Feyenoord heeft de arbitrage dit seizoen iig niet heel mééquote:Op zondag 5 februari 2023 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nijhuis die zichzelf op de borst wil kloppen met zijn nieuwe regel die bij Liverpool vervolgens niet telt.
Cillessen die de bal tegen Gimenz aan schiet die vervolgens de overtreding tegen krijgt Twente dat opzichtig hands maakte vorige week zit niet mee.
Dat sowieso... Zo veel ruimte krijgt psvquote:Op zondag 5 februari 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Misschien moeten we gewoon beter spelen.
Door dat alles telt een wedstrijd als vandaag zwaarder mee dan dat eigenlijk nodig is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de arbitrage dit seizoen iig niet heel méé
Doet het AD niet jaarlijks berekenen hoeveel punten arbitrale fouten opleveren/kosten?
Zoek steeds onnodig de tegenstander op, terwijl dat vaak helemaal niet nodig is.quote:
Zo direct 4 van je laatste 6 wedstrijden niet gewonnen en nog bovenaan staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:12 schreef Ramboetan het volgende:
Als dit het niveau is van de top van de eredivisie verdient het eigenlijk weer geen kampioen net zoals in het corona seizoen.
Nee, dan is 'ie geschorst tegen AZ. Beker telt niet mee dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat handig? Ken het programma niet
Ah, niet doen dan iddquote:Op zondag 5 februari 2023 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dan is 'ie geschorst tegen AZ. Beker telt niet mee dacht ik.
Het is vrij triest. Ajax dat na een reeks van 6 punten uit 7 wedstrijden het straks waarschijnlijk weer in eigen hand heeft.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo direct 4 van je laatste 6 wedstrijden niet gewonnen en nog bovenaan staan.
Eredivisiegenot
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er wordt godverdomme iemand gereanimeerd naast ons in het vak
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef Qarrad het volgende:
Godsamme, het lijkt wel een slechte uitvoering van Pinball Wizard zonder goede muziek.
Jij zit tijdens de wedstrijd op de tribune op Fok!?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vaak geen 2 gelijke helften, qua kwaliteit. Aangezien het niet veel slechter kan, hoop ik op een betere 2equote:
Echt hèquote:Op zondag 5 februari 2023 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij zit tijdens de wedstrijd op de tribune op Fok!?
Als zoveel mensen het roepen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:
Kokcu is licht geblesseerd en dat merk je ook wel. Speelt een beroerde wedstrijd. Goal was ook zijn fout.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe straks maar Bullaude Dilrosun of Tabouni op 10.
Timber is net zo goed geen 6 als geen 10 volgens mij.
Ok Gijpquote:Op zondag 5 februari 2023 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als zoveel mensen het roepen zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Zou die kapitale blunder daar ook de oorzaak van zijn?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu is licht geblesseerd en dat merk je ook wel. Speelt een beroerde wedstrijd. Goal was ook zijn fout.
Op naar Arsenal @:onlogisch
Dit moet idd de verschrikkelijke helft zijn geweest. Bovendien kan PSV er ook weinig van, dus we hebben nog prima kans om te winnen. Moet er alleen wel een tandje bij.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak geen 2 gelijke helften, qua kwaliteit. Aangezien het niet veel slechter kan, hoop ik op een betere 2e
Het was sowieso twijfel of hij zou spelen dacht ik. Tenminste, als ik de berichten moet geloven.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou die kapitale blunder daar ook de oorzaak van zijn?
Die zal zich ook kapot geschrokken zijn van het niveauquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die man is iig ademend afgevoerd. De tering, en dat dan een paar stoeltjes naast je
Niks gezien van het laatste kwartier, maar verder zag je dat het veel te slap was en dat PSV wel heel eenvoudig op de counter kan spelen na de 0-1.
Nu weet ik dat we vaak zeggen dat Feyenoord zorgt voor hartverzakkingen, maar dit vind ik wat overdrevenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal zich ook kapot geschrokken zijn van het niveau
Hoeft in ieder geval niet de tweede helft te zien.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal zich ook kapot geschrokken zijn van het niveau
Ga nou maar je ploeg aanmoedigenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die man is iig ademend afgevoerd. De tering, en dat dan een paar stoeltjes naast je
Niks gezien van het laatste kwartier, maar verder zag je dat het veel te slap was en dat PSV wel heel eenvoudig op de counter kan spelen na de 0-1.
Ze kwamen er lopend uit!quote:Op zondag 5 februari 2023 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou. Het zal mij benieuwen hoe ze uit de kleedkamer komen.
Hij kan er niks aan doen dat hij donker is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:41 schreef RvLaak het volgende:
Zo... had van mij wel een andere kleur mogen hebben
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen dat hij donker is.
kan hij geloof ik nog wel zelfquote:Op zondag 5 februari 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Quinten mag de veters van Sebastian niet eens strikken.
Wil laten zien dat hij niet onder de indruk is van de kuip.quote:
hij ziet gewoon veel dingen verkeerd vandaagquote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dordrechter Makkelie fluit nogal makkelijk voor Feyenoord
Nou ja goed, ik vind het erg slordig allemaal.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef bbuddybb het volgende:
We beginnen iig goed. Maar die vleugels he. Godverredimme.
Gele kaart Til was niks. Vervolgens krijgt Kokcu geen geel.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij ziet gewoon veel dingen verkeerd vandaag
soms valt dat voor je gevoel een bepaalde kant op
dJong en de Trui nu wel, terecht ookquote:Op zondag 5 februari 2023 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gele kaart Til was niks. Vervolgens krijgt Kokcu geen geel.
Kan je 40/45 uur per week op trainen hè. Ongelooflijk dat dit het niveau is wat eruit voortkomtquote:
En net als je dat zegt...quote:Op zondag 5 februari 2023 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je 40/45 uur per week op trainen hè. Ongelooflijk dat dit het niveau is wat eruit voortkomt
Simpel, Feyenoord speler zijn... Niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2023 15:50 schreef H.FR het volgende:
Timber... hoe kan je die nu door het midden schieten
Dus zal de 0-2 zo wel vallen....quote:
Ik vind het moeilijk te voorspellen vandaag, als PSV er een keer uitkomt, dan zijn ze wel gelijk gevaarlijk.quote:
De 0-2 zal zo wel vallen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef aTypisch het volgende:
wel echt grote kans nu om de wedstrijd te pakken hoor
Het is wel meer blaffen dan bijten wat ze doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen vandaag, als PSV er een keer uitkomt, dan zijn ze wel gelijk gevaarlijk.
Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel meer blaffen dan bijten wat ze doen.
Denk van niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of dit het verschil kan gaan maken dan.
Ben er bang voorquote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of dit het verschil kan gaan maken dan.
Ja, maar Makkelie had dat natuurlijk zelf ook al moeten zienquote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef DaMart het volgende:
Terechte rode kaart. Goede actie van de VAR.
Eerst nog maar eens gelijk maken, dat is nog lastig genoeg.quote:
Niet relevant, gelukkig. Is namelijk ook niet relevant voor de schade die je je tegenstander aan doetquote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vond het wel rood, maar het leek me vooral een onhandige actie.
80 keer rollen en dan vragen om een kaart is de schadequote:Op zondag 5 februari 2023 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet relevant, gelukkig. Is namelijk ook niet relevant voor de schade die je je tegenstander aan doet
Nou, dan heb je de afdruk van de schoen van die idioot niet gezien... Was behoorlijk paarsquote:Op zondag 5 februari 2023 16:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
80 keer rollen en dan vragen om een kaart is de schade
Scherp gezien maat!quote:
Contactsportquote:Op zondag 5 februari 2023 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de afdruk van de schoen van die idioot niet gezien... Was behoorlijk paars
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Idrissi komt erin
Wij gaan ook met 10 man spelen dus
Geen blunder, ook niet onhoudbaar. Zelfde als de 0 1. Kan je een 2e doelman niet kwalijk nemen. Hij mag daar nooit in schotspositie komen.quote:
fairquote:Op zondag 5 februari 2023 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen blunder, ook niet onhoudbaar. Zelfde als de 0 1. Kan je een 2e doelman niet kwalijk nemen. Hij mag daar nooit in schotspositie komen.
Op moment van passen leek t me buitenspel. Maar geen var gezien.quote:
Dan zijn de lijntjes getrokken en was het dus geen buitenspel.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Op moment van passen leek t me buitenspel. Maar geen var gezien.
enige die je echt mist is #depoolquote:Op zondag 5 februari 2023 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat spelen ze vandaag echt belachelijk slecht joh. Weet niet waar dit vandaan komt
Helaas is Feyenoord daar duidelijk niet goed genoeg voorquote:Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook zonder vier vaste basisspelers hadden we kunnen winnen.
De lijntjes nu gezien, was dus net niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zijn de lijntjes getrokken en was het dus geen buitenspel.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook zonder vier vaste basisspelers hadden we kunnen winnen.
Het geluk van de nummer 3quote:Op zondag 5 februari 2023 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat spelen ze vandaag echt belachelijk slecht joh. Weet niet waar dit vandaan komt
Jup, al staat PSV nog maar met 3 man te voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
Scheids kan er nog een half uur bijtrekken
En dan nog weten we niet te scoren
Denk het wel op een normale dag, ik vind PSV enorm zwak, maar we spelen onze slechtste wedstrijd van het seizoen.quote:
Dit sowieso. Onze Pool maakt tenminste vieze meters. En dan kan i enog goed voetballenquote:Op zondag 5 februari 2023 16:14 schreef Wicky15 het volgende:
Szymanski had wel een verschil kunnen maken, maar voor de rest is het toch duidelijk dat aanvallend het gewoon echt heel slecht is. Je mist daar gewoon veel kwaliteit
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Hahahaha
Gifje van Kökcü 79ste minuut aub @:3rr0r
hij kan vooral gewoon effe een keer een gekke bal geven of iets opportunistisch doen ipv dat breien zo rond de 16quote:Op zondag 5 februari 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit sowieso. Onze Pool maakt tenminste vieze meters. En dan kan i enog goed voetballen
PSV speelt dit gewoon goed na die vroege 0-1. Ze gooien de boel achterin dicht waarbij Luuk de voorste man was op 30m van de goal.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het wel op een normale dag, ik vind PSV enorm zwak, maar we spelen onze slechtste wedstrijd van het seizoen.
Meer dan in die van jou.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou er in zijn bovenkamer zijn omgegaan bij het versturen van die splijtende pass?
Ja, maar tenminste gescoord. Misschien helpt het.quote:
Dat was wat? De 2e goede van de wedstrijd?quote:
tja.. verder blijft idrissi gewoon zn idrissi rare acties maken.. maar wilde hem een complimentje geven.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat was wat? De 2e goede van de wedstrijd?
Sws is alles wat kokcu probeert vandaag gedoemd te mislukken
5-8 lijkt me niet eens onterechtquote:Op zondag 5 februari 2023 16:22 schreef H.FR het volgende:
Hoeveel blessuretijd zou erbij komen? 10min?
6quote:Op zondag 5 februari 2023 16:22 schreef H.FR het volgende:
Hoeveel blessuretijd zou erbij komen? 10min?
8 als ik kan liplezen.quote:
Dit sowiesoquote:Op zondag 5 februari 2023 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
Wij feliciteren Ajax met het kampioenschap
Dat is wel rond als Feyenoord niet nog 2x scoort ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
die hebben het iig in eigen hand, met de gratis 3 punten tegen Feyenoord die ze noch gaan krijgenquote:Op zondag 5 februari 2023 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
Welke van Feyenoord vandaag wel?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:28 schreef aTypisch het volgende:
pedersen heeft niet zoveel met het spelletje verder he
wat een spelertje
Nou, eerste helft gemist?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1-2 is gezien het spelbeeld wel enorm onverdiend.
Richting doel best veel maar tussen de palen maar 3 of zo.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:29 schreef Steven184 het volgende:
Hoeveel schoten richting het doel hebben we ?
Hoe weet jij dat nou, je zit 90% van de tijd op je mobiel (lol)quote:Op zondag 5 februari 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Had idd 1-3 of 1-4 moeten zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik zou het geen gestolen punten vinden hoor, ook in de eerste helft vond ik ons sterker..quote:Op zondag 5 februari 2023 16:33 schreef RvLaak het volgende:
Nu winnen zou zó heerlijk zijn, maar oh zo onterecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |