Het dekt wel de lading een beetje, van eh. Ja van wat dat weet ik niet. Deze avond? Raar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja, dit hoeft dan ook weer niet zo voor mij eigenlijk
Dit is zeg maar niet de beste Sanremo ooitquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Het dekt wel de lading een beetje, van eh. Ja van wat dat weet ik niet. Deze avond? Raar.
Moeder van Blancoquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:44 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we wild vanavond.
Ik ben haast dronken van de slaap en toch klaarwakker en heb zin om een bushokje te slopen wat is dit.
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:46 schreef Cee het volgende:
Wat is eerder afgelopen, de wedstrijd of Sanremo?
Gierenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:46 schreef Cee het volgende:
Wat is eerder afgelopen, de wedstrijd of Sanremo?
Yesquote:
Absoluut! En daardoor veel leuker.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is vanavond muzikaal wel een stuk diverser dan gisteren
Trusten!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Zo, ik sluit nog even aan voor een stukje.
Mooi op tijd, zoals we van je gewend zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk, met het bord op schoot!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi op tijd, zoals we van je gewend zijn!
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik was mijn tanden gaan poetsen en het item was nog steeds bezig toen ik weer terug kwamquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
Dit is weer te gezellig en loopt uit xD
Is er nog geweld geweest op het podium of niet z leuk?quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel wat leuks gemist, maar we zijn er nog niet gelukkig.
Zag Twitter al dat Al Bano hier is om Tananai naar San Marino te lokkenquote:
San Marino wordt ook al weer wat. Zag Aidan ook al oefenen voor een specifiek optreden van Regina.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zag Twitter al dat Al Bano hier is om Tananai naar San Marino te lokken
Niks mis mee, zou jou ook prima staanquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze hebben daar wel wat met tattoos in het gezicht, he?
Om m'n eigen gezicht mee te verbergen of wat?quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee, zou jou ook prima staan
Te bendrukken, lapjes!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Om m'n eigen gezicht mee te verbergen of wat?
Alleen de gedchte al, brrrrrrrrquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:23 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is duidelijk de betere avond van de twee. Stel je voor dat Marco Mengoni vandaag moest, dan was er gisteren bijna geen doorkomen aan
Hierna nog 1 meteen erna!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:36 schreef H_T het volgende:
Als dit liedje is afgelopen ga ik naar bed
Echt hequote:
Trustenquote:
Trusten!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:44 schreef koffieleuk het volgende:
Was echt top vanavond! Trusten allen
Vanmorgen op NPORadio1 werd het incident ook kort benoemd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:42 schreef Nashipeer het volgende:
^^ Op de voorpagina van het Vlaamse VRT staat er ook een artikel over Blanco. Was iig een goede 'publiciteitsstunt' nu zijn naam internationaal rondgaat
Dit is ook wel een logische verhouding denk ik, zeker gelet op de populariteit van Marco in Itali. Zelf zou ik alles van de Top 6 wel aardig vinden, ook wel redelijk in die volgorde.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bookies is de winnaar wel duidelijk...
Marco Mengoni heeft eigenlijk niet het geschiktste nummer voor het Songfestival als je o.a. deze andere nummers hebt, maar goed, ze hebben net gewonnen dus maakt ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:29 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze 5 mij het meest aanspreken
Ben wel benieuwd hoe ze dat eventueel op een ESF met de autotune bij sommige nummers.
Sowquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bookies is de winnaar wel duidelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |