Hij is mooi hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, hheb ik ook wel eens naar terug zitten zoeken. nergens meer te vinden.
Dit is mijn favo van dit moment
Vind hem zo cute , Bix![]()
[ afbeelding ]
Ah en bambiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com/p/Coo6YwfjZqz/
Even aanklikken voor het filmpje
Ik denk dat die spruit genoeg kleren heeft
Ja prachtigquote:
Prachtige beesten, In Cuijk loopt daar zo'n kudde in een bepaald gebiedquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, hheb ik ook wel eens naar terug zitten zoeken. nergens meer te vinden.
Dit is mijn favo van dit moment
Vind hem zo cute , Bix![]()
[ afbeelding ]
Wij kamperen in Afferden(vaste plaats), Maasduinen en daar heb je kuddes Galloway runderen, kun je tussen lopen (afstand 25 meter) wat wij dus doen, best griezeling maar o zo mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja prachtigen door die ogen en die pluk haar ook zo, lieve uitdrukking, ik wil hem ook
Foto van Ruud
[ afbeelding ]
Bekende dame toch? Oh ik zie het al. Robin en Huub is wat vatsigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:53 schreef pullup het volgende:
Hey leuk hij is er ook weer![]()
[ afbeelding ]
Houd nog steeds van mooi rood vlees
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bekende dame toch? Oh ik zie het al.
Ja al een editquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog dik aan
https://www.instagram.com/p/Cmd0EE7ISLN/
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtige beesten, In Cuijk loopt daar zo'n kudde in een bepaald gebied
Ja geweldig héquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij kamperen in Afferden(vaste plaats), Maasduinen en daar heb je kuddes Galloway runderen, kun je tussen lopen (afstand 25 meter) wat wij dus doen, best griezeling maar o zo mooi
Wij lopen daar heel veel met de hond en gaan dus idd gebieden in met van die wildhekken.
Huh hebben ze ook nog een zoontje?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
En nu er toch van prive af is gegaan even verder kijken
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Huh hebben ze ook nog een zoontje?
Als ik bij mijn moeder in Cuijk ben lopen we altijd tussen die Schotse hooglandersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja geweldig hé![]()
Hier bij nationaal Park Veluwezoom / posbank en bij Natuurpark Overstegen ook schotse hooglanders en daar lopen ook IJslandse paarden
Ik zit nu bij Robin te gluren, ik bedacht mij ineens, waren ze toen geen pleegouders geworden? Robin schermt dat kindje ook af. Lees niets over zangerschap en zo, ik ga nu flink twijfelen hahahaquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik bij mijn moeder in Cuijk ben lopen we altijd tussen die Schotse hooglanders![]()
Prachtige dieren
Yep, al weer een tijdje hoorquote:
Denk dat die zelfs nog moet komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Robin te gluren, ik bedacht mij ineens, waren ze toen geen pleegouders geworden? Robin schermt dat kindje ook af. Lees niets over zangerschap en zo, ik ga nu flink twijfelen hahaha
Dochter heeft schijnbaar ook meegedaan aan een miss verkiezing
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat zou heel goed kunnen, ik kijk nu bij haar en zie dat ze iets had geplaatst eind januari als missquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit ie met die rozen op de plee![]()
Dat had dochter van hun ook paar dagen terug, niet te hopen dat Romy het krijgt, die kan ieder moment bevallen. Die wacht ongeduldig, die dacht vroeg te bevallen, ze zit bijna tegen haar uitgerekende datum nu. Spetterpoep en kotsen lijkt mij nu niet echt prettig tijdens een bevallingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:49 schreef pullup het volgende:
Ow iets van een antwoord![]()
[ afbeelding ]
Getsiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat had dochter van hun ook paar dagen terug, niet te hopen dat Romy het krijgt, die kan ieder moment bevallen. Die wacht ongeduldig, die dacht vroeg te bevallen, ze zit bijna tegen haar uitgerekende datum nu. Spetterpoep en kotsen lijkt mij nu niet echt prettig tijdens een bevalling
3 kanten druk opquote:
Klopt, ze zijn pleegoudersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Robin te gluren, ik bedacht mij ineens, waren ze toen geen pleegouders geworden? Robin schermt dat kindje ook af. Lees niets over zangerschap en zo, ik ga nu flink twijfelen hahaha
Dochter heeft schijnbaar ook meegedaan aan een miss verkiezing
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |