Te grote stap. Die maakt er een einde aan na deze beeldenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel goed. Toch een flinke stap denk ik voor hem, zo'n date. En dan ook nog op tv komen.

Nee dit is een warm inclusief badquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Bestaan er ook afleveringen zonder gay shit erin? Ik word daar altijd ongemakkelijk van.

Nee altijd EEN per dag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:
Bestaan er ook afleveringen zonder gay shit erin? Ik word daar altijd ongemakkelijk van.

Zeldenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:

Zolang het bij de naam blijftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die naam spookte ook door mijn hoofd

Ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
Praat als iemand uit Rotterdam of Scheveningen

Ik ben tegen homofobiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef Centenbak het volgende:

Zekerquote:

@Centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.quote:

Klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.

Kan hem beter Centenkast noemenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:centenbak wordt hier ongemakkelijk van in zijn kast.

Erger dan Brabants ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dit accent is nagenoeg erger dan Limburgs
Knap, heel knap

Zekerquote:

1x per jaar naar de toppers. lekker gek doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Alle provincies bezoeken
Beetje huishoudsbeurs
Leuk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |