Feyenoord heeft de arbitrage dit seizoen iig niet heel mééquote:Op zondag 5 februari 2023 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nijhuis die zichzelf op de borst wil kloppen met zijn nieuwe regel die bij Liverpool vervolgens niet telt.
Cillessen die de bal tegen Gimenz aan schiet die vervolgens de overtreding tegen krijgt Twente dat opzichtig hands maakte vorige week zit niet mee.
Dat sowieso... Zo veel ruimte krijgt psvquote:Op zondag 5 februari 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Misschien moeten we gewoon beter spelen.
Door dat alles telt een wedstrijd als vandaag zwaarder mee dan dat eigenlijk nodig is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de arbitrage dit seizoen iig niet heel méé
Doet het AD niet jaarlijks berekenen hoeveel punten arbitrale fouten opleveren/kosten?
Zoek steeds onnodig de tegenstander op, terwijl dat vaak helemaal niet nodig is.quote:
Zo direct 4 van je laatste 6 wedstrijden niet gewonnen en nog bovenaan staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:12 schreef Ramboetan het volgende:
Als dit het niveau is van de top van de eredivisie verdient het eigenlijk weer geen kampioen net zoals in het corona seizoen.
Nee, dan is 'ie geschorst tegen AZ. Beker telt niet mee dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat handig? Ken het programma niet
Ah, niet doen dan iddquote:Op zondag 5 februari 2023 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dan is 'ie geschorst tegen AZ. Beker telt niet mee dacht ik.
Het is vrij triest. Ajax dat na een reeks van 6 punten uit 7 wedstrijden het straks waarschijnlijk weer in eigen hand heeft.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo direct 4 van je laatste 6 wedstrijden niet gewonnen en nog bovenaan staan.
Eredivisiegenot
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er wordt godverdomme iemand gereanimeerd naast ons in het vak
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef Qarrad het volgende:
Godsamme, het lijkt wel een slechte uitvoering van Pinball Wizard zonder goede muziek.
Jij zit tijdens de wedstrijd op de tribune op Fok!?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vaak geen 2 gelijke helften, qua kwaliteit. Aangezien het niet veel slechter kan, hoop ik op een betere 2equote:
Echt hèquote:Op zondag 5 februari 2023 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij zit tijdens de wedstrijd op de tribune op Fok!?
Als zoveel mensen het roepen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:
Kokcu is licht geblesseerd en dat merk je ook wel. Speelt een beroerde wedstrijd. Goal was ook zijn fout.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe straks maar Bullaude Dilrosun of Tabouni op 10.
Timber is net zo goed geen 6 als geen 10 volgens mij.
Ok Gijpquote:Op zondag 5 februari 2023 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als zoveel mensen het roepen zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Zou die kapitale blunder daar ook de oorzaak van zijn?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu is licht geblesseerd en dat merk je ook wel. Speelt een beroerde wedstrijd. Goal was ook zijn fout.
Op naar Arsenal @:onlogisch
Dit moet idd de verschrikkelijke helft zijn geweest. Bovendien kan PSV er ook weinig van, dus we hebben nog prima kans om te winnen. Moet er alleen wel een tandje bij.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak geen 2 gelijke helften, qua kwaliteit. Aangezien het niet veel slechter kan, hoop ik op een betere 2e
Het was sowieso twijfel of hij zou spelen dacht ik. Tenminste, als ik de berichten moet geloven.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou die kapitale blunder daar ook de oorzaak van zijn?
Die zal zich ook kapot geschrokken zijn van het niveauquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die man is iig ademend afgevoerd. De tering, en dat dan een paar stoeltjes naast je
Niks gezien van het laatste kwartier, maar verder zag je dat het veel te slap was en dat PSV wel heel eenvoudig op de counter kan spelen na de 0-1.
Nu weet ik dat we vaak zeggen dat Feyenoord zorgt voor hartverzakkingen, maar dit vind ik wat overdrevenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal zich ook kapot geschrokken zijn van het niveau
Hoeft in ieder geval niet de tweede helft te zien.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal zich ook kapot geschrokken zijn van het niveau
Ga nou maar je ploeg aanmoedigenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die man is iig ademend afgevoerd. De tering, en dat dan een paar stoeltjes naast je
Niks gezien van het laatste kwartier, maar verder zag je dat het veel te slap was en dat PSV wel heel eenvoudig op de counter kan spelen na de 0-1.
Ze kwamen er lopend uit!quote:Op zondag 5 februari 2023 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou. Het zal mij benieuwen hoe ze uit de kleedkamer komen.
Hij kan er niks aan doen dat hij donker is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:41 schreef RvLaak het volgende:
Zo... had van mij wel een andere kleur mogen hebben
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen dat hij donker is.
kan hij geloof ik nog wel zelfquote:Op zondag 5 februari 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Quinten mag de veters van Sebastian niet eens strikken.
Wil laten zien dat hij niet onder de indruk is van de kuip.quote:
hij ziet gewoon veel dingen verkeerd vandaagquote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dordrechter Makkelie fluit nogal makkelijk voor Feyenoord
Nou ja goed, ik vind het erg slordig allemaal.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef bbuddybb het volgende:
We beginnen iig goed. Maar die vleugels he. Godverredimme.
Gele kaart Til was niks. Vervolgens krijgt Kokcu geen geel.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij ziet gewoon veel dingen verkeerd vandaag
soms valt dat voor je gevoel een bepaalde kant op
dJong en de Trui nu wel, terecht ookquote:Op zondag 5 februari 2023 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gele kaart Til was niks. Vervolgens krijgt Kokcu geen geel.
Kan je 40/45 uur per week op trainen hè. Ongelooflijk dat dit het niveau is wat eruit voortkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |