Denk het niet. Maar ik voel me alsof er 70k mensen over me heen zijn gelopenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Veel bezoek![]()
Is er nog iets wat we moeten terugkijken van vannacht?
Ik vind het niet zo'n heel boeiend standaard airplay lijstje eigenlijk.quote:
Schrijf hem in voor een computercursusquote:Op maandag 13 februari 2023 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega tegen over me is irritant bezig. Hij doet steeds iets waardoor hij een Windows-foutmelding krijgt, dus ik hoor de hele tijd dat plingetje.
Volgend jaar ga ik wel proberen tot 2:30 te kijken. Ik wou mijn verdere herstel en werk niet ondermijnenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:32 schreef NailQueen het volgende:
Het is eigenlijk wel jammer dat ik het niet met mijn collega's kan hebben over de Super Saturday en San Remo. Het is te moeilijk uit te leggen waarom ik om 02.30 uur nachts nog naar de Italiaanse tv zat te kijken
De mol of een nepmol?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega tegen over me is irritant bezig. Hij doet steeds iets waardoor hij een Windows-foutmelding krijgt, dus ik hoor de hele tijd dat plingetje.
Ik vind het leukquote:Op maandag 13 februari 2023 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n heel boeiend standaard airplay lijstje eigenlijk.
Ik heb hier moeite mee.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:24 schreef Fred_B het volgende:
Er is een stemwijzer voor Zuid-Holland blijkbaar
https://www.zuid-holland.mijnstem.nl/#!/
Bij mij kwam het CDA als winnaar uit de bus. Op zich geen verrrassing, want ik ben natuurlijk groot fan van Wop en zijn team.![]()
Het was wel nipt. CDA 68%, tegen VVD 67% en SGP 63%. Je kan ook niet echt met gewichten werken, dus het weegt nogal door in het voordeel van het CDA wat ik op vrij onbenullige punten als permanente bewoning van vakantiehuisjes of het tijdstip van brugopeningen vind.
Ook even ingevuld. Bij mij komt PvdA, GL bovenaan met 68%quote:Op maandag 13 februari 2023 11:24 schreef Fred_B het volgende:
Bij mij kwam het CDA als winnaar uit de bus. Op zich geen verrrassing, want ik ben natuurlijk groot fan van Wop en zijn team.![]()
Het was wel nipt. CDA 68%, tegen VVD 67% en SGP 63%. Je kan ook niet echt met gewichten werken, dus het weegt nogal door in het voordeel van het CDA wat ik op vrij onbenullige punten als permanente bewoning van vakantiehuisjes of het tijdstip van brugopeningen vind.
Ik heb: D66 en PvdA (78%) en GroenLinks (77%). Die schuifjes zijn alleen irritant, soms ben ik het er best mee eens dus zet je hem ergens halverwege tussen neutraal en helemaal mee eens. Als een partij dan juist het schuifje op "helemaal mee eens" zet dan wijken we af terwijl we misschien hetzelfde vindenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:24 schreef Fred_B het volgende:
Jij kan zo veel moeite hebben als je wil, maar dit is gewoon een dijk van een team, onder bezielende leiding van de immer bevlogen Meindert Stolk (foto gemaakt tijdens de laatste minuut van Nederland-Argentinië)quote:
Tea ziet er ook wel echt uit als een Tea.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij kan zo veel moeite hebben als je wil, maar dit is gewoon een dijk van een team, onder bezielende leiding van de immer bevlogen Meindert Stolk (foto gemaakt tijdens de laatste minuut van Nederland-Argentinië)
[ afbeelding ]
Of anders stem je op de eerst vrouw op de lijst Tea:
[ afbeelding ]
Of de altijd goed gesoigneerde Cor Kromhout:
[ afbeelding ]
Het gaat nog moeilijk worden om een favoriet te kiezen.
Alleen de muziek of ook de outfits?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:57 schreef Momo het volgende:
Lijkt erop dat EBU inzending Kroatie heeft goed gekeurd
Nou alles, want het live optreden uit Dora staat op de Eurovision YouTube pagina nu en hun ook als deelnemers op Eurovision.tv in die outfits.quote:
Wel van de IceTea Green?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik geen fan van.
Dit doet me fysiek pijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij kan zo veel moeite hebben als je wil, maar dit is gewoon een dijk van een team, onder bezielende leiding van de immer bevlogen Meindert Stolk (foto gemaakt tijdens de laatste minuut van Nederland-Argentinië)
[ afbeelding ]
Of anders stem je op de eerst vrouw op de lijst Tea:
[ afbeelding ]
Of de altijd goed gesoigneerde Cor Kromhout:
[ afbeelding ]
Het gaat nog moeilijk worden om een favoriet te kiezen.
Als mensen het ESF al een groot circus vinden, dan is dit een goed voorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:57 schreef Momo het volgende:
Lijkt erop dat EBU inzending Kroatie heeft goed gekeurd
Toch jammer, want er zaten recent oprecht meerdere goede nummers tussen waarmee je ze om de oren kon slaanquote:Op maandag 13 februari 2023 14:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als mensen het ESF al een groot circus vinden, dan is dit een goed voorbeeld.
"Maar vorig jaar ofzo had nog een band met monsters uit Finland gewonnen en een man met de baard het jaar ervoor! "quote:Op maandag 13 februari 2023 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch jammer, want er zaten recent oprecht meerdere goede nummers tussen waarmee je ze om de oren kon slaan
"Weet je wat ik een goed nummer vind? Euphoria! Maar ja, zoiets hoor je nooit op het ESF"quote:Op maandag 13 februari 2023 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
"Maar vorig jaar ofzo had nog een band met monsters uit Finland gewonnen en een man met de baard het jaar ervoor! "
"Ik ben meer van de klassiekers, zoals Celine Dion. Dat zou zo'n festival pas echt een kwaliteitsimpuls geven."quote:Op maandag 13 februari 2023 14:28 schreef H_T het volgende:
[..]
"Weet je wat ik een goed nummer vind? Euphoria! Maar ja, zoiets hoor je nooit op het ESF"
"Ze sturen nooit meer van die leuke artiesten naar het songfestival zoals de Dolly Dots"quote:Op maandag 13 februari 2023 15:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
"Ik ben meer van de klassiekers, zoals Celine Dion. Dat zou zo'n festival pas echt een kwaliteitsimpuls geven."
"Heel soms zit er nog iets goeds tussen. Zoals dat nummer van een paar jaar geleden, ein bisschen frieden"quote:Op maandag 13 februari 2023 14:28 schreef H_T het volgende:
[..]
"Weet je wat ik een goed nummer vind? Euphoria! Maar ja, zoiets hoor je nooit op het ESF"
"Eigenlijk zouden we die Duncan Laurence eens moeten sturen, die doet het echt heel goed op TikTok!"quote:Op maandag 13 februari 2023 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
"Ze sturen nooit meer van die leuke artiesten naar het songfestival zoals de Dolly Dots"
Dan is dan weer niet iets wat mijn tante zou zeggenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
"Eigenlijk zouden we die Duncan Laurence eens moeten sturen, die doet het echt heel goed op TikTok!"
"De Toppers verkopen ieder jaar vier de ArenA uit, dat moet dan toch ook wel scoren op het ESF?"quote:Op maandag 13 februari 2023 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
"Ze sturen nooit meer van die leuke artiesten naar het songfestival zoals de Dolly Dots"
Praag is best mooiquote:Op maandag 13 februari 2023 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)et-langer-verstoppen
Ze zijn goed bezig daar in Tsjechië. Nu alleen even uitzoeken of Jakub nog single is.
Wop, wop.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:24 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:31 schreef ijs_beer het volgende:
Stemwijzer Noord-Brabant maar ingevuld.
1) 50 plus. 70%
Dat verklaart een hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wazeggiequote:
Jij komt vast uit de ijs_tijd hihahiquote:Op maandag 13 februari 2023 17:34 schreef ijs_beer het volgende:
Niet alleen een zeur_beer, maar een ouwe zeur_beer nu dus
1) 50 plus. 70%
Jij bent 70% 50+ en 30% 50-?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef NailQueen het volgende:
En hebben we maandag de 13de een beetje overleefd?
1) 50 plus. 70%
ok, boomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
ho, hoquote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik kan jullie eventueel wel een samenvatting geven van de politieke verhoudingen hier, scheelt weer met Stemwijzers moeten invullen:
@:Fred_B en @:Luctor.et.Emergo leunen naar rechts.
De rest leunt naar links tot behoorlijk links.
@:Meke is zo links dat Marx ervan zou zeggen dat het wel wat minder mag.
Ik geloof niet dat dat de zaak verandert.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ho, ho
Ik heb nog geen stemwijzer ingevuld
Voor m'n gevoel is het toch nog niet helemaal compleetquote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik kan jullie eventueel wel een samenvatting geven van de politieke verhoudingen hier, scheelt weer met Stemwijzers moeten invullen:
@:Fred_B en @:Luctor.et.Emergo leunen naar rechts.
De rest leunt naar links tot behoorlijk links.
@:Meke is zo links dat Marx ervan zou zeggen dat het wel wat minder mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |