ik vind dat geen bommetje. dat is vrij normaalquote:Op zondag 5 februari 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
chichi tegen jason , ik ga nu weer een vuurtje opstoken maar:
toen chayron moest nomineren he, toen zei hij tegen jolien dat hij charlotte nog niet ging nomineren want met haar heeft hij het nog gezellig.
Chiara teert nog steeds op de info die ze heeft verzameld voor ze binnen kwam. inmiddels is er veel veranderdquote:Op zondag 5 februari 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet of hij het tegen jolien heeft gezegd, maar jolien heeft het wel opgevangen
Bart volgens mij dit had het dan wel weer van Chiaraquote:Op zondag 5 februari 2023 11:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind dat geen bommetje. dat is vrij normaal
maar chi heeft dus gister/vanacht die grote bom gedropt over wat ze had gezien toen ze nog thuis was
Stream weg, was een mooi gesprekje.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
chiara over chayron , dat chayron zat te flippen gister en de mensen thuis , die gaat het nog zwaar krijgen (door de reacties van hierbuiten op hoe hij doet)
jason zegt ik heb het in mindere mate al mee gekregen dus ik weet ongeveer hoe het gaat voelen.
als ik 100 top berichten kreeg en 2 negatieve dan bleven die hangen, zo werkt het.
Eens! Dat zwart / wit denken is soms zo slecht niet!quote:Op zondag 5 februari 2023 11:16 schreef engine het volgende:
Als jij nu al moeite hebt met nomineren, pak gewoon je koffer en loop.
ja mimi moest sharon mee naar zn bron nemen zei hij vanachtquote:Op zondag 5 februari 2023 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bart volgens mij dit had het dan wel weer van Chiara
Het enige Nederlandse met goede zinsbouwquote:Op zondag 5 februari 2023 11:21 schreef ledn81 het volgende:
Was net zo'n leuk gesprekje buiten tussen Jason en Chiara
Ik kan het niet bij typenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
jolien nu in de badkamer tegen ali dat ali heel kwaad op hem was.
ali: nee nee het was zo, ik toonde respect over ieder zijn keuze, ik heb respect voor mimi die ias nomineert en jij maakt je keus en je ploft opeens
omdat rob dan zegt ik zweer op alles in mijn leven
jolien: dat zei hij daarna
ali: ik was geschrokken van jou, van jou moment
je hebt danny genomineerd dat vond ik ook niet kunnen maar zeg ik niet tegen u
jij zegt opeens het is makkeiljk om iemand te nomineren die niet..
jolien: ik vind het in het algemeen gemakkelijk, maar vond het niet respectvol hoe jij reageerde op mij. er moet met respect gepraat worden en niet zo van whhhaaaa (ze maakt schreeuw geluid)
ali : ik heb geen enkel woord gebruikt, niet om wille van zijn medische maar om zijn gedrag maar ik was niet tegen u zo van wtf wat zeg je nu
jolien: ja maar dat is het nou ik houd al 3 weken mijn mond
ali; het lijkt dan net alsof ik de fakkel heb overgenomen en als eerste op rob gekozen maar iedereen had zijn keuze al vast
jolien: is dit nu de juiste keuze in het algemeen dat we dit gaan doen
ali: maar je had gelijk ik voelde dat niet iedereen oprecht was
jolien: ja niet iedereen gaat eerlijk zijn, ik had hetzelfde gedaan als ik daar had gezeten en daar had gezeten (dbk)
Die had ook een nekquote:Op zondag 5 februari 2023 11:26 schreef Kayro het volgende:
Charlotte heeft ALLE RECHT om Rob te nomineren, want zij kreeg een déjà vu naar haar papa..
Prinsesje thuisquote:Op zondag 5 februari 2023 11:27 schreef Donna1000 het volgende:
Jolien is geen makkelijke tante, hittepetit
ja die zijn dus net klaar met hun gesprekquote:Op zondag 5 februari 2023 11:28 schreef ben34567 het volgende:
Genoeg hysterische Jolien; kan de stream nu terug overschakelen naar gesprek Chiara/Jason, de twee intelligentste mensen in het huis ?
Buiten ookquote:Op zondag 5 februari 2023 11:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die zijn dus net klaar met hun gesprek
ja ik bedoelde buitenquote:
Gelukkig heeft chayron nog niks van zichzelf laten zien .quote:Op zondag 5 februari 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik bedoelde buiten![]()
maar nu jason en chay verder aan het praten.. dat mensen chay tactisch vinden spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |