Nee hoor, vind ik ook. Maar ik vond vorig jaar dan ook echt heel erg matig.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou wel wel een onpopulaire mening hebben dat ik dit jaar al beter vind dan vorig jaar. Alleen Kroatië, Roemenië en Letland zijn echt om te janken. Misschien dat Oostenrijk daar ook nog bij komt.
Maar deze discussie had je ook prima een jaar geleden kunnen voeren. Toen waren er ook al matige keuzes gemaakt (Israël, Bulgarije, Noord-Macedonië, Slovenië, Malta etc.)
Ik ook. Maar het ís gewoon ook zo vergelijkbaar. Net als je denkt dat het niet erger kan, doet ie er nóg een tandje bijquote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké bedankt nu voel ik me aangesproken.
Volgend jaar Maan en Rolf Sanchez sturen met een liedje van Armin van Buuren.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké bedankt nu voel ik me aangesproken.
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar Maan en Rolf Sanchez Goldband sturen met een liedje van Armin van Buuren.
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar Maan en Rolf Sanchez Jaap Reesema sturen met een liedje van Armin van Buuren.
Gezelligheid belangrijker dan Eurovision? Hoe kan dit wat is dit leg uit hoe durf je.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef Arizona het volgende:
Ik heb niets meegekregen van Super Saturday verder, had een gezellige avond met dochter en New Mexico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Wat heerlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef Arizona het volgende:
Ik heb niets meegekregen van Super Saturday verder, had een gezellige avond met dochter en New Mexico
quote:Op zondag 12 februari 2023 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoo jij hebt er geen gras over laten groeien
Nou ja, de afleveringen zijn vrij kort, dus daar ga je best snel doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heeft @TheVulture de juiste topic titel gekozen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:25 schreef zorro28 het volgende:
Als ik de TT zie voel ik me plots Oya Lélé
Ik krijg zin om naar K3 te luisterenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:25 schreef zorro28 het volgende:
Als ik de TT zie voel ik me plots Oya Lélé
Ga je gangquote:Op zondag 12 februari 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg zin om naar K3 te luisteren
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang het maar de echte is en niet één van de neppe opvolgers.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou die doen het prima hoor. Niets mis meequote:Op zondag 12 februari 2023 20:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zolang het maar de echte is en niet één van de neppe opvolgers.
Waar krijg je een medaille opgespeld?quote:Op zondag 12 februari 2023 20:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
DOE HET NOG EEN KEER ZO OYA LELE. ZING MET ONS MEE OYA OLEEEE![]()
oeh la laquote:Op zondag 12 februari 2023 20:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa doe je mee H_T? En niemand die merkt wat we doeeeenn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |