Hoe weet jij dat Sportfreak?quote:Op zondag 12 februari 2023 20:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is toch uit Liefdeskapitein?
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo?quote:Op zondag 12 februari 2023 20:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa doe je mee H_T? En niemand die merkt wat we doeeeenn....
Toen hadden ze nog liedjes met goede tekstenquote:
Die bestaan nog steedsquote:Op zondag 12 februari 2023 20:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog liedjes met goede teksten![]()
Ken je klassiekersquote:Op zondag 12 februari 2023 20:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van Afrika tot aan Amerika, vanaf de Himalaya tot in de woestijnquote:Op zondag 12 februari 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
't Is feest in New York en in St. Tropez
Geen idee. Ik weet dat het uit van die liedjes komt met dubbelzinnige teksten.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Doe de hippie shake. Doe het links. Doe het rechts. En shake je blij!quote:Op zondag 12 februari 2023 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Van Afrika tot aan Amerika, vanaf de Himalaya tot in de woestijn
Wat een sprookjesverhaalquote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doe de hippie shake. Doe het links. Doe het rechts. En shake je blij!
En je mag ons met een zoen betalenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doe de hippie shake. Doe het links. Doe het rechts. En shake je blij!
Ik weet niet hoe het komt. Maar heel de wereld rond doen we dit dansje ooit allemaal.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een sprookjesverhaal
Zijn we niet allemaal, Unicorns en dolfijnen!
J. Epstein, Prins Bernhard, Prince Andrew en 69 anderen vinden dit leukquote:
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden en jij mag me verslinden.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Avec moi dans tes bras, tout est magnifique.
Het wordt een mooie zomer want de hele stad begint te zingen als Gigi voor ons danst.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden en jij mag me verslinden.
3 Biggetjes aan de top bij de politiequote:Op zondag 12 februari 2023 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt een mooie zomer want de hele stad begint te zingen als Gigi voor ons danst.
Ik ga er wel aan beginnen maar weet nog niet zeker of ik 'm helemaal kijk. Chiefs zullen denk ik wel gaan winnen met Mahomes maar ik hoop op een vermakelijke wedstrijd!quote:Op zondag 12 februari 2023 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Zo. net thuis van een dagje Groningen. De superbowl gaat zo beginnen, maar dat houd ik tegenwoordig toch niet meer vol, dus ga ik er niet eens aan beginnen
Ik zet het denk ik wel even aan als ik thuis ben omdat ik dan toch niet direct kan slapen, maar ik denk niet dat ik de half time show ga reddenquote:Op zondag 12 februari 2023 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Zo. net thuis van een dagje Groningen. De superbowl gaat zo beginnen, maar dat houd ik tegenwoordig toch niet meer vol, dus ga ik er niet eens aan beginnen
Zo, jouw slaapschema is helemaal naar de vaantjes hè?quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef Em31 het volgende:
Die aliens wilden ook gewoon naar de Super Bowl, maar werden meteen neergeschoten door een F-16.
Ja echt jaquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, jouw slaapschema is helemaal naar de vaantjes hè?
Nuquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Em31 het volgende:
Veel plezier met Super Bowl Rihanna kijken, hoe laat begint het?
Ohquote:Op maandag 13 februari 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
NuRihanna heb ik dan weer minder mee inderdaad maar gelukkig duur dat maar een klein kwartiertje.
Nee, coin toss is net geweest en dan zo de aftrapquote:Op maandag 13 februari 2023 00:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohdat valt me mee, dacht 3 uur ofzo pas
Ik ga toch maar proberen te slapen, dat lijkt me wat verstandiger.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:43 schreef Strani het volgende:
Anders kijk je gezellig mee, gaan we hier tot 4 uur over de Super Bowl posten en moeten de mensen morgen helemaal chagrijnig al onze posts doorploegen op kantoor
Jawel maar ook heel saai Emquote:Op maandag 13 februari 2023 00:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga toch maar proberen te slapen, dat lijkt me wat verstandiger.
Dat had ik niet achter haar gezochtquote:Op maandag 13 februari 2023 00:29 schreef Strani het volgende:
De Super Bowl is dit jaar trouwens in @:Arizona .
Het is een beetje San Remo. Je hebt vier kwarten van vijftien minuten, maar god weet hoe lang het in de praktijk duurtquote:Op maandag 13 februari 2023 00:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohdat valt me mee, dacht 3 uur ofzo pas
Ze laten hem nu zien op de Amerikaanse TVquote:Op zondag 12 februari 2023 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Over Superbowl gesproken, de Disneyreclame zorgt voor kippenvel
[ twitter ]
Dat lijkt mij best zwaar op de maag liggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:29 schreef Strani het volgende:
De Super Bowl is dit jaar trouwens in @:Arizona .
Veel bezoekquote:Op maandag 13 februari 2023 07:58 schreef Arizona het volgende:
Nou dat was een zware nacht! Druk ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |