Te grote stap. Die maakt er een einde aan na deze beeldenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.
Nee dit is een warm inclusief badquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Bestaan er ook afleveringen zonder gay shit erin? Ik word daar altijd ongemakkelijk van.
Nee altijd EEN per dag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Bestaan er ook afleveringen zonder gay shit erin? Ik word daar altijd ongemakkelijk van.
Zeldenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Zolang het bij de naam blijftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die naam spookte ook door mijn hoofd
Ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
Praat als iemand uit Rotterdam of Scheveningen
Ik ben tegen homofobiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Zekerquote:
@Centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.
Kan hem beter Centenkast noemenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.
Erger dan Brabants ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dit accent is nagenoeg erger dan Limburgs
Knap, heel knap
Zekerquote:
1x per jaar naar de toppers. lekker gek doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Alle provincies bezoeken
Beetje huishoudsbeurs
Leuk man
Ik vind het meer een 500 errorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
Softeware date: Page not found : 404 error
Lekkere wijven hoeven alleen maar veel geld toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt ook een lekker wijf
Ik wens hem veel succes
Ik heb ook een paar zomers evenementenbouw gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Deze man werkt voornamelijk met zijn hoofd denk ik.
Bloot bovenlijf tijdens het bouwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar zomers evenementenbouw gedaan
Daar werken praktisch alleen maar compleet gestoorde types
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bloot bovenlijf tijdens het bouwen?
En jij was natuurlijk de uitzonderingquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Knap dat je dat bent ontstegenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat Caland wel net iets meer brein in het koppie bezit daar, ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En jij was natuurlijk de uitzondering
Ik trok het gemiddelde intelligentieniveau waarschijnlijk wel wat omhoog, maar ik kan echt prima meedoen met dat soort lui jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En jij was natuurlijk de uitzondering
Zelfde studio. Nieuwe interieurdesigner.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zooooo First Dates heeft een nieuwe studio.
Spuit 11quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zooooo First Dates heeft een nieuwe studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |