Het dekt wel de lading een beetje, van eh. Ja van wat dat weet ik niet. Deze avond? Raar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja, dit hoeft dan ook weer niet zo voor mij eigenlijk
Dit is zeg maar niet de beste Sanremo ooitquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Het dekt wel de lading een beetje, van eh. Ja van wat dat weet ik niet. Deze avond? Raar.
Moeder van Blancoquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:44 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we wild vanavond.
Ik ben haast dronken van de slaap en toch klaarwakker en heb zin om een bushokje te slopen wat is dit.
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:46 schreef Cee het volgende:
Wat is eerder afgelopen, de wedstrijd of Sanremo?
Gierenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:46 schreef Cee het volgende:
Wat is eerder afgelopen, de wedstrijd of Sanremo?
Yesquote:
Absoluut! En daardoor veel leuker.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is vanavond muzikaal wel een stuk diverser dan gisteren
Trusten!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Zo, ik sluit nog even aan voor een stukje.
Mooi op tijd, zoals we van je gewend zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk, met het bord op schoot!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi op tijd, zoals we van je gewend zijn!
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik was mijn tanden gaan poetsen en het item was nog steeds bezig toen ik weer terug kwamquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
Dit is weer te gezellig en loopt uit xD
Is er nog geweld geweest op het podium of niet z leuk?quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel wat leuks gemist, maar we zijn er nog niet gelukkig.
Zag Twitter al dat Al Bano hier is om Tananai naar San Marino te lokkenquote:
San Marino wordt ook al weer wat. Zag Aidan ook al oefenen voor een specifiek optreden van Regina.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zag Twitter al dat Al Bano hier is om Tananai naar San Marino te lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |