Je bedoelt dat dit clubje lesbische vrouwen verantwoordelijk is voor geweld tegen transgenders? Hoe precies dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is haar met de LGB alliance
[ afbeelding ]
Omdat ze transgender haat promoten, gok ik. Ik ben niet een van de vele instanties die dat zeggen.quote:
Ok, ik zie geen haat in die groep. Het woordje haat wordt de laatste jaren ook veel te makkelijk gebruikt. Het er niet mee eens zijn is meteen haat bij sommigen schijnbaar.quote:
Maar bij jouw krijg ik het gevoel dat jij het eens bent met dat kleine groepje. En dat begrijp ik dan weer niet goed.quote:
Proud Boys hebben gewoon een tegengestelde mening in het democratiedebat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit clubje lesbische vrouwen verantwoordelijk is voor geweld tegen transgenders? Hoe precies dan?
Ik zie ze in dat rapport in een heel rijtje staan, van vrij brave belangengroepjes tot foute clubs als de Proud Boys. Lijkt alsof ze iedereen met een tegengestelde mening in het transgenderdebat op één hoop hebben gegooid en ze vervolgens collectief verantwoordelijk gemaakt voor geweld.
Ik ken ze niet? vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze transgender haat promoten, gok ik. Ik ben niet een van de vele instanties die dat zeggen.
JK Rowling heeft het de laatste tijd haar levenstaak gemaakt het leven van transgenders zuur te maken. Ik ga geen game kopen waar zij royalties voor krijgt. Lijkt me niet een erg moeilijke gevolgtrekking.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar bij jouw krijg ik het gevoel dat jij het eens bent met dat kleine groepje. En dat begrijp ik dan weer niet goed.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Proud Boys hebben gewoon een tegengestelde mening in het democratiedebat.
Mmm ik heb een worgen char in WoWquote:Een character creator in zo'n spel kan mensen helpen om te experimenteren met hun identiteit.
Je komt nog steeds niet verder dan wat gebral zonder enige vorm van daadwerkelijke onderbouwing voor je claims.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze transgender haat promoten, gok ik. Ik ben niet een van de vele instanties die dat zeggen.
Ja? Lijkt me wiedes. Haat is een sociaal construct.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar hoe maakt dat de LGB tot eenzelfde club dan? Omdat een of ander leipo ze in hetzelfde rijtje zet?
Maar noem eens concrete voorbeelden dan? ik weet enkel dat ze een paar keer dingen erover heeft gezegd op twitter.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:54 schreef speknek het volgende:
[..]
JK Rowling heeft het de laatste tijd haar levenstaak gemaakt het leven van transgenders zuur te maken. Ik ga geen game kopen waar zij royalties voor krijgt. Lijkt me niet een erg moeilijke gevolgtrekking.
Misschien koop ik hem wel een keer tweedehands, maar hij lijkt me eigenlijk vrij mid.
Jawel hoor, de onderbouwing daarvan had ik al gegeven, jij hebt er natuurlijk geen enkele interesse in, want jij hebt je mening nooit van enig onderzoek af laten hangen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je komt nog steeds niet verder dan wat gebral zonder enige vorm van daadwerkelijke onderbouwing voor je claims.
Je hebt wat vage linkjes over groeperingen geplaats zonder dat daar enige link wordt gelegd met Rowling en een foto van wat lijkt een gezellige verjaardag.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor, de onderbouwing daarvan had ik al gegeven, jij hebt er natuurlijk geen enkele interesse in, want jij hebt je mening nooit van enig onderzoek af laten hangen.
Waar promoot ze die haat nou?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze heeft er schijnbaar haar levenstaak van gemaakt maar een paar eenvoudige en duidelijke voorbeelden blijven voorlopig uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:03 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Waar promoot ze die haat nou?
De aap komt uit de mouw.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik bedoel het lijkt me duidelijk dat je niet moet hebben dat teveel mensen er een hele foute mening op na houden,
You go girl !quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:54 schreef speknek het volgende:
[..]
JK Rowling heeft het de laatste tijd haar levenstaak gemaakt het leven van transgenders zuur te maken. Ik ga geen game kopen waar zij royalties voor krijgt. Lijkt me niet een erg moeilijke gevolgtrekking.
Misschien koop ik hem wel een keer tweedehands, maar hij lijkt me eigenlijk vrij mid.
Koop er ook een voor mij in je nobele strijdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:05 schreef Gehrman het volgende:
Die game krijgt wel erg goede reviews zo te zien. Vanavond maar eens even halen om zo Rowling te supporten in haar strijd tegen de trans sekte.
Je bent vooral aan het gokken jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zei 'girl'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |