Graag gedaan, dat zal nog even duren eerst maar van die griep af. Wilde net die post van Danique makenquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:53 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kan niet wachten tot er gebaard word![]()
Thx voor het in de gaten houden Pullup
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag gedaan, dat zal nog even duren eerst maar van die griep af. Wilde net die post van Danique maken
Geen sorry haha. Ben altijd blij als er nog meer bijgehouden word hierquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Sorry
Ik las trouwens dat de moeder van Huub is overleden
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen sorry haha. Ben altijd blij als er nog meer bijgehouden word hier
Ik kijk nu al uit naar de "Ik vertrek" uitzendingquote:
Volgens mij is hij er niet zo van om in de picture te staan, jammer ik had de buien en gedragingen van Bill wel weer willen volgen, of ze nu eindelijk eens geleerd heeft van het verleden. Maar ben bang dat Bill weer oogkleppen op heeft en er vol weer in duikt. Arme man...run run run zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de "Ik vertrek" uitzending
achossiequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
Nog niet aan het bevallen![]()
[ afbeelding ]
ahhhhquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Sorry
Ik las trouwens dat de moeder van Huub is overleden
Man3quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:29 schreef DaniqueV het volgende:
Sprong in het diepe.... bij Bats ???![]()
![]()
![]()
Wij kennen niet anders van Bats dan dat ze meteen huis en haard achter zich laat zodra ze weer een nieuwe scharrel heeft en er weer meteen bij in te trekken en alles wat van die scharrel is meteen tot van haar benoemd![]()
Dag wehkamp, het was kort en vluchtig[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |