Als ik Rupi was had ik me toch een partijtje zitten lullen hey!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dan op slechte kaarten voor martin
Ahh dan snap ik hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een verzameling blokhakken , ik houwdurvan
Worden zo niet dronkenquote:
Bern zit al 6 maanden op een onbewoond eiland met Sasha, alleen Sasha ontsnapt af en toe nog eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft verder ook niemand dan Sas En Wanda
Of Zoequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Komop Marciano, zuip een beetje door en ga plezier maken met Wendy![]()
Geen idee maar dat van Janet kwam ineens door de muziek heen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
moeten ze allemaal 1 voor 1 batterijwisselen?
ja daarna Matinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar dat van Janet kwam ineens door de muziek heen.
Er gebeurde wel wat iddquote:
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daarna Matin
en daarna Rupie
die waren bijna het hele nummer in beeldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef lojanda het volgende:
I Kissed a Girl and I liked it van Katy Perry
Waarom nu geen beelden van Kenzy en Mirthe..
Komt omdat hij wit is op haar hele blanke huid (denk ik)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft best leuke truitjes maar dit is niet 1 die haar heel mooi staat
deze lijkt ook wat strakkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt omdat hij wit is op haar hele blanke huid (denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |