Met die filters ben ik een twin met een collie hond die ik ooit hadquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Wel een mooi meisje datquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
Heeft Lotus zo'n groot litteken op haar hele heup zitten? Ik volgde het toen in die tijd niet zo ,maar heeft zij iets van een nieroperatie misschien gehad of is dit niet bekend?[ afbeelding ]
lotusmetaal
Nooit verwacht dat ik me zo zou thuis voelen in Roemenië ? iedereen rade me af om hierheen te verhuizen maar wat ben ik blij dat ik op m'n eigen gevoel ben afgegaan. ? #romania #costanta #beach #travelblogger #solotravel
lotusmetaal
@:arida509 hey arida ? ik ben een online croupier ?Dat wordt hier in Roemenië live opgenomen in de studio en het bevalt me ontzettend goed ?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een mooi meisje dat
Ik zit die insta te bekijken maar die is ook het jaar klokkierond op reis
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
Oh jij post een deel van die berchten al![]()
Zat even de tijdlijn te bekijken maar die is redelijk continu ergens
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
Die mensen hebben ook allemaal hetzelfde soort keffertjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef pullup het volgende:
Die nieuwe adoptie stier is er
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CpGKSlLDeBS/
Op dat Insta filmpje kon je al een begroeting zien en waren die andere vrij nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat het allemaal goed samen zal gaan met die andere 4 en hij net zo'n mooi en goed leven zal krijgen als de andere stieren bij Ruud
Ja ik zag dat net ook, hopelijk reageren ze dan ook goed op hem zonder hek ertussenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Op dat Insta filmpje kon je al een begroeting zien en waren die andere vrij nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |