Een winkel heeft hij dus ook lees ik. Wel leuk dat hij dat is blijven doenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
Zou ze hier meelezen?![]()
[ afbeelding ]
WTF is dit danquote:
Waarom verbaast mij dit niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:17 schreef pullup het volgende:
Zo ziet Rienkosan er tegenwoordig uit (maandje of 3 geleden)
[ afbeelding ]
Hij is antivaccin wap geworden
Ellende, toch van die schijtbak overgenomen blijkbaarquote:
Ja, was er al bang voor, buikgriep is ontzettend besmettelijk, meestal als er 1 in het gezin het heeft volgen de andere gezinsleden ook. Hopelijk is ze straks opgeknapt met de bevalling, morgen (17 feb) is haar uitgerekende datumquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ellende, toch van die schijtbak overgenomen blijkbaar
Ik moest 10 keer kijken wie het kon zijn haha, maar dat is het jonge nichtje van jessie en lil kleine, kleintjes worden groot.quote:
Ja joh, iets anders heeft die niet te doen. Ik hou van jou, kus aai mijn prinsesje en dat plaatst die dagen lang door en als hij haar niet tot beschikking meer heeft neemt die de hond, en speelt hij daartegen hetzelfde riedeltje af, hij praat bij beide ook op dezelfde manier. Nog nooit zo'n nietszeggend persoon gezien die zichzelf zo geweldig vind.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:27 schreef pullup het volgende:
Die gozer blijft ook dag in dag uit die foto's van zijn dochter spammen
[ afbeelding ]
Graag gedaan, dat zal nog even duren eerst maar van die griep af. Wilde net die post van Danique makenquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kan niet wachten tot er gebaard word![]()
Thx voor het in de gaten houden Pullup
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag gedaan, dat zal nog even duren eerst maar van die griep af. Wilde net die post van Danique maken
Geen sorry haha. Ben altijd blij als er nog meer bijgehouden word hierquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Sorry
Ik las trouwens dat de moeder van Huub is overleden
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen sorry haha. Ben altijd blij als er nog meer bijgehouden word hier
Ik kijk nu al uit naar de "Ik vertrek" uitzendingquote:
Volgens mij is hij er niet zo van om in de picture te staan, jammer ik had de buien en gedragingen van Bill wel weer willen volgen, of ze nu eindelijk eens geleerd heeft van het verleden. Maar ben bang dat Bill weer oogkleppen op heeft en er vol weer in duikt. Arme man...run run run zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de "Ik vertrek" uitzending
achossiequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
Nog niet aan het bevallen![]()
[ afbeelding ]
ahhhhquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Sorry
Ik las trouwens dat de moeder van Huub is overleden
Man3quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:29 schreef DaniqueV het volgende:
Sprong in het diepe.... bij Bats ???![]()
![]()
![]()
Wij kennen niet anders van Bats dan dat ze meteen huis en haard achter zich laat zodra ze weer een nieuwe scharrel heeft en er weer meteen bij in te trekken en alles wat van die scharrel is meteen tot van haar benoemd![]()
Dag wehkamp, het was kort en vluchtig[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |