Niks mis mee, zou jou ook prima staanquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze hebben daar wel wat met tattoos in het gezicht, he?
Om m'n eigen gezicht mee te verbergen of wat?quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee, zou jou ook prima staan
Te benádrukken, lapjes!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Om m'n eigen gezicht mee te verbergen of wat?
Alleen de gedáchte al, brrrrrrrrquote:Op donderdag 9 februari 2023 00:23 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is duidelijk de betere avond van de twee. Stel je voor dat Marco Mengoni vandaag moest, dan was er gisteren bijna geen doorkomen aan
Hierna nog 1 meteen erna!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:36 schreef H_T het volgende:
Als dit liedje is afgelopen ga ik naar bed
Echt hequote:
Trustenquote:
Trusten!quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:44 schreef koffieleuk het volgende:
Was echt top vanavond! Trusten allen
Vanmorgen op NPORadio1 werd het incident ook kort benoemd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:42 schreef Nashipeer het volgende:
^^ Op de voorpagina van het Vlaamse VRT staat er ook een artikel over Blanco . Was iig een goede 'publiciteitsstunt' nu zijn naam internationaal rondgaat
Dit is ook wel een logische verhouding denk ik, zeker gelet op de populariteit van Marco in Italië. Zelf zou ik alles van de Top 6 wel aardig vinden, ook wel redelijk in die volgorde.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bookies is de winnaar wel duidelijk...
Marco Mengoni heeft eigenlijk niet het geschiktste nummer voor het Songfestival als je o.a. deze andere nummers hebt, maar goed, ze hebben net gewonnen dus maakt ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:29 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze 5 mij het meest aanspreken
Ben wel benieuwd hoe ze dat eventueel op een ESF met de autotune bij sommige nummers.
Sowquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bookies is de winnaar wel duidelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |