En net als je dat zegt...quote:Op zondag 5 februari 2023 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je 40/45 uur per week op trainen hè. Ongelooflijk dat dit het niveau is wat eruit voortkomt
Simpel, Feyenoord speler zijn... Niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2023 15:50 schreef H.FR het volgende:
Timber... hoe kan je die nu door het midden schieten
Dus zal de 0-2 zo wel vallen....quote:
Ik vind het moeilijk te voorspellen vandaag, als PSV er een keer uitkomt, dan zijn ze wel gelijk gevaarlijk.quote:
De 0-2 zal zo wel vallen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef aTypisch het volgende:
wel echt grote kans nu om de wedstrijd te pakken hoor
Het is wel meer blaffen dan bijten wat ze doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen vandaag, als PSV er een keer uitkomt, dan zijn ze wel gelijk gevaarlijk.
Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel meer blaffen dan bijten wat ze doen.
Denk van niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of dit het verschil kan gaan maken dan.
Ben er bang voorquote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, benieuwd of dit het verschil kan gaan maken dan.
Ja, maar Makkelie had dat natuurlijk zelf ook al moeten zienquote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef DaMart het volgende:
Terechte rode kaart. Goede actie van de VAR.
Eerst nog maar eens gelijk maken, dat is nog lastig genoeg.quote:
Niet relevant, gelukkig. Is namelijk ook niet relevant voor de schade die je je tegenstander aan doetquote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vond het wel rood, maar het leek me vooral een onhandige actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |