Wat een gedrocht ditquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zeeuws accent, bedank me later.

Niet uitgesproken Zeeuw. Valt nog mee. Wel de G. Geen H.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zeeuws accent, bedank me later.

Dat ze ook dat nog doen. Wat gênant.quote:

Ze hadden haar moeten koppelen aan die software boii, dan vielen er geen stiltes.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel grappig hoe ze maar doorvertelt.

'Uit z'n comfort zone!'quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
Hoe besluit je als je zo contactgestoord bent om met dit programma mee te doen

Hij gaat out in the openquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
Hoe besluit je als je zo contactgestoord bent om met dit programma mee te doen

Nouja ik zou in zijn geval beginnen met de bibliotheek en dat langzaam uitbreiden tot het kattencafé ofzoquote:

Kadden zijn zeer kieskeurigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik zou in zijn geval beginnen met de bibliotheek en dat langzaam uitbreiden tot het kattencafé ofzo

Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.quote:

Ik hoor dit met Gronings dialect jaaaaquote:

Eensquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.

Incl. strippenkaart vd bus.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Theo heeft het spoorboekje nog op zak…

Voor een man met pens, om nee te zeggen, chapeauquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |