quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja, is wel zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind het best zielig om dit uit te zenden eigenlijk
Omdat anderen ze niet willen hebben, iemand moet het doenquote:
Herkenningsmomentjequote:
Het blijft maar terugkomenquote:
Sluit het andere niet uitquote:
Gevulde zak?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie pens
Gevulde zak
Gevulde onderkin
Bingo @:dkup
Half Nederland beweegt en is mokervetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Centenbak het volgende:
Hoe kun je zo'n modderfiguur hebben als je zoveel fietst en zwemt?
Maar zaai mot niet te dik zaain HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie pens
Gevulde zak
Gevulde onderkin
Bingo @:dkup
Ja Alpekquote:
Zich vergrepen aan een vrouwelijk stagiar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de gemeente in dienst en dan weg moeten, dan heb je iets geflikt!
Lekker rustigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
58 nu werkloos
Geen kinderen
Dan ben je fucked
Ja schoffelen in het Noorderplantsoen. Groenvoorziening is ook gemeente werkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de gemeente in dienst en dan weg moeten, dan heb je iets geflikt!
Bij LLDL net zei een man tegen n vrouw: Ja het is te hopen dat je door een deur pastquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het een beetje lullig en misplaatst van Theo om te zeuren over dikzijn.
Zijn we geen vrienden meer die mogen afkorten?quote:
@3rr0rquote:
Tuurlijk wel. Ouwe Picquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn we geen vrienden meer die mogen afkorten?
Paais voor jou, pekquote:
Neequote:
Vrouwen die dit zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
Had nog nooit van 'avg' gehad. Behalve dat die virussen opsporen.
Hij is ook een tikje een zeikerd dus tjaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Zij zou best een normale date kunnen hebben denk ik, maar hij durft hierna nooit meer
Hoezo? Is toch hoe sommigen datenquote:
Ga lekker achter het aanrecht staan en kook me een AVG'tje en snel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen
Moet je autist voor zijn denk ik
Is geen vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen
Moet je autist voor zijn denk ik
Zelfs mijn dates zijn beterquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch hoe sommigen daten
Elektrische fiets.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Fietsen naar zuid Frankrijk is op zich wel sportief.
Als knapste fokker date je toch Doutzens?quote:
Die award is om mij te pestenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als knapste fokker date je toch Doutzens?
Ja?quote:
Herken het niet. Geen gehoor. Klinkt Boers.quote:
Ik denk eerder Zuid Hollandquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herken het niet. Geen gehoor. Klinkt Boers.
Is dit niet één van die TVtas eilanden?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeeuws accent, bedank me later.quote:
Wat een gedrocht ditquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zeeuws accent, bedank me later.
Niet uitgesproken Zeeuw. Valt nog mee. Wel de G. Geen H.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zeeuws accent, bedank me later.
Dat ze ook dat nog doen. Wat gênant.quote:
Ze hadden haar moeten koppelen aan die software boii, dan vielen er geen stiltes.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel grappig hoe ze maar doorvertelt.
'Uit z'n comfort zone!'quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
Hoe besluit je als je zo contactgestoord bent om met dit programma mee te doen
Hij gaat out in the openquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
Hoe besluit je als je zo contactgestoord bent om met dit programma mee te doen
Nouja ik zou in zijn geval beginnen met de bibliotheek en dat langzaam uitbreiden tot het kattencafé ofzoquote:
Kadden zijn zeer kieskeurigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik zou in zijn geval beginnen met de bibliotheek en dat langzaam uitbreiden tot het kattencafé ofzo
Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.quote:
Ik hoor dit met Gronings dialect jaaaaquote:
Eensquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.
Incl. strippenkaart vd bus.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Theo heeft het spoorboekje nog op zak…
Voor een man met pens, om nee te zeggen, chapeauquote:
Te grote stap. Die maakt er een einde aan na deze beeldenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.
Nee dit is een warm inclusief badquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Bestaan er ook afleveringen zonder gay shit erin? Ik word daar altijd ongemakkelijk van.
Nee altijd EEN per dag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Bestaan er ook afleveringen zonder gay shit erin? Ik word daar altijd ongemakkelijk van.
Zeldenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Zolang het bij de naam blijftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die naam spookte ook door mijn hoofd
Ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
Praat als iemand uit Rotterdam of Scheveningen
Ik ben tegen homofobiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Zekerquote:
@Centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.
Kan hem beter Centenkast noemenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.
Erger dan Brabants ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dit accent is nagenoeg erger dan Limburgs
Knap, heel knap
Zekerquote:
1x per jaar naar de toppers. lekker gek doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Alle provincies bezoeken
Beetje huishoudsbeurs
Leuk man
Ik vind het meer een 500 errorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
Softeware date: Page not found : 404 error
Lekkere wijven hoeven alleen maar veel geld toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt ook een lekker wijf
Ik wens hem veel succes
Ik heb ook een paar zomers evenementenbouw gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Deze man werkt voornamelijk met zijn hoofd denk ik.
Bloot bovenlijf tijdens het bouwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar zomers evenementenbouw gedaan
Daar werken praktisch alleen maar compleet gestoorde types
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bloot bovenlijf tijdens het bouwen?
En jij was natuurlijk de uitzonderingquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Knap dat je dat bent ontstegenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat Caland wel net iets meer brein in het koppie bezit daar, ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En jij was natuurlijk de uitzondering
Ik trok het gemiddelde intelligentieniveau waarschijnlijk wel wat omhoog, maar ik kan echt prima meedoen met dat soort lui jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En jij was natuurlijk de uitzondering
Zelfde studio. Nieuwe interieurdesigner.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zooooo First Dates heeft een nieuwe studio.
Spuit 11quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zooooo First Dates heeft een nieuwe studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |