Anastasia zal het niet heel druk meer hebben tegenwoordigquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Welke redelijk uitgerangeerde internationale artiest komt optreden bij ons NSF volgend jaar dan?
Als we eens gek willen doen kunnen we Bonny Tyler ook wel zo ver krijgen voor een paar flessen sterke drank.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Johnny Logan, Sandra Kim en Getty Kaspers.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef Greys het volgende:
JEZUS GLOEIENDE FUCK SHIT KUT ALLES FEYENOORD
Sorry ik roep het hier omdat Twitter het niet doet
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
NOU NOU NOU MOET DAT NOU WEER ZO
()
NOU NOU NOU MOET DAT NOU WEER ZO.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef Greys het volgende:
JEZUS GLOEIENDE FUCK SHIT KUT ALLES FEYENOORD
Sorry ik roep het hier omdat Twitter het niet doet
Total eclips of the afasstagequote:Op woensdag 8 februari 2023 23:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we eens gek willen doen kunnen we Bonny Tyler ook wel zo ver krijgen voor een paar flessen sterke drank.
Ik negeer dit soort berichten gewoon, ik vind het zorgwekkend.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:cee Koffieleuk is blijkbaar pas 15.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:11 schreef Cee het volgende:
@:Greys dit hadden we ook kunnen doen, kan Mengonigod Engels, zo niet dan kunnen we wel tolken, even de delegatie mailen, heb je een mail-adres, weet je wat, ik zoek het wel op.
Ironisch gekozen titel jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
Nog nooit zo'n beroerde Tina Turner-cover gehoord. Het líjkt er niet eens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |