"Huis ingestort na exploderend bloedrukapparaat, onderzoek gestart naar de invloed van Feyenoord op de regionale gezondheid."quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:12 schreef Greys het volgende:
Het is goed dat ik vanavond niet meer aan dat bloeddrukapparaat hang anders had ik nieuwe records gevestigd.
Fergie is met de noorderzon vertrokken. Deze zangeres zingt ook een stuk beter!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Waar is die (vrij ordinaire) blonde zangeres eigenlijk gebleven?
Nee de oorzaak is San Remoquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Greys het volgende:
Dit is denk ik de oorzaak van de twittercrash
[ twitter ]
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Greys het volgende:
Dit is denk ik de oorzaak van de twittercrash
[ twitter ]
Ik heb niks gezien hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:19 schreef Greys het volgende:
Sorry ik verdien een note voor offtopic en die kan ik mezelf niet meer geven dus aan m'n heilige trio de eer.
San Remo is van zichzelf zo random niks is offtopicquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:19 schreef Greys het volgende:
Sorry ik verdien een note voor offtopic en die kan ik mezelf niet meer geven dus aan m'n heilige trio de eer.
Kop een spaceship, Elon.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Greys het volgende:
Dit is denk ik de oorzaak van de twittercrash, deze enorme lap tekst in één tweet
[ twitter ]
In ruil voor een oliebol ben ik bereid het door de vingers te zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:19 schreef Greys het volgende:
#TeamHermelijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Je kan dus stemmen voor de mascottes van de Winterspelen van '26. Bloemen of hermelijnen!
Hoeveel zou ze gezopen hebben tegen de zenuwen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Cee het volgende:
De trap was lastig maar ze heeft ook moeite met toonladders.
Ladderzatquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Cee het volgende:
De trap was lastig maar ze heeft ook moeite met toonladders.
+1quote:
Minder dan Dana International bij het Songfestivalfeestquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze gezopen hebben tegen de zenuwen?
quote:
D'aww, hermelijnen met broekjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Daar kan je nog wel grappige shorts mee maken
Welterusten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik laat het hierbij voor vandaag. Welterusten aan iedereen
Lanterfantjequote:
Trusten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik laat het hierbij voor vandaag. Welterusten aan iedereen
Ik bedoelde eigenlijk niet die shorts, maar ja, eigenlijk ook maar gek dat ze in de blote kont rondlopen!quote:
Ja dat weet ik maar ik ben moe en melig.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk niet die shorts,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |