quote:
Of nu al intervallenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We liggen ook wat achter op schema. Na het volgende liedje komt er ook weer een stevige intervalact met o.a. de Black Eyed Peas. Dan ben ik er ook vandoor.
Pssst, geld verdienen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:01 schreef Momo het volgende:
Hoe zullen ze de Black Eyed Peas dit hebben uitgelegd?
Blanco heeft achter de schermen een deelnemer gemolesteerd denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de volgorde wordt wat door elkaar gehusseld.
Paardenlul Elon fix je shitquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik had m'n foon al geherstart maar niets hielp.
Hier nog steeds niet. De laatste tweet in m'n Volgend timeline is van 23 minuten geleden en bij refresh krijg ik 'berichten kunnen niet worden opgehaald'.quote:
Johnny Logan, Sandra Kim en Getty Kaspers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Welke redelijk uitgerangeerde internationale artiest komt optreden bij ons NSF volgend jaar dan?
Sisqoquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Welke redelijk uitgerangeerde internationale artiest komt optreden bij ons NSF volgend jaar dan?
Hier idemquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet. De laatste tweet in m'n Volgend timeline is van 23 minuten geleden en bij refresh krijg ik 'berichten kunnen niet worden opgehaald'.
Hier ook nog niks.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet. De laatste tweet in m'n Volgend timeline is van 23 minuten geleden en bij refresh krijg ik 'berichten kunnen niet worden opgehaald'.
Ik neem dit weer terugquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef Greys het volgende:
JEZUS GLOEIENDE FUCK SHIT KUT ALLES FEYENOORD
Sorry ik roep het hier omdat Twitter het niet doet
Anastasia zal het niet heel druk meer hebben tegenwoordigquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Als we eens gek willen doen kunnen we Bonny Tyler ook wel zo ver krijgen voor een paar flessen sterke drank.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Johnny Logan, Sandra Kim en Getty Kaspers.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
NOU NOU NOU MOET DAT NOU WEER ZO
()
NOU NOU NOU MOET DAT NOU WEER ZO.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef Greys het volgende:
Total eclips of the afasstagequote:Op woensdag 8 februari 2023 23:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we eens gek willen doen kunnen we Bonny Tyler ook wel zo ver krijgen voor een paar flessen sterke drank.
Ik negeer dit soort berichten gewoon, ik vind het zorgwekkend.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:cee Koffieleuk is blijkbaar pas 15.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:11 schreef Cee het volgende:
@:Greys dit hadden we ook kunnen doen, kan Mengonigod Engels, zo niet dan kunnen we wel tolken, even de delegatie mailen, heb je een mail-adres, weet je wat, ik zoek het wel op.
Ironisch gekozen titel jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
Nog nooit zo'n beroerde Tina Turner-cover gehoord. Het líjkt er niet eens op!
"Huis ingestort na exploderend bloedrukapparaat, onderzoek gestart naar de invloed van Feyenoord op de regionale gezondheid."quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:12 schreef Greys het volgende:
Het is goed dat ik vanavond niet meer aan dat bloeddrukapparaat hang anders had ik nieuwe records gevestigd.
Fergie is met de noorderzon vertrokken. Deze zangeres zingt ook een stuk beter!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Waar is die (vrij ordinaire) blonde zangeres eigenlijk gebleven?
Nee de oorzaak is San Remoquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Greys het volgende:
Dit is denk ik de oorzaak van de twittercrash
[ twitter ]
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Greys het volgende:
Dit is denk ik de oorzaak van de twittercrash
[ twitter ]
Ik heb niks gezien hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:19 schreef Greys het volgende:
Sorry ik verdien een note voor offtopic en die kan ik mezelf niet meer geven dus aan m'n heilige trio de eer.
San Remo is van zichzelf zo random niks is offtopicquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:19 schreef Greys het volgende:
Sorry ik verdien een note voor offtopic en die kan ik mezelf niet meer geven dus aan m'n heilige trio de eer.
Kop een spaceship, Elon.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Greys het volgende:
Dit is denk ik de oorzaak van de twittercrash, deze enorme lap tekst in één tweet
[ twitter ]
In ruil voor een oliebol ben ik bereid het door de vingers te zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:19 schreef Greys het volgende:
#TeamHermelijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Je kan dus stemmen voor de mascottes van de Winterspelen van '26. Bloemen of hermelijnen!
Hoeveel zou ze gezopen hebben tegen de zenuwen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Cee het volgende:
De trap was lastig maar ze heeft ook moeite met toonladders.
Ladderzatquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Cee het volgende:
De trap was lastig maar ze heeft ook moeite met toonladders.
+1quote:
Minder dan Dana International bij het Songfestivalfeestquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze gezopen hebben tegen de zenuwen?
quote:
D'aww, hermelijnen met broekjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Daar kan je nog wel grappige shorts mee maken
Welterusten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik laat het hierbij voor vandaag. Welterusten aan iedereen
Lanterfantjequote:
Trusten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik laat het hierbij voor vandaag. Welterusten aan iedereen
Ik bedoelde eigenlijk niet die shorts, maar ja, eigenlijk ook maar gek dat ze in de blote kont rondlopen!quote:
Ja dat weet ik maar ik ben moe en melig.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk niet die shorts,
Het dekt wel de lading een beetje, van eh. Ja van wat dat weet ik niet. Deze avond? Raar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja, dit hoeft dan ook weer niet zo voor mij eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |