quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja, is wel zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind het best zielig om dit uit te zenden eigenlijk
Omdat anderen ze niet willen hebben, iemand moet het doenquote:
Herkenningsmomentjequote:
Het blijft maar terugkomenquote:
Sluit het andere niet uitquote:
Gevulde zak?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie pens
Gevulde zak
Gevulde onderkin
Bingo @:dkup
Half Nederland beweegt en is mokervetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Centenbak het volgende:
Hoe kun je zo'n modderfiguur hebben als je zoveel fietst en zwemt?
Maar zaai mot niet te dik zaain HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie pens
Gevulde zak
Gevulde onderkin
Bingo @:dkup
Ja Alpekquote:
Zich vergrepen aan een vrouwelijk stagiar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de gemeente in dienst en dan weg moeten, dan heb je iets geflikt!
Lekker rustigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
58 nu werkloos
Geen kinderen
Dan ben je fucked
Ja schoffelen in het Noorderplantsoen. Groenvoorziening is ook gemeente werkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de gemeente in dienst en dan weg moeten, dan heb je iets geflikt!
Bij LLDL net zei een man tegen n vrouw: Ja het is te hopen dat je door een deur pastquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het een beetje lullig en misplaatst van Theo om te zeuren over dikzijn.
Zijn we geen vrienden meer die mogen afkorten?quote:
@3rr0rquote:
Tuurlijk wel. Ouwe Picquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn we geen vrienden meer die mogen afkorten?
Paais voor jou, pekquote:
Neequote:
Vrouwen die dit zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
Had nog nooit van 'avg' gehad. Behalve dat die virussen opsporen.
Hij is ook een tikje een zeikerd dus tjaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Zij zou best een normale date kunnen hebben denk ik, maar hij durft hierna nooit meer
Hoezo? Is toch hoe sommigen datenquote:
Ga lekker achter het aanrecht staan en kook me een AVG'tje en snel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen
Moet je autist voor zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |