Ik vind die blote buiken echt vreselijk. Dit heeft wel iets.quote:
Dat is toch pas over 4 dagen?quote:
Ja. Dan zijn die ballonnen wel weer half leeg, snap hem ook niet zoquote:
Oh daarquote:
Beetje wedden hoe lang ..quote:
Uto2quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zag die er ook alweer uit? Was het Uto 1 of 2
Ok ja dat heb ik niet echt gevolgd, alleen die bokworst was grappigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Uto2
Dat was toen, dit is nu
https://www.instagram.com/jordienair/
[ afbeelding ]
https://pers.bnnvara.nl/b(...)s-valentijn-special/
Bokworst vond ik zo'n engerd, door hem was ik toen meteen weer afgehaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ja dat heb ik niet echt gevolgd, alleen die bokworst was grappig
Raar mannetjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
Die zit ook nog af en toe op Insta zie ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha ja dat was een product.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bokworst vond ik zo'n engerd, door hem was ik toen meteen weer afgehaaktben er uiteindelijk veel later weer gaan volgen maar ook niet meer zoals Utopia1 hoor, dat bleef het leukste( in het begin vooral haha)
Klopt, hheb ik ook wel eens naar terug zitten zoeken. nergens meer te vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
Ik vind het jammer dat ik Patje niet terug kan vinden
Ja die is tofquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, hheb ik ook wel eens naar terug zitten zoeken. nergens meer te vinden.
Dit is mijn favo van dit moment
Vind hem zo cute![]()
[ afbeelding ]
Zou hij in mijn achtertuin passenquote:
Hij zit nog op linked inquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind hem zo cute , Bix![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dat is denk ik al heel lang niet meer uptodate. Tis en blijft net Bertquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit nog op linked in![]()
[ afbeelding ]
Met die subtiele unibrow
Ik zeg F Uquote:
Hij is mooi hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah en bambiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com/p/Coo6YwfjZqz/
Even aanklikken voor het filmpje
Ik denk dat die spruit genoeg kleren heeft
Ja prachtigquote:
Prachtige beesten, In Cuijk loopt daar zo'n kudde in een bepaald gebiedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij kamperen in Afferden(vaste plaats), Maasduinen en daar heb je kuddes Galloway runderen, kun je tussen lopen (afstand 25 meter) wat wij dus doen, best griezeling maar o zo mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja prachtigen door die ogen en die pluk haar ook zo, lieve uitdrukking, ik wil hem ook
Foto van Ruud
[ afbeelding ]
Bekende dame toch? Oh ik zie het al. Robin en Huub is wat vatsigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:53 schreef pullup het volgende:
Hey leuk hij is er ook weer![]()
[ afbeelding ]
Houd nog steeds van mooi rood vlees
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bekende dame toch? Oh ik zie het al.
Ja al een editquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog dik aan
https://www.instagram.com/p/Cmd0EE7ISLN/
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtige beesten, In Cuijk loopt daar zo'n kudde in een bepaald gebied
Ja geweldig héquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij kamperen in Afferden(vaste plaats), Maasduinen en daar heb je kuddes Galloway runderen, kun je tussen lopen (afstand 25 meter) wat wij dus doen, best griezeling maar o zo mooi
Wij lopen daar heel veel met de hond en gaan dus idd gebieden in met van die wildhekken.
Huh hebben ze ook nog een zoontje?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
En nu er toch van prive af is gegaan even verder kijken
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Huh hebben ze ook nog een zoontje?
Als ik bij mijn moeder in Cuijk ben lopen we altijd tussen die Schotse hooglandersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja geweldig hé![]()
Hier bij nationaal Park Veluwezoom / posbank en bij Natuurpark Overstegen ook schotse hooglanders en daar lopen ook IJslandse paarden
Ik zit nu bij Robin te gluren, ik bedacht mij ineens, waren ze toen geen pleegouders geworden? Robin schermt dat kindje ook af. Lees niets over zangerschap en zo, ik ga nu flink twijfelen hahahaquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik bij mijn moeder in Cuijk ben lopen we altijd tussen die Schotse hooglanders![]()
Prachtige dieren
Yep, al weer een tijdje hoorquote:
Denk dat die zelfs nog moet komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Robin te gluren, ik bedacht mij ineens, waren ze toen geen pleegouders geworden? Robin schermt dat kindje ook af. Lees niets over zangerschap en zo, ik ga nu flink twijfelen hahaha
Dochter heeft schijnbaar ook meegedaan aan een miss verkiezing
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat zou heel goed kunnen, ik kijk nu bij haar en zie dat ze iets had geplaatst eind januari als missquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit ie met die rozen op de plee![]()
Dat had dochter van hun ook paar dagen terug, niet te hopen dat Romy het krijgt, die kan ieder moment bevallen. Die wacht ongeduldig, die dacht vroeg te bevallen, ze zit bijna tegen haar uitgerekende datum nu. Spetterpoep en kotsen lijkt mij nu niet echt prettig tijdens een bevallingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef pullup het volgende:
Ow iets van een antwoord![]()
[ afbeelding ]
Getsiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat had dochter van hun ook paar dagen terug, niet te hopen dat Romy het krijgt, die kan ieder moment bevallen. Die wacht ongeduldig, die dacht vroeg te bevallen, ze zit bijna tegen haar uitgerekende datum nu. Spetterpoep en kotsen lijkt mij nu niet echt prettig tijdens een bevalling
3 kanten druk opquote:
Klopt, ze zijn pleegoudersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Robin te gluren, ik bedacht mij ineens, waren ze toen geen pleegouders geworden? Robin schermt dat kindje ook af. Lees niets over zangerschap en zo, ik ga nu flink twijfelen hahaha
Dochter heeft schijnbaar ook meegedaan aan een miss verkiezing
[ afbeelding ]
Oké dus toch goed onthouden. Thanks.quote:
Een winkel heeft hij dus ook lees ik. Wel leuk dat hij dat is blijven doenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
Zou ze hier meelezen?![]()
[ afbeelding ]
WTF is dit danquote:
Tsja Batsy, geen ideequote:
Waarom verbaast mij dit niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:17 schreef pullup het volgende:
Zo ziet Rienkosan er tegenwoordig uit (maandje of 3 geleden)
[ afbeelding ]
Hij is antivaccin wap geworden
Ellende, toch van die schijtbak overgenomen blijkbaarquote:
Ja, was er al bang voor, buikgriep is ontzettend besmettelijk, meestal als er 1 in het gezin het heeft volgen de andere gezinsleden ook. Hopelijk is ze straks opgeknapt met de bevalling, morgen (17 feb) is haar uitgerekende datumquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ellende, toch van die schijtbak overgenomen blijkbaar
Ik moest 10 keer kijken wie het kon zijn haha, maar dat is het jonge nichtje van jessie en lil kleine, kleintjes worden groot.quote:
Ja joh, iets anders heeft die niet te doen. Ik hou van jou, kus aai mijn prinsesje en dat plaatst die dagen lang door en als hij haar niet tot beschikking meer heeft neemt die de hond, en speelt hij daartegen hetzelfde riedeltje af, hij praat bij beide ook op dezelfde manier. Nog nooit zo'n nietszeggend persoon gezien die zichzelf zo geweldig vind.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:27 schreef pullup het volgende:
Die gozer blijft ook dag in dag uit die foto's van zijn dochter spammen
[ afbeelding ]
Graag gedaan, dat zal nog even duren eerst maar van die griep af. Wilde net die post van Danique makenquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kan niet wachten tot er gebaard word![]()
Thx voor het in de gaten houden Pullup
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag gedaan, dat zal nog even duren eerst maar van die griep af. Wilde net die post van Danique maken
Geen sorry haha. Ben altijd blij als er nog meer bijgehouden word hierquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Sorry
Ik las trouwens dat de moeder van Huub is overleden
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen sorry haha. Ben altijd blij als er nog meer bijgehouden word hier
Ik kijk nu al uit naar de "Ik vertrek" uitzendingquote:
Volgens mij is hij er niet zo van om in de picture te staan, jammer ik had de buien en gedragingen van Bill wel weer willen volgen, of ze nu eindelijk eens geleerd heeft van het verleden. Maar ben bang dat Bill weer oogkleppen op heeft en er vol weer in duikt. Arme man...run run run zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de "Ik vertrek" uitzending
achossiequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
Nog niet aan het bevallen![]()
[ afbeelding ]
ahhhhquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Sorry
Ik las trouwens dat de moeder van Huub is overleden
Man3quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:29 schreef DaniqueV het volgende:
Sprong in het diepe.... bij Bats ???![]()
![]()
![]()
Wij kennen niet anders van Bats dan dat ze meteen huis en haard achter zich laat zodra ze weer een nieuwe scharrel heeft en er weer meteen bij in te trekken en alles wat van die scharrel is meteen tot van haar benoemd![]()
Dag wehkamp, het was kort en vluchtig[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neh denk ik, dit is een zeer vermoeiende account overigensquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:08 schreef pullup het volgende:
Geen verhaal updates van Romy vandaag.
Zou het?
Helaas 😀quote:
Ik daag je nu uit haar hele story van vandaag te proberen te volgenquote:
Helaas , mijn internet is uitgevallenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik daag je nu uit haar hele story van vandaag te proberen te volgen
Is ' meit 'ineens de nieuwe spelling of een meme of zo ?quote:
Het is echt erg ja met die spelling.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Helaas , mijn internet is uitgevallen
[..]
Is ' meit 'ineens de nieuwe spelling of een meme of zo ?
mijn man, ons huisquote:
Ze ziet er slecht uit.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
mijn man, ons huis
is ze getrouwd?
dat gaat weer een drama wordenquote:
Huupquote:
Getsie wie is dat?quote:
Ah okquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
foutje hoort bij JAA, hmm ik dacht dat ik hem had weggehaald
Nou ja het is een grote griezel maar dat had je zelf ook gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Ik kijk JAA niet dus ze kwam me niet bekend voor haha
Yup dat zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ja het is een grote griezel maar dat had je zelf ook gezien.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:00 schreef DaniqueV het volgende:
Bats heeft al meerdere keren aangegeven dat haar vriend niet op insta wilt maar dan toch.... plaatst ze wel iets.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er nog niets geboren bij Cemal en Romy? Al vind ik Romy voor haar doen, vrij rustig op insta haha
Ja, haar kennendequote:
Leuk ventjequote:
Rot op !!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Met die filters ben ik een twin met een collie hond die ik ooit hadquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Wel een mooi meisje datquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
Heeft Lotus zo'n groot litteken op haar hele heup zitten? Ik volgde het toen in die tijd niet zo ,maar heeft zij iets van een nieroperatie misschien gehad of is dit niet bekend?[ afbeelding ]
lotusmetaal
Nooit verwacht dat ik me zo zou thuis voelen in Roemenië ? iedereen rade me af om hierheen te verhuizen maar wat ben ik blij dat ik op m'n eigen gevoel ben afgegaan. ? #romania #costanta #beach #travelblogger #solotravel
lotusmetaal
@:arida509 hey arida ? ik ben een online croupier ?Dat wordt hier in Roemenië live opgenomen in de studio en het bevalt me ontzettend goed ?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een mooi meisje dat
Ik zit die insta te bekijken maar die is ook het jaar klokkierond op reis
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
Oh jij post een deel van die berchten al![]()
Zat even de tijdlijn te bekijken maar die is redelijk continu ergens
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
Die mensen hebben ook allemaal hetzelfde soort keffertjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef pullup het volgende:
Die nieuwe adoptie stier is er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CpGKSlLDeBS/
Op dat Insta filmpje kon je al een begroeting zien en waren die andere vrij nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat het allemaal goed samen zal gaan met die andere 4 en hij net zo'n mooi en goed leven zal krijgen als de andere stieren bij Ruud
Ja ik zag dat net ook, hopelijk reageren ze dan ook goed op hem zonder hek ertussenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Op dat Insta filmpje kon je al een begroeting zien en waren die andere vrij nieuwsgierig
Toch nog snelquote:
Goddank geen dikke blote pens meerquote:
600.000 baby foto's op komstquote:
Ja die zat er wel een beetje inquote:
quote:
quote:
Moeder van Cemal geplaatst, die mag er nog niet naar toe zegt zij, heeft coronaquote:Op zondag 26 februari 2023 19:32 schreef pullup het volgende:
Jaik ga al die babyzooi niet posten hoor![]()
![]()
Moet bij die Kaylee ook alles doorklikken
Die is wel leukquote:Op zondag 26 februari 2023 19:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moeder van Cemal geplaatst, die mag er nog niet naar toe zegt zij, heeft corona
[ afbeelding ]
quote:
Ik snap dat soort posts niet helemaal. Moet er medelijden mee zijn ofzoquote:
jaaaaa eindelijk, leuk hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 19:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moeder van Cemal geplaatst, die mag er nog niet naar toe zegt zij, heeft corona
[ afbeelding ]
Ja volgens mij ook. Heel verschil met dat kindje Kaylee en Dylan, volgens mij was dat maar een heel kleintjequote:
Dit doet me toch wel goed ipv die baby's Ruud is een kanjerquote:
Ja dat is die zeker, ik had een paar jaar geleden niet kunnen bedenken dat ik dit over hem zou gaan zeggenquote:Op zondag 26 februari 2023 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit doet me toch wel goed ipv die baby's Ruud is een kanjer
Nee ik ook niet maar huldequote:Op zondag 26 februari 2023 23:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat is die zeker, ik had een paar jaar geleden niet kunnen bedenken dat ik dit over hem zou gaan zeggen![]()
quote:
Ik was wel eens bang dat hij op de hoorns zou worden genomen. Stieren zijn geen knuffelsquote:
Oww ik ook hoor, wat dat betreft vind hij het volgens mij ook leuk om uit te dagen / te stoeien met ze. Net als die nieuwe stier nu, daar doet hij het ook al bij, hij hardop aan het lachen zoals in de filmpjes met andere stieren.Wat kent hij deze nieuwe stier nu nog? en ja hij zal niet de eerste dan zijn die ook is aangevallen door een stier.quote:Op maandag 27 februari 2023 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was wel eens bang dat hij op de hoorns zou worden genomen. Stieren zijn geen knuffels
Nou vooruit dan maar hahaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:19 schreef DaniqueV het volgende:
Hij zegt het zelf al, babyspam![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik herinner me dat hij meldde dat hij zou gaan een paar weekjes geleden maar weet niet precies meer waaromquote:Op maandag 27 februari 2023 20:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Was er dan met Baldr? die heeft al vaker in het ziekenhuis gelegen dacht ik hier wel eens gezien te hebben?
Ik kan het ook niet terug vinden op zijn profiel, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 27 februari 2023 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik herinner me dat hij meldde dat hij zou gaan een paar weekjes geleden maar weet niet precies meer waarom
Ja het kwam in zijn live stories voor. Ik houd het in de gatenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet terug vinden op zijn profiel, vandaar mijn vraag![]()
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2023 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het kwam in zijn live stories voor. Ik houd het in de gaten
Poeh dat valt niet meequote:
Denk dat het inmiddels wel ossen zijn, maar inderdaad dan nogquote:Op maandag 27 februari 2023 15:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww ik ook hoor, wat dat betreft vind hij het volgens mij ook leuk om uit te dagen / te stoeien met ze. Net als die nieuwe stier nu, daar doet hij het ook al bij, hij hardop aan het lachen zoals in de filmpjes met andere stieren.Wat kent hij deze nieuwe stier nu nog? en ja hij zal niet de eerste dan zijn die ook is aangevallen door een stier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beats mequote:Op zondag 26 februari 2023 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat soort posts niet helemaal. Moet er medelijden mee zijn ofzo
Het lijkt net alsof ze haar schoenen verkeerd aan heeft als je kijkt naar die neusstandquote:
Ik zou zeggen neem nog een koterquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:30 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze haar schoenen verkeerd aan heeft als je kijkt naar die neusstand![]()
![]()
Bats moest huilen.
Ik lees meer uit die reactie, haar kennende, ik wil er ook 1!!!! Heb daar zo genoeg tijd voor! Benieuwd of ze eerdaags ook een 2de hond heeft![]()
[ afbeelding ]
Welke? Ze lijkt eerder kaalquote:
Nu ik een tweede keer kijk zie ik ze in de spiegelquote:
Ik had de spiegel nog niet gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ik een tweede keer kijk zie ik ze in de spiegel![]()
Die heft een hoog voorhoofd ja
Ik ook niet dusquote:
Voor en Na?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:13 schreef pullup het volgende:
Die blijft ook aan het klussen
En op de een of andere manier blijft het er als een ruïne uit zien
[ afbeelding ]
Spot de verschillenquote:
Het plafond is wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |