En net als je dat zegt...quote:Op zondag 5 februari 2023 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je 40/45 uur per week op trainen hè. Ongelooflijk dat dit het niveau is wat eruit voortkomt
Simpel, Feyenoord speler zijn... Niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2023 15:50 schreef H.FR het volgende:
Timber... hoe kan je die nu door het midden schieten
Dus zal de 0-2 zo wel vallen....quote:
Ik vind het moeilijk te voorspellen vandaag, als PSV er een keer uitkomt, dan zijn ze wel gelijk gevaarlijk.quote:
De 0-2 zal zo wel vallen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef aTypisch het volgende:
wel echt grote kans nu om de wedstrijd te pakken hoor
Het is wel meer blaffen dan bijten wat ze doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen vandaag, als PSV er een keer uitkomt, dan zijn ze wel gelijk gevaarlijk.
Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel meer blaffen dan bijten wat ze doen.
Denk van niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of dit het verschil kan gaan maken dan.
Ben er bang voorquote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of dit het verschil kan gaan maken dan.
Ja, maar Makkelie had dat natuurlijk zelf ook al moeten zienquote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef DaMart het volgende:
Terechte rode kaart. Goede actie van de VAR.
Eerst nog maar eens gelijk maken, dat is nog lastig genoeg.quote:
Niet relevant, gelukkig. Is namelijk ook niet relevant voor de schade die je je tegenstander aan doetquote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vond het wel rood, maar het leek me vooral een onhandige actie.
80 keer rollen en dan vragen om een kaart is de schadequote:Op zondag 5 februari 2023 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet relevant, gelukkig. Is namelijk ook niet relevant voor de schade die je je tegenstander aan doet
Nou, dan heb je de afdruk van de schoen van die idioot niet gezien... Was behoorlijk paarsquote:Op zondag 5 februari 2023 16:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
80 keer rollen en dan vragen om een kaart is de schade
Scherp gezien maat!quote:
Contactsportquote:Op zondag 5 februari 2023 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de afdruk van de schoen van die idioot niet gezien... Was behoorlijk paars
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Idrissi komt erin
Wij gaan ook met 10 man spelen dus
Geen blunder, ook niet onhoudbaar. Zelfde als de 0 1. Kan je een 2e doelman niet kwalijk nemen. Hij mag daar nooit in schotspositie komen.quote:
fairquote:Op zondag 5 februari 2023 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen blunder, ook niet onhoudbaar. Zelfde als de 0 1. Kan je een 2e doelman niet kwalijk nemen. Hij mag daar nooit in schotspositie komen.
Op moment van passen leek t me buitenspel. Maar geen var gezien.quote:
Dan zijn de lijntjes getrokken en was het dus geen buitenspel.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Op moment van passen leek t me buitenspel. Maar geen var gezien.
enige die je echt mist is #depoolquote:Op zondag 5 februari 2023 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat spelen ze vandaag echt belachelijk slecht joh. Weet niet waar dit vandaan komt
Helaas is Feyenoord daar duidelijk niet goed genoeg voorquote:Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook zonder vier vaste basisspelers hadden we kunnen winnen.
De lijntjes nu gezien, was dus net niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zijn de lijntjes getrokken en was het dus geen buitenspel.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook zonder vier vaste basisspelers hadden we kunnen winnen.
Het geluk van de nummer 3quote:Op zondag 5 februari 2023 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat spelen ze vandaag echt belachelijk slecht joh. Weet niet waar dit vandaan komt
Jup, al staat PSV nog maar met 3 man te voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
Scheids kan er nog een half uur bijtrekken
En dan nog weten we niet te scoren
Denk het wel op een normale dag, ik vind PSV enorm zwak, maar we spelen onze slechtste wedstrijd van het seizoen.quote:
Dit sowieso. Onze Pool maakt tenminste vieze meters. En dan kan i enog goed voetballenquote:Op zondag 5 februari 2023 16:14 schreef Wicky15 het volgende:
Szymanski had wel een verschil kunnen maken, maar voor de rest is het toch duidelijk dat aanvallend het gewoon echt heel slecht is. Je mist daar gewoon veel kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |