuw themaweek toch ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:50 schreef engine het volgende:
Ze zitten weer allemaal ergens op te wachten. Gaat weer uren duren en we mogen vast niks zien.
+1quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:44 schreef ben34567 het volgende:
Is al gedaan in 5:30 minuut door Jason en Chiaraquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:52 schreef Ireth het volgende:
Rob pakt zijn koffer maar weer uit, zal Jason wel woensdag pas gaan doen
jason heeft samen met Chiara een race tegen de klok gedaan , in 5 minuten was zn hele koffer uitgepaktquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:52 schreef Ireth het volgende:
jason is al klaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:52 schreef Ireth het volgende:
Zou me niks verbazen.....vindt het stel zo niet kloppen.....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:28 schreef Lillfex het volgende:
Deze week word het Mich an Chiara week wedden?
mandarinen eten?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft jarenlang ervaring met mandarijnen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is al gedaan in 5:30 minuut door Jason en Chiara
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
jason heeft samen met Chiara een race tegen de klok gedaan , in 5 minuten was zn hele koffer uitgepakt
quote:
✋️ Jason heeft alles binnen 5 minuten in de kast gekregen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:52 schreef Ireth het volgende:
M8jn god chayron die ff meld dat ze het veilig moeten doen🙄😮💨quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
Mimi hoopt dat Chi deze nacht na haar pisje bij hem in bed stapt !
Kan hij lang wachten denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
dat zegt hij nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:58 schreef Jockari het volgende:
Ik ben helemaal geen Belg😂😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet meer de jongste belg hier.
Je weet het nooitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze nu nog daaraan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |