echt buikpijn manquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Shayron heeft buikpijn....nu nog buikloop...lekker joh...
Crybabyquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha sukkel sjairon janken over de gegeven coins he
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt buikpijn man
[ afbeelding ]
Jolien heeft gezegd ik ben niet dom.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef BB-King het volgende:
Heeft Jolien dat echt gezegd tegen Chiara dat ze 3 van de roze kamer eruit wil werken?
O en iemand heeft waspoeder in Ali's puddingpot gegooid?
wat in puuding?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef BB-King het volgende:
Heeft Jolien dat echt gezegd tegen Chiara dat ze 3 van de roze kamer eruit wil werken?
Het wasmiddel heeft naast de vla gestaan, het is gewoon eetbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef BB-King het volgende:
Ze moeten zo een foto nabootsen voor een après-ski feestje.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
Krijgen ze nog drank en muziek,meestal toch na de live?
Super negatief mens, en erg jaloers.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:31 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen naar haar kunnen luisteren en haar dan oprecht leuk vinden. Mooie dame hoor, maar echt een slang. Getsie.
Apres ski party als ze een opdracht goed uitvoeren (als ik het goed gehoord heb)quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
ze krijgen straks een foto te zien, die moeten ze na maken, als dat lukt winnen ze een feestje. anders niet. dat verklapte geraldine vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:34 schreef lonneberga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |